اخبار خودرو

اعلام اسامی برندگان فروش فوق العاده و پیش فروش ایران خودرو

دیروز قرعه کشی طرح فروش فوق العاده و پیش فروش به ترتیب ۴ و ۸ محصولات ایران خودرو با حضور نمایندگان نهادهای ناظر برگزار گردید و در نتیجه این قرعه کشی تعداد ۳۱ هزار و ۴۵۰ متقاضی برای ثبت نام نهایی به عنوان برندگان اعلام شدند. اعلام اسامی برندگان فروش فوق العاده و پیش فروش ایران خودرو امروز دوشنبه ۲۸ام مهر ماه در وب سایت فروش این گروه خودروسازی اعلام خواهد شد.

این قرعه کشی طی مراسمی در محل سالن کنفرانس معاونت بازاریابی و فروش ایران خودرو برگزار گردید و از میان متقاضیانی که در مرحله اول ثبت نام کرده بودند، به تعداد ۹ هزار و ۴۵۰ نفر برای خودروهای حاضر در فروش فوق العاده و ۲۲ هزار  نفر نیز برای خودروهای پیش فروش یک ساله ایران خودرو اعلام شدند. همین طور لازم به ذکر است که نیمی از هر ظرفیت فروش فوق العاده و فروش فوری نیز به عنوان نفرات ذخیره انتخاب شدند تا در صورت انصراف از گروه انتخابی اول، این نفرات جایگزین گردند.

اسامی برندگان به شماره موبایل آن ها پیامک شده و همین طور در وب سایت فروش ایران خودرو به آدرس esale.ikco.ir قرار گرفته است.

لازم به یادآوری است که برندگان تا پنج روز مهلت دارند تا نسبت به پرداخت وجه تعیین شده در بخشنامه فروش اقدام لازم را انجام دهند و در صورت عدم واریز وجه در این ۵ روز، انصراف تلقی شده و امتیاز آن ها به یکی از نفرات ذخیره داده خواهد شد.

در پنجمین مرحله فروش فوق العاده ایران خودرو چهار محصول پارس بنزینی، پژو ۲۰۶ صندوق‌دار، پژو ۲۰۷ دستی و سمند ال.ایکس جای داشته و همین طور  هشت محصول پارس با موتور تی.یو.۵، پارس بنزینی، پژو ۲۰۶ تیپ دو، سمند ال.ایکس، پژو ۲۰۷ دستی هاچ بک، سورن پلاس، دنا پلاس و رانا پلاس، خودروهای پیش فروش یک ساله بودند.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا