اخبار خودرو

بهترین خودروهای شاسی بلند در آمریکای شمالی

در این لیست بهترین خودرو شاسی بلند در آمریکای شمالی را میبینیم. خودروسازان در حال حاضر توسعه و راه اندازی مدل های بیشتر و بیشتر برای رفع نیاز روزافزون مصرف کنندگان هستند. طی چند ماه آینده ، چندین SUV جدید وارد نمایشگاه های خودرو  می شوند و به جرات می توان گفت تعدادی از آنها بازدیدهای بزرگی خواهند داشت.بدون صحبت بیشتر در اینجا ۱۰ شاسی بلند جدید وجود دارد که در آمریکا شمالی قرار است فروش بالایی داشته باشد.

شورولت تریال بلیزر

شورولت به سختی یک سال بعد از زنده کردن Blazer می خواهد نام دیگری را از گذشته بازگرداند. TrailBlazer برای سال ۲۰۲۱ باز خواهد گشت و بین Trax و Equinox قرار میگیرد.

مزدا CX-30

این خودرو اوایل سال جاری پرده برداری میشود، Mazda CX-30 جدید کمی بزرگتر از CX-3 و کوچکتر از CX-5 خواهد بود. قیمت گذاری و تاریخ فروش در این مرحله هنوز مشخص نشده است، اما به زودی مشخص میشود.

هیوندای ونوئه

SUV های کوچک مرسوم ، مد روز هستند و با نام تجاری جدید ، Hyundai Venge تنها FWD مستقیماً Nissan Kicks و Toyota C-HR را به چالش می کشد.

کیا سلتوس

به گفته منابع خبری، کیا سلتوس جدید به زودی به آمریکای شمالی می آورد. این مدل با به اشتراک گذاشتن پلتفرم خود با Hyundai Kona ، به کوچکترین وسیله نقلیه کیا تبدیل خواهد شد.

تویوتا RAV4 پلاگین

پرفروش ترین Toyota RAV4 با اضافه کردن یک نوع ترکیبی پلاگین در بازار ، مشتری های بیشتری را نیز به خود جلب می کند. این مدل در ماه نوامبر رسماً اولین نمایشگاه جهانی خود را در نمایشگاه اتومبیل لس آنجلس آغاز خواهد کرد. از برد حدودی خودرو ۷۰ کیلومتر انتظار میرود.

ولوو XC40

ولوو به جای ایجاد یک محصول کاملاً جدید ، تصمیم به ساخت یک آپدیت از خودروی خود یعنی کراس اوور کوچک XC40 گرفت. و برخلاف نوع ترکیبی پلاگین ، الکتریکی XC40 در آمریکای شمالی به فروش می رسد. این خودرو با یک بار شارژ قادر به پیمودن ۳۲۰ کیلومتر را دارد.

مرسدس بنز GLB

کوچکتر از مرسدس بنز GLC ، مدل GLB جدید ۲۰۲۰ است که دارای  ۷ صندلی برای سرنشینان را ارائه می دهد. فاصله بین چرخ ها ۲.۸۳ متر است که طولانی تر از کلاس جدید CLA-Class است. همچنین، در ردیف دوم ۹۶۷ میلی متر برای جای پای سرنشینان وجود دارد.

لندروور دیفندر

در حالی که SUV های لندروور به طور معمول زمان بیشتری را برای سواری در جاده می گذرانند تا اینکه قابلیت های خارق العاده خود را در خارج از جاده آزمایش کنند ، Defender جدید یک خودروی متفاوت است که بزودی برای فروش در آمریکای شمالی آماده میشود.

فورد برانکو

چندی پیش فورد برانکو را تأیید کرد. البته هنوز تصاویری از این خودرو منتشر نشده است، اما انتظار می رود که در سال ۲۰۲۰ رونمایی میشود.

تسلا مدل Y

موفقیت بی نظیر تسلا مدل ۳ باعث شده است تسلا برای معرفی یک SUV کم حجم اقدام کند. با وجود ابعاد کوچک آن ، مدل Y در یک پیکربندی هفت سرنشینه و با فناوری Autopilot ساخته شده است و برای مشتریان این برند در دسترس خواهد بود. تولید این خودرو قرار است از تابستان آینده آغاز شود.

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا