رپرتاژ

بلیط قطار مشهد اصفهان غدیر بخریم یا نور؟

بلیط قطار مشهد اصفهان غدیر بخریم یا نور؟

برای تجربه سفرهای امن و آسوده با شرایط عالی در مسیرهای طولانی، توجه به نوع قطار اهمیت بسیار زیادی داشته و قبل از خرید بلیط لازم است اطلاعات کافی درباره گزینه های انتخاب داشته باشیم. به عنوان مثال، در مسیر مشهد اصفهان قطارهای متعددی از قبیل نور، غدیر و غزال تردد دارند که هر یک دارای ویژگی های خاصی هستند. سایت خرید بلیط قطار رسپینا۲۴ در ادامه به این سوال پاسخ خواهد داد که بلیط قطار نور بخریم یا غدیر یا غزال؟

بلیط قطار مشهد اصفهان غدیر

قطارهای لوکس در ناوگان ریلی کشورمان تنوع زیادی دارند و یکی از بهترین و پرطرفدارترین آنها، قطارهای ۴ ستاره غدیر می باشد. قبل از بررسی و شرح شرایط قطار غدیر، پیشنهاد می کنیم برای خرید بلیط قطار مشهد اصفهان کلیک کنید تا متوجه تفاوت قیمت آن با سایر قطارها شوید. در حالت کلی قیمت بلیط های این قطار نسبت به سایر گزینه های موجود در این مسیر کمی گران تر است که دلیل آن، نوع امکاناتی می باشد که ارائه می دهد. قطار غدیر یکی از لوکس ترین قطارهای ریل ترابر سبا می باشد که علاوه بر امکاناتی که در داخل کوپه برای مسافران ارائه میدهد، ویژگی های منحصر به فردی دارد که می توان به داشتن سرعت بالا و داشتن جایگاه اول در سرعت قطارهای داخلی، نوساز بودن، لرزش بسیار کم، ایمنی بالا، فراهم کردن امکانات ویژه برای کودکان و قرار دادن میز تعویض پوشک کودک در سرویس بهداشتی، دربهای اتوماتیک و لمسی بین سالن ها، سیستم تهویه مطبوع هوا اشاره نمود.

بلیط قطار اصفهان مشهد نور

از دیگر گزینه های بسیار مجهز و لوکس که می توان برای سفر انتخاب نمود، قطار نورالرضا می باشد که می توانید قیمت آن را برای خرید بلیط قطار اصفهان مشهد اینجا مشاهده کنید. قطارهای نور با کیفیت بالای سالن ها و امکانات ویژه، جایگزین خوبی برای قطارهای اروپایی شد و هم اکنون با در اختیار داشتن ۵۴ دستگاه واگن لوکس مسافربری ۴تخته، واگن ویژه ی بانوان، ۵ دستگاه واگن رستوران و ۵ دستگاه واگن مولد برق، در مسیرهای ریلی زیبای کشورمان، مسئولیت حمل مسافران را برعهده گرفته است.

سیستم تهویه قطارهای شرکت نور از شرکت فیولی آلمان خریداری شده که از برند های معتبر اروپایی در زمینه سیستم های تهویه می باشد؛ بنابراین با خیال راحت می توانید در هوای مطبوع کوپه های خود و بدون نگرانی از سرما و گرمای هوای داخل، استراحت کنید. طراحی سیستم به گونه ای است که بر اساس شرایط محیطی بین ۲۵ تا ۵۰ درجه سانتیگراد و در تابستان تا ۲۲ درجه سانتیگراد با تلورانس ۲ درجه، قابل تنظیم است. با انتخاب این قطار برای خرید بلیط قطار اصفهان مشهد از امکاناتی به شرح زیر بهره مند خواهید شد:

* بسته پذیرایی

* دو عدد LCD برروی دیواره کوپه

* دو دستگاه پیجر مهماندار

* آب معدنی

* روزنامه

* چراغ مطالعه و چراغ خواب

* لوازم خواب

* ارائه هدفون

* پخش موزیک در صورت تمایل مسافر

* سیستم تهویه مطبوع قابل تنظیم

* سیستم صوتی اطلاع رسانی

لازم به ذکر است که در مقایسه با قیمت بلیط قطار نور و غدیر، در اغلب مواقع بلیط قطار نورالرضا ارزان تر از غدیر می باشد.

خرید بلیط قطار مشهد اصفهان غزال

قطارهای ۴ ستاره غزال از جمله قطارهای بسیار پرطرفدار در اغلب مسیرهای ریلی کشورمان می باشند که امکانات خوب و قیمت ایده آل بلیط را با هم تلفیق کرده اند. این قطارها کوپه ای ۴ تخته بوده و همگی سیستم های صوتی و تصویری به همراه مانیتور مسطح، صندلی های راحت و تخت خواب های انعطاف پذیر، سیستم تهویه ی مطبوع، میز تاشو، سیستم پیام رسانی می باشد؛ لازم به ذکر است که کوپه ی مهماندار به امکاناتی نظیر ماکروویو، آبسردکن، یخچال، ارتباط تلفنی با مسافر تجهیز شده است. سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی به طور مجزا در هر واگن و پوشش سیستم اتصال واگن ها با پرده های کروکی که به عنوان عایق عمل می کنند، باعث آسایش بیشتر مسافران در مسیر می شود. پیشنهاد می کنیم با قطار غزال آسایش و راحتی سفرتان را دو چندان کنید.

بلیط ارزان قطار مشهد اصفهان

برای خرید بلیط ارزان قطار مشهد اصفهان چند نکته مهم وجود دارد که توجه به هر یک می تواند شرایط را برای انتخاب بهتر فراهم کند. از جمله موارد مهمی که برای خرید بلیط ارزان قیمت قطار مد نظر داشته باشید عبارتند:

  • قیمت بلیط قطار مانند سفرهای هوایی به شدت تحت تاثیر زمان و میزان تقاضا برای خرید آنها در روزهای مختلف سال قرار دارند. به طوریکه با افزایش تقاضا برای خرید بلیط، قیمت آن نیز افزایش پیدا خواهد کرد. برای خرید بلیط قطار مشهد اصفهان اگر می توانید در برنامه سفر انعطاف و تغییر داشته باشید، پیشنهاد می کنیم نرخ ها را در روزهای مختلف هفته با هم مقایسه کنید تا شانس بیشتری برای خرید بلیط های ارزان داشته باشید.
  • قیمت بلیط های قطار با توجه به نوع امکانات، کوپه ای یا سالنی بودن و همچنین ظرفیت هر کوپه با هم متفاوت می باشد. به همین دلیل یکی از راهکارهای مناسب برای خرید بلیط ارزان قطار، مقایسه قیمت بلیط ها در قطارهای مختلف می باشد. به عنوان مثال، در مسیر مشهد اصفهان که سه قطار غزال، نور و غدیر تردد دارند، به ترتیب قیمت ها از غزال، نور و غدیر افزایش پیدا می کنند.
  • خرید بلیط قطار پیش فروش اصفهان مشهد برای بازه های زمانی مختلف مخصوصا تعطیلات نوروز می تواند راهکار مناسبی برای بدست آوردن بلیط های ارزان قبل از تکمیل شدن ظرفیت قطارها باشد. با توجه به اینکه تاریخ پیش فروش بلیط های قطار مشخص نمی باشد، لذا بهتر است از کانال های اطلاع رسانی رسپینا۲۴ و سایت رجا برای خرید این بلیط ها گوش بزنگ باشید.

خرید اینترنتی بلیط قطار رسپینا۲۴

رسپینا۲۴ یکی از سایت های شناخته شده در زمینه ارائه خدمات گردشگری الکترونیک می باشد که در سایت و اپلیکیشن اندروید و ios خود خدمات متنوعی از قبیل خرید بلیط هواپیما داخلی و خارجی، بلیط اتوبوس، بلیط قطار داخلی و خارجی، رزرو هتل و تور داخلی و خارجی را ارائه می دهد. این سامانه تمام قطارهای ناوگان ریلی کشورمان را پوشش داده و تمام بلیط های خریداری شده از آن دارای امکان استرداد آنلاین بلیط و پشتیبانی ۲۴ ساعته می باشند. با رسپینا۲۴ روی زمین نمی مانید…

نمایش بیشتر

1 دیدگاه

  1. سفر به مشهد با قطار غدیر اصفهان به مشهد نیم ساعت بعد از سوار شدن بعد از کلی رفتن و اومدن د ر کوپه ای که بلیط آن را داشتیم مستقر شدیم بی نظمی در جا بجا کردن مسافر ها بود سرویس بهداشتی ها واقعا افتضاح بود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا