رپرتاژ

بهترین شارژر فندکی برای استفاده در خودرو

بهترین شارژر فندکی برای استفاده در خودرو

همراه داشتن شارژر فندکی خودرو، برای افرادی که استفاده زیادی از گوشی موبایل خود دارند و معمولا زمان قابل توجهی را بیرون از منزل سپری می‌کنند، بسیار اهمیت دارد. به جز این زمانی که در سفر هستید یا حتی یک مسیر میان شهری طولانی را طی می‌کنید، با داشتن بهترین شارژر فندکی ماشین، خیلی راحت می‌توانید در خودرو، گوشی موبایل خود را شارژ کنید. اگر شما نیز به فکر خرید یک شارژر فندکی افتاده‌اید، پیشنهاد می‌کنیم که تا انتهای این مطلب با ما همراه شده و نگاهی به لیست بهترین شارژر فندکی خودرو بیندازید.

بهترین شارژر فندکی بازار

از میان محصولات موجود در بازار، بهترین نوع شارژر فندکی را می‌توان در لیست زیر یافت:

شارژر فندکی زیلوت مدل CG01

شارژر فندی زیلوت مدل CG01، دارای قابلیت شارژ سریع بوده و مقابل نوساناتی که ممکن است برق خودرو داشته باشد، مقاومت خوبی دارد. این شارژر، سه درگاه خروجی از نوع USB دارد که برای شارژر کردن چند گوشی موبایل در خودرو، کاملا ایده‌آل به نظر می‌رسند. جالب است بدانید که این شارژر برند زیلوت، تنها ۳۰ گرم وزن دارد و فضای زیادی نیز نمی‌گیرد.

شارژر فندکی ایس فست مدل B5

شارژر فندکی ایس فست مدل B5، با داشتن حداکثر توان خروجی ۱۰۱ واتی و ۲ درگاه خروجی PD و ۲ درگاه خروجی USB، یک محصول ایده‌آل برای همراه داشتن در خودرو به حساب می‌آید. این شارژر برای شارژ کردن گوشی موبایل کاملا مناسب است و شدت جریان خروجی آن نیز به ۵ آمپر می‌رسد برند ایس فست توانسته این شارژر را با مشخصات فنی بالاتر از سطح متوسط تولید کرده و رضایت مشتریان حاکی از آن است که B5 برند ایس فست، طول عمر بالایی داشته و کمترین اختلال عملکرد را خواهد داشت.

شارژر فندکی مک دودو مدل CC-7030 توان ۴۵ وات

اگر به دنبال خرید یک شارژر فندکی موبایل قوی هستید که عملکرد بی نقصی هم داشته باشد، شارژر فندکی مک دودو مدل CC-7030 با توان ۴۵ واتی، احتمالا یکی از بهترین گزینه‌ها برای شما خواهد بود. این شارژر فندکی در برابر حرارت بالا، مقاوم بوده و این یک خصوصیت عالی برای آن به حساب می‌آید. CC-7030 مک دودو، دو عدد درگاه خروجی دارد که یکی از آن‌ها از نوع USB بوده و دیگر Type-C است. به این ترتیب شما به راحتی می‌توانید گوشی موبایل خود را در خودرو، شارژ کنید.

شارژر فندکی باسئوس مدل Golden Contactor Pro QC TZCCJD-B0G

در لیست بهترین شارژر فندکی ماشین، شارژر فندکی باسئوس مدل Golden Contactor Pro QC TZCCJD-B0G را داریم. در بسته بندی این شارژر، یک عدد کابل لایتنینگ نیز قرار داده شده که این محصول را به بهترین شارژر فندکی برای ایفون نیز تبدیل ساخته است. جنس بدنه این شارژر خودرو از نوع پلاستیک بسیار مرغوب یا همان ABS است که هم طول عمر بالایی داشته و هم در برابر آسیب‌های بیرونی، مقاوم است. حداکثر توان خروجی این شارژر به ۴۰ وات می‌رسد و ولتاژ ورودی آن به شکلی است که با کامیون‌های تا ۲۴ ولت نیز سازگاری دارد.

شارژر فندکی انکر مدل R5111

ابعاد این شارژر فندکی خودرو، ۶۰ در ۵۰ در ۱۱۰ میلی متر است و وزن آن به ۳۰ گرم می‌رسد. همین طور لازم به ذکر است که ولتاژ ورودی R5111 برند انکر، معادل ۱۹.۵ ولت و ولتاژ خروجی آن، ۵ ولت است. این شارژر هم دو عدد خروجی USB 2.0 و هم یک خروجی AUX دارد. اگر به دنبال بهترین شارژر فندکی برای گوشی سامسونگ هستید، R5111 انکر احتمالا باید یکی از گزینه‌های مناسب برای شما باشد.

شارژر فندکی انکر مدل A2727 Powerdrive2 Alloy

شارژر فندکی انکر مدل A2727 Powerdrive2 Alloy، یک دستگاه عالی و کارآمد برای شارژ کردن گوشی موبایل داخل خودرو است. ولتاژ ورودی این شارژر فندکی برند انکر، معادل ۱۲ ولت بوده و ولتاژ خروجی آن نیز به ۲۴ ولت می‌رسد. همین طور اگر می‌خواهید ابعاد A2727 را بدانید، باید گفت که طول، عرض و ارتفاع آن، به ترتیب ۲۵ در ۲۵ در ۴۳ میلی متر هستند.

شما می‌توانید از این شارژر فندکی خودرو برای گوشی‌های مختلف سامسونگ، هواوی، اپل و … استفاده کنید. به طور مثال A2727، برای گوشی‌های سامسونگ گلکسی S10، گلکسی S10+، گلکسی S10e، گلکسی S9، گلکسی S9+ و آیفون XS، آیفون XS Max، آیفون XR، آیفون X و … مناسب است.

شارژر فندکی پاورولوجی ۲۴ وات مدل PCCSR001

اگر به دنبال خرید یک شارژر فندکی ماشین هستید که هم درگاه تایپ C داشته باشد و هم درگاه USB؛ شارژر فندکی پاورولوجی ۲۴ وات مدل PCCSR001، یک گزینه مناسب برای شما به حساب می‌آید. این شارژر ولتاژ ورودی ۱۲ تا ۲۴ ولت دارد و ولتاژ خروجی آن ۲۴ ولت است. شما می‌توانید با اطمینان خاطر از این شارژر فندکی استفاده کرده و از عملکرد آن رضایت کافی خواهید داشت. به علاوه قیمت این شارژر از برند پاورولوجی، نسبت به مشخصات فنی و سطح عملکردی آن، مناسب ارزیابی می‌شود. این محصول با گوشی‌های شیائومی سازگاری خیلی خوبی داشته و باید به نوعی آن را بهترین شارژر فندکی شیائومی دانست.

شارژر فندکی ایس فست مدل B6

شارژر فندکی ایس فست مدل B6، با داشتن دو درگاه خروجی تایپ C و USB؛ یک نوع شارژر ماشین دیگر است که کاربرد عالی دارد. شما می‌توانید از این شارژر هم موبایل و هم تبلت خود را به راحتی در خودرو شارژر کرده و به این شکل دیگر نگران آن نخواهید بود که وقتی خارج از منزل هستید و دسترسی به شارژرهای عادی ندارید، با خالی شدن شارژ دستگاه‌های خود مواجه شوید. در ضمن لازم به ذکر است که حداکثر توان خروجی شارژر فندکی ایس فست مدل B6، به ۴۵ وات می‌رسد. اگر در مورد ابعاد این محصول نیز سوال دارید؛ باید گفت که طول و عرض و ارتفاع آن به ترتیب ۳۴ در ۳۴ در ۷۳ میلی متر هستند.

شارژر فندکی پرووان مدل PCG12

شارژر فندکی پرووان مدل PCG12، دو درگاه خروجی دارد و برای شارژ کردن انواع گوشی تلفن همراه، مناسب است. ابعاد این شارژر ماشین از برند پرووان، معادل ۲۴ در ۲۴ در ۳۸ میلی متر است و فضای زیادی از شما در ماشین نمی‌گیرد. ولتاژ ورودی PCG12، ۱۲ تا ۲۴ ولت است و ولتاژ خروجی آن به ۵ ولت می‌رسد. همین طور دو عدد کابل میکرو یواس‌بی، در بسته بندی این شارژر خودرو قرار دارند که استفاده از آن را برای شما راحت‌تر کرده‌اند.

جمع بندی

اگر به دنبال خرید بهترین نوع شارژر فندکی هستید تا بتوانید هم گوشی تلفن همراه و هم تبلت خود را در ماشین شارژ کنید، در لیست بالا حتما یک محصول مناسب خواهید یافت. همان طور که مشاهده کردید برندهای گوناگونی در بازار، بهترین شارژر فندکی فست شارژ یا معمولی را عرضه کرده‌اند و با کمی بررسی و مقایسه میان محصولات مختلف، می‌توانید شارژر مناسب خود را از میان آن‌ها، انتخاب و خریداری کنید. شما به جز محصولات معرفی شده در بالا، چه موارد دیگری را به عنوان بهترین شارژر فندکی بازار به این فهرست اضافه می‌کنید؟

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا