اخبار خودرواطلاعیه‌های فروش

اعلام برندگان رزرو ۲ سومین پیش فروش سایپا + ۷۲ ساعت مهلت واریز وجه

لیست برندگان رزرو ۲ سومین مرحله پیش فروش سایپا اعلام شده و امکان واریز وجه تا ۷۲ ساعت آینده فراهم خواهد بود.

لازم به یادآوری است که مطابق قوانین قرعه کشی سایپا، در صورتی که هر تعدادی از لیست برندگان قرعه کشی در هر مرحله پیش فروش یا فروش فوری، به هر دلیلی نسبت به واریز وجه در زمان مقرر قانونی اقدام نکنند، نفرات رزرو بعدی، جایگزین خواهند شد.

همین طور بخوانید: طریقه ثبت نام در سایت سایپا احراز هویت

نمایش بیشتر

۶ دیدگاه

  1. سلام
    منموقع تکمیل پروفایل سایت ثبت نام
    تایید رو که میزنم میگه احراز هویت شده اید. من هم یادم نیست به چه شماره و رمزی زده بودم. چطوری ثبت نام کنم

  2. سلام.چراماکه هیچ ماشینی به ناممون نیست برامون درنمیادولی خیلیهاخانوادگی چندین ماشین دارن به نامشون درمیاد.این ازبخت بد یامشگل جایی دیگس مانمیدونیم

    1. دوست عزیز، شرایط ثبت نام واضح و مشخص بوده و تنها افرادی که دارای پلاک فعال انتظامی نباشند، قادر به شرکت در قرعه کشی خواهند بود. لذا داشتن پلاک انتظامی در میان سایر اعضای خانواده، به هیچ وجه ملاک ثبت نام و قرعه کشی قرار ندارد. امیدوار هستیم که به زودی نام شما در میان برندگان قرعه کشی قرار بگیرد.

  3. این دیگه چه سایتیه .//با تلفن ۳۰ دقیقه تو نوبت بغد م هیچی جواب نمی گیری سوالها هم که اگر به تیرج قباتون بربخوره تا۱۰۰سال بعد جواب نداره راهنمایی درستی هم که وجود نذاره ماشینها تونم که در دنیا حرف اول می قیمت هم الله برکت الله چرا من که برای فروش فوری شرکت کردم باید رزرو پیش فروش در بیام وبعد اگر خرید نکنم یکسال از شرکت در قرعه کشی محروم بشم ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا