نقد و بررسی خودرو

بررسی خودرو لکسوس IS300 2019

بررسی خودرو لکسوس IS300 2019 – در حالی که برخی از اتومبیل ها در زمان تست به زیبایی زمان رونمایی خودرو نیستند اما لکسوس IS 2019 در تلاش است تا وقتی در مقابل سدان های لوکس کامپکت جدیدتر در بازار قرار دارد ، زیبایی خود را به رخ بکشد. در واقع ، این خودرو و اینفینیتی Q50 هر دو مدل از قدیمی ترین نمونه های این سگمنت هستند که از سال ۲۰۱۴ شروع به تولید کرده اند. همراه ایرانی کار باشید …

بررسی خودرو لکسوس IS300 2019

لکسوس نمای بیرونی این مدل را به روز کرد و برخی از ویژگی ها را از ویژگی های سال ۲۰۱۷ یدک میکشد و البته اما نسل بعدی این خودرو که به عنوان مدل ۲۰۲۱ شناخته میشود تا سال ۲۰۲۰ به بازار عرضه نمی شود. در این میان ، این شرکت در تلاش است تا به بهترین وجه ممکن ، علاقه مصرف کننده را حفظ کند ، از جمله با نسخه ویژه Black Line 2019 که اخیراً رونمایی شده است.

بررسی خودرو لکسوس IS300 2019

در ادامه بررسی خودرو لکسوس IS300 2019 – بر اساس اطلاعات منتشر شده Lexus IS 300 AWD این مدل منحصر به فرد در سه رنگ  Ultra White ، Atomic Silver و Obsidian Black available موجود است و مواردی همچون چرخ های ۱۸ اینچی Vapor Chrome ، روکش های آینه و اسپویلر عقب سه پرتو نیز اضافه شده است. در فضای داخلی یک فرمان با سیستم گرمکن F SPORT و روکش چرم سوراخ دار و داشبور چوب سیاه دریافت می کند. صندلی های اسپرت بسیار راحت چرمی با برند NuLuxe سیاه و سفید دارای لکه های قرمز در قسمت های جانبی و کوسن های صندلی هستند، در حالی که در تریم قرمز اضافی باعث تزئین پشته های مرکزی و صندلی های عقب می شوند. دوخت قرمز متضاد را در نقاط مختلف مشاهده خواهید کرد.

بررسی خودرو لکسوس IS300 2019

نسخه Black Like فقط می تواند بخشی از یک بسته ۷،۵۵۰ دلاری باشد که شامل گزینه های بسیاری دیگر هست و برخی لوازم جانبی F SPORT نیز شامل می شود که قیمت خودرو را تا ۵۱۱۰۰ دلار قابل بالا بردند است. سوال مهم اینجاست، که آیا واقعا ارزششو داره؟ به نظر میرسد ، خیر. یک مدل قابل مقایسه با عناصر سیاه تقریباً ۱۰۰۰ دلار ارزانتر است ، و شما همچنین می توانید فقط ۳۸۵۰ دلار پکیج F SPORT 1 به راحتی این کار را انجام دهید.

پیشرانه ۳.۵ لیتری V6 در زیر کاپوت ۲۶۰ اسب بخار قدرت و ۲۳۶ پوند فوت گشتاور تولید می کند – بسیار کمتر از موتور مشابه در رده بالای IS 350 AWD ، که ۳۱۱ اسب بخار قدرت و ۲۸۰ پوند فوت است … در حالی که به همان اندازه سوخت می سوزاند (به طور متوسط ۱۰.۹ لیتر در ۱۰۰ کیلومتر). گیربکس اتوماتیک علی رغم اینکه فقط شش دنده دارد ، کارکرد مناسبی برای این خودرو دارد. در حالی که سیستم تمام چرخ محرک باعث ایجاد عملکرد بهتری در جاده های مرطوب می شود.

بررسی خودرو لکسوس IS300 2019

اگر احتیاجی به سیستم AWD یا پیشرانه ۶ سیلندر ندارید ، مدل پایه IS 300 RWD ثابت می کند اگر بهترین نباشد گزینه ای خوبی است. این پیشرانه چهار سیلندر ۲.۰ لیتری توربوشارژ ، تقریباً به همان اندازه قدرت (۲۴۱ اسب بخار) تولید می کند و گشتاور بیشتر (۲۵۸ پوند فوت) دارد که بخش اعظم آن در دسترس قرار میگیرد. علاوه بر این ، این تنها مدلی است که از انتقال سرعت هشت سرعته برخوردار است و باعث تسریع شتاب و کمک به رانندگان در کاهش مصرف سوخت میشود (به طور متوسط ۹.۵ لیتر در ۱۰۰ کیلومتر).

بررسی خودرو لکسوس IS300 2019

یکی دیگر از دلایلی که ما سطح تریم پایه را توصیه نمی کنیم این است که لکسوس IS دیگر سدان اسپرت سابق نیست . سیستم فرمان به دقیقی گذشته نیست همچنین راحتی اتومبیل سواری اولویت بزرگتری نسبت به چابکی و هیجان واقعی رانندگی است ، حتی در حالت Sport که آن هم متاسفانه مانند سابق نیستند.

بنابراین ، از آنجا که این خودرو نمی تواند بهتر از اتومبیل های آلمانی عمل کنید (سری جدید خودرو های Audi A4 و BMW 3 به مراتب بهترین های این سگمنت هستند) ، بهتر است فقط به یک مسیر ساده بروید و از هزینه کردن بیشتر از حد هزینه خودداری کنید. قیمت پایه ۲۰۱۹ IS 300 RWD دارای قیمتی بسیار مقرون به صرفه ۴۱.۰۵۰ دلار است و دارای همان کیفیت با سایر کیفیت هاست.

بررسی خودرو لکسوس IS300 2019

با این وجود ، یک مورد آخر که باید کاملاً درباره آن صحبت کنیم سامانه سرگرمی طراحی نشده، منسوخ و ناخواسته است. بیایید بگوییم BMW iDrive یا MBUX مرسدس بنز شما را از طریق چند دکمه و یک کنترلر کوچک میتوانیدرد  منوهای مختلف حرکت کرده و در آن کار کنید، امیدوارم نسل بعدی همه اینها را حل کند.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا