رپرتاژ

آشنایی با بهترین خودرو های بی ام و موجود در ایران

بی ام و همیشه جزو برندهای لوکس آلمانی بوده است که از نظر قیمت مانند خودروهایی مثل مرسدس بنز و آئودی می باشد. بهتر است بدانید که محصولات این برند به وسیله نمایندگی نوریانی و پس از آن به وسیله پرشیا خودرو به ایران وارد شد. بی ام و همیشه در سراسر جهان و به خصوص بازار ایران طرفداران منحصر به فرد خود را داشته است. در این مقاله قصد داریم به بررسی خودروهای بی ام و پرداخته و آن را مورد بررسی قرار دهیم.

بی ام و برندی از ترکیب خودرو های لوکس و اسپرت

از سال ۲۰۱۰ تا به کنون بی ام و سرمایه گذاری زیادی را صرف خودرو های لوکس و اسپرت کرده است. در حال حاضر سری آی بی ام و بخشی از این سرمایه گذاری می باشد که مدل های i3 و i8  این برند در حال حاضر تولید می شود. بیش از ۱۴ کشور جهان دارای کارخانه‌های عظیم بی ام و هستند. البته دفترمرکزی بی ام ‌و همان طور که گفتیم در مونیخ آلمان می باشد و هرالد کروگر مدیر عامل و ریاست هیئت مدیره آن می باشد. جالب است بدانید که ارزش برند بی ام و بیش از ۲۵ میلیارد و ۵۰۰ میلیون دلار می باشد و بعد از برند های تویوتا و مرسدس بنز در جایگاه سوم در برندهای خودروسازی دنیا قرار دارد. خودروهای بی ام و ترکیبی از خودروهای لوکس و اسپرت می باشد و طرفداران بسیاری دارد. در ادامه این مقاله به مدل های مختلف این برند آلمانی می پردازیم.

مشخصات بی ام و i۸

 

بهترین خودرو های بی ام

خودروی بی ام و i8 بیش تر از این که به شکل تولید انبوه وارد بازار شود به کانسپت شبیه است. این خودرو منحصر به فرد طراحی فوق العاده ای دارد که در کنار تکنولوژی بالای ساخت آن ماشینی کاملاً منحصر به فرد را به بازار ارائه کرده است. در سایت carech می توان این خودروی محبوب را جستجو و خریداری کرد. خودرو بی ام و i8 دارای یک موتور بنزینی می باشد که سه سیلندر دارد و توربو شارژ می باشد. مجموعه قدرت تولید شده به وسیله موتور بنزینی و موتور برقی این خودرو به ۳۶۰ اسب بخار می رسد که شتاب آن کم تر از ۴.۵ ثانیه می باشد. این خودرو که از ۲۰۱۴ تا الان تولید شده است؛ نخستین خودروی اسپرتی است که مصرف سوخت آن مثل خودروهای میکرو می باشد. مصرف سوخت خودرو بی ام و ای نیز در هر ۱۰۰ کیلومتر در حالت ترکیبی ۲.۱ لیتر می باشد که این مقدار مصرف سوخت پایینی است و به همین دلیل این ماشین کم مصرف ترین بی ام و محسوب می شود. طراحی ظاهری این خودرو کاملا منحصر به فرد می باشد. امکانات ایمنی خودرو بی ام و i8 می توان به سیستم ضد سرقت، ایربگ های جلو و عقب و جانبی، قفل مرکزی، کنترل پایداری دینامیکی، کمربند پیش کشنده، سنسور پارک جلو، کنترل پایداری خودرو، دوربین عقب کنترل روی فرمان و همچنین کیت تعمیر تایر اشاره کرد. همچنین در این خودرو می توان بدون کلید به سیستم دسترسی پیدا کرد. از امکانات دیگر این خودرو می ‌توان به کنترل صوتی روی فرمان، صفحه نمایش ۸.۸ اینچی، صندلی های چرم، سیستم تهویه اتوماتیک هوشمند، سانروف برقی، ۲۰ گیگابایت حافظه جانبی و سرویس تلفن برای رفع عقب خودرو از راه دور اشاره کرد. این خودرو رقیبی برای ماشین های پورشه و بنز محسوب می شود که می توان آن را از سایت carech به بهترین روش خریداری کرد.

مشخصات بی ام و  ۷۳۰li

بهترین خودرو های بی ام

جالب است بدانید که طراح خودرو بی ام و ۷۳۰li  فردی ایرانی به نام نادر فقیه زاده می باشد. در نخستین نگاه به این خودرو، ابعاد بزرگ آن نظر تان را جذب می کند. جالب است بدانید که پیدا کردن جای پارک برای این خودرو در شهر شلوغی مثل تهران کار ساده ای نیست. پنجره های بزرگی در جلو این خودرو تعبیه شده است که ابهت خاصی به خودروی بی ام و li730 بخشیده است و در نگاه اول بودن به چشم فرد کاربر می آید. نکته مثبت سری ۷ این خودرو طراحی ساده و خلوت آن می باشد و این خود مدیون به چراغ های لیزری مجهز می باشد و رینگ های قرار گرفته در آن جلوه ای اسپرت به آن می دهد. همچنین در خودروی بی ام و از فیبر کربن استفاده شده است که موجب شده تا حدود ۱۰۰ کیلوگرم از وزن این خودرو کاسته است. بنابراین سری جدید این خودرو نسبت به نسل های قبلی از استقامت بیشتری برخوردار بوده و وزن کمتری دارد. البته توجه داشته باشید که شاسی این ماشین هزینه تعمیر این خودرو را نیز افزایش داده است. طراحی داخلی این خودرو مانند سایر خودروهای بی ام و به گونه ای طراحی شده است که استفاده از قابلیت های مختلف خودرو آسان باشد و طراحی و کابین این نوع از خودروهای بی ام و بیشتر کاربردی ساده و مینیمال می باشد. اما در سری جدید این ماشین در کنار کاربردی بودن آن به زیبایی نیز اهمیت داده شده است و کابین های این سدان لوکس آلمانی را می ‌توان یکی از زیباترین کابین های بی ام و به حساب آورد. قسمت پشت آمپر به صورت کاملاً دیجیتال می باشد که موجب شده کابین خودرو مدرن تر به نظر بیاید. جالب است بدانید که بهترین مکان برای نشستن داخل بی ام و li730 ردیف عقب و پشت سرنشین جلو می باشد؛ زیرا می توانید صندلی سرنشین جلو را تا آخرین حد ممکن به جلو برده و نشستن در یک لیموزین را تجربه کنید. از امکانات و تجهیزات این خودرو منحصر به فرد می ‌توان به ریموت کنترل هوشمند با قابلیت پارک کردن خودرو از راه دور، جلو پنجره هوشمند، چراغ های جلوی لیزری، نمایشگر اطلاعات روی شیشه جلوی ماشین، نورپردازی داخلی ماشین در ۶ رنگ، نور خوش آمدگویی زیر درب ها، سیستم خوش بو کننده ماشین با هشت رایحه مختلف، صفحه نمایش لمسی، سیستم تهویه مطبوع اتوماتیک ۴ منطقه ای و سایر تجهیزات اشاره کرد.

سامانه خرید و فروش انواع خودروهای لوکس در carech

خودروهای نام برده شده در این مقاله جزو برترین خودروهای جهان محسوب می‌شوند که می توان آن ها را در سایت carech به راحتی خریداری کرد. علت استفاده از این سایت در هنگام خرید خودروی مورد نظر این است که این سایت تمام خدماتی را که فرد کاربر برای خرید خودرو به آن ها نیاز دارد را فراهم می کند. این سایت به شما عزیزان این اطمینان را می دهد که خودروی مورد نظر خود را با کمترین قیمت ممکن خریداری کنید. یکی دیگر از مزیت های این سایت، بازگشت خودرو تا ۵ روز می باشد؛ به این معنی که اگر خودروی فرد کاربر مشکلی داشت؛ می‌تواند مبلغ خودروی خود را به طور کامل پس بگیرد. همچنین مشاوره رایگان برای افرادی که در خرید خودرو شک دارند و هنوز خودروی مورد نظر خود را نیافتند؛ مزیت خوبی است. همچنین تحویل خودروی مورد نظر شما با بیشترین سرعت در این سایت صورت می گیرد. جالب است بدانید که با خرید از این سایت دیگر نیاز به حضور شما در مرکز اداری برای ثبت مدارک خودرو نیست و تمامی مراحل را شرکت انجام می دهد. سایت carech همچنین خدمات پس از فروش منحصر به فردی دارد که این هم یکی از مزیت های دیگر این سایت محسوب می شود.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا