اخبار خودرو

برندگان برترین خودرو های آمریکای شمالی

برندگان برترین خودرو های آمریکای شمالی – با وجود نمایشگاه اتومبیل دیترویت که به ماه  ژوئن منتقل شده است، اعلامیه برترین اتومبیل آمریکای شمالی، بار دیگر در ماه ژانویه به طور خاص در یک کنفرانس خبری امروز در مرکز TCF برگزار شد.

برای سال ۲۰۲۰ ، هیئت منصفه ۵۰ نفره از روزنامه نگاران مستقل اتومبیل از کانادا و ایالات متحده ، شورولت کوروت استینجیری نسل جدید را به عنوان برترین ماشین آمریکای شمالی سال انتخاب کردند.

پس از کسب همین جایزه در سال ۱۹۹۸ (در نسل پنجم) و ۲۰۱۴ (در نسل هفتم)، کوروت به لطف طراحی انقلابی موتور میانه، سطح بالای راندمان و عملکرد چشمگیر ، تاج برترین خودرو  را پس گرفت.

فینالیستهای دیگر هیوندای سوناتا و تویوتا سوپرا بودند.

لورن فیکس ، رئیس برگذاری نمایشگاه سال آمریکا گفت: “کوروت ۲۰۲۰ نشان دهنده دوره جدیدی برای نام تجاری این کمپانی است.” وی اظهار داشت: هیجان مصرف کنندگان بسیار زیاد بوده . از دید یک روزنامه نگار، این یکی از بهترین تولیدات جنرال موتورز است و در همه جنبه ها تأثیر گذار است. “

در صورت فراموش کردن به این موضوع توجه کنید که هنوز کوروت جدید حتی به جاده نرسیده است. تولید این خودرو از ماه فوریه در کارخانه مونتاژ سبز جنرال موتورز در کنتاکی آغاز می شود ، و تحویل مشتری نیز پس از مدت کوتاهی انجام می شود.

برندگان برترین خودرو های آمریکای شمالی

در ادامه مقاله برندگان برترین خودرو های آمریکای شمالی، در همین حال، برند جدید کیا تلوراید با کسب جوایز پیکاپ سالانه آمریکای شمالی ۲۰۲۰ ، با پشت سر گذاشتن هیوندا پالیساید و لینکلن آویاتور توانست صدر نشین گروه بشود.

کرک بل ، وزیر خزانه داری NACTOY گفت: “کیا تلورید با داشتن سواری نرم و فضای داخلی غنی از یک وسیله نقلیه لوکس و قیمت اقتصادی، جذابیت خاصی را به شما می بخشد.”

تلورید سه ردیفه به طور خاص در ایالات متحده برای پاسخگویی به نیازهای خانواده های مدرن آمریکای شمالی طراحی شده است.

برندگان برترین خودرو های آمریکای شمالی

سرانجام ، همان هیئت رأی دهندگان ، جیپ گلادیاتور را به عنوان پیکاپ سال آمریکای شمالی معرفی کردند. وانت متوسط FCA را نسبت به رام هیوی دیوتی بزرگتر است.

جیم موریسون ، رئیس برند جیپ – FCA آمریکای شمالی گفت: “این افتخار نسیب مشتریانی است که بهترین چیزها را می طلبند و گلادیاتور با تمام توان ۴×۴ و قابلیت تطبیق پذیری یک وسیله نقلیه Jeep را ارائه می دهد.”

این خودرو مجهز به موتور ثابت ۳.۶ لیتری  V6 است. گلادیاتور با داشتن پتانسیل رانندگی در خارج از جاده ، بکسل قوی و سیستم ۴×۴ آپشن های چشمگیر این خودرو است.

برندگان برترین خودرو های آمریکای شمالی

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا