نقد و بررسی خودرو

بررسی خودرو هیوندای Venue

آیا ترجیح می دهید یک ماشین جدید داشته باشید یا از خودرو خود استفاده کنید؟ این یکی از آن سؤالات ساده است که پاسخ های مختلفی دارد. با این حال ، هیوندای ریسک می کند این در حالی است که اکثر افراد در صورت دستیابی به قیمت مناسب، یک وسیله نقلیه جدید را انتخاب می کنند که چابک باشد، چشم نواز باشد و  از طراحی جذابی برخوردار باشد.

بررسی خودرو هیوندای Venue

پس از رانندگی با یک خودروی در استرالیا در امتداد ساحل خیره کننده Sunshine، هنوز سوالات زیادی در مورد این SUV کراس اوور کم مصرف وجود دارد. نکته ای که باید از آن اطمینان داشته باشید این است که این خودرو یک پکیج هوشمند و شیک است که به راحتی می تواند مشتری های جدید را به سمت برند هیوندای جلب کند.

بررسی خودرو هیوندای Venue

در این خودرو یک گیربکس اتوماتیک شش سرعته برای مشتریان آمریکای شمالی با یک انتقال قدرت مداوم و متغیرارائه میشود. البته گیربکس CVT نیز ارائه میشود زیرا سوخت مصرفی به مراتب بهتر از اتومبیل های که در سایر نقاط دنیا بدست می آورند وجود دارد، اگرچه این واقعیت مشکوک هست که خودرو ونوئه با پلتفرم هیوندای اکسنت، دارای همان کمربند محور ترک است. از دیدگاه تولید و سرویس دهی.

بررسی خودرو هیوندای Venue

خودروهای موجود در بازارهای آمریکا از تعدیل کننده های نرمتر نیز برخوردار هستند، اگرچه کمک فنرها و میله های نوسان دار در مرزها یکسان است. سرانجام، اتومبیل های Aussie-Spec با استفاده از لاستیک های تابستانی Nexen و یا لاستیک های تمام فصلی ، مناسب تر با اقلیم های متنوع در ایالات متحده،یکی از بهترین انتخابها خواهند بود. البته در این رنج خودرو های زادی در بازار موجود است.در ایالات متحده علاوه بر مدل های Active و Elite که در اینجا نمایش داده می شود، مدلهای Venue SE و SEL را نیز برای مشتریان بهره مند می شوند.

بررسی خودرو هیوندای Venue

البته نکته ای که در این مدلها تغییر نخواهد کرد، ظاهر طراحی Venue است. این یک خودرو بسیار زیبا از هر زاویه ای است. در طراحی این خودرو از جدیدترین علائم و المان های استفاده شده در خودرو های هیوندای Palisade و Kona انجام شده است. البته به طور کلی طراحی این خودرو به طریقی است که نظر خریدار را نسبت به هیوندای از جهت مثبت تغییر میدهد.

بررسی خودرو هیوندای Venue

هیوندای به وضوح میداند که طراحی بیرونی خودرو نقش عمده ای در جذب مشتری دارد، بنابراین شکل دهی به فرم بدنه در کنار رنگ بندی جذاب تاثیر مثبتی دارد. در بازارهای خارجی ، هیوندای حداکثر ۸۰ ترکیب جداگانه از رنگ بدن، رنگ سقف و رنگ داخلی را ارائه می دهد. یکی از تغییرات رنگبر روی آینه است. Hyundai در رنگ های سیاه ، سفید یا Acid Yellow موجود در بازارهای خارجی در دسترس است ، البته مصرف کنندگان در ایالات متحده را به یک رنگ سفید در سقف محدود می کنند و برای داخل کابین نیز فقط با رنگ آبی ارائه میشود، که تنها راه برای بدست آوردن هارمونی پلاستیک داخلی با یک رنگ آبی تیره میتوان ست کرد. در غیر این صورت ، مصرف کنندگان با رنگ های سیاه یا خاکستری در کابین روبرو میشوند که مکان یکنواخت ایجاد می کنند.

بررسی خودرو هیوندای Venue

با این حال ، ماده غالب در کابین پلاستیک است که نکته منفی است زیرا این موضوع در مورد رقبای این خودرو صدق نمیکند.با این حال پلاستیک بکار رفته در کابین از نوع مطلوب میباشد و از استحکام خوبی برخوردار است.

بررسی خودرو هیوندای Venue

تجهیزات خاص زیادی در کابین وجود ندارد ، اما Hyundai بهترین سیستم رقابتی مشهور Venue یعنی Nissan Kicks را با بهترین سیستم infotainment لمسی ۸.۰ اینچی استاندارد با Apple CarPlay و اندرویید پلی سازگاری خوبی داردو به بهترین وجه ممکن عمل میکند. این سیستم به طور استاندارد بر روی همه مدل های این خودرو موجود است. این یک نکته قابل توجه است ، مانند سیستم ترمز اضطراری اتوماتیک استاندارد (AEB) که شامل شناسایی عابر پیاده است، که سیستم AEB نیسان نیز نمی تواند مطابقت داشته باشد – Kicks دارای ترمز خودکار استاندارد است ، اما فاقد تشخیص عابر پیاده است.

بررسی خودرو هیوندای Venue

کابین این خودرو مکان مناسب و راحت است. در ارزیابی فضای صندلی های جلو دسترسی و راحتی مطلوبی را شاهد بودیم. در این بررسی ها صندلی ها ، از نظر کلاس خودرو بسیار راحت بودند. موقعیت صندلی بسیار عالی است ، و دسترسی به صفحه نمایش بزرگ این خودرو را به راحتی میدهد. ردیف دوم راحتی کمتری دارد. اگر صندلی های جلو را تا انتهای ریل به عقبببریم قسمت پای ردیف عقب عملا از بین میرود. همچنین برای بزرگسالان با قد بلند نیز برای سفر های بلند مدت و متوسط مناسب نمیباشد.

بررسی خودرو هیوندای Venue

اگر صندلی های ردیف جلو را به سمت جلو ببریم، هر چهار مسافر از یک سواری آرام لذت می برند. این خودرو در کنار هم کلاس های خود یکی از کم صدا ترین خودرو ها در داخل کابین است. فقط در برخی موارد در سرعت های بالا در صدای باد به داخل کابین نفوذ میکند.

بررسی خودرو هیوندای Venue

مسئله اصلی نگران کننده در این خودرو بخش فنی است. پیشرانه چهار سیلندر ۱.۶ لیتری است این خودرو فقط ۱۲۱ اسب بخار قدرت و ۱۱۳ پوند فوت گشتاور دارد. این حتی در مورد کراس اوور ۲۷۰۰ پوندی نیز قدرت کمی است. این خودرو به طور مرتب با تپه ها دست و پنجه نرم می کرد و قدرت مناسب را نمیتواند تولید کند. این اتومبیل انتقال قدرت را توسط یک گیربکس ۶ سرعته انجام میدهد. در کل این خودرو در زمین مسطح احساس بهتری دارد.

بررسی خودرو هیوندای Venue

اقیمت اولیه این خودرو ثابت می کند که یک SUV متقاطع زیر کمپانی است که ارزش آن را دارد که هیجان زده شوید. یک ظاهر طراحی زیبا و راحتی کلی آن باید با مصرف کنندگان طنین انداز باشد. در نهایت ، اگرچه ، تجدید نظر آن به زودی کاهش می یابد ، که نمایندگان هیوندای با قاطعیت هنوز از افشای آن امتناع کردند. این یک واقعیت مجازی است که خودرو در سال ۲۰۲۰ قیمتی معادل  ۱۵،۱۹۵ دلار خواهد داشت.

بررسی خودرو هیوندای Venue

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا