رپرتاژ

بهترین هتل‌های محله فهادان یزد

محله فهادان یا بافت تاریخی و قدیمی یزد، مرکز شهر محسوب می‌شود و پر از اقامتگاه‌های سنتی و هتل‌هایی است که در آنها می‌توان چند شب اقامت کرد. در این مطلب به معرفی بهترین هتل و اقامتگاه‌هایی که در محله فهادان یزد می‌توانید رزرو کنید می‌پردازیم. علاوه بر آن، از روشی راحت برای رزرو آنلاین هتل برایتان خواهیم گفت.

هتل کهن کاشانه یزد

یکی از زیباترین هتل‌های یزد در محله فهادان، هتل کهن کاشانه است. هتلی که خانه‌ای قدیمی‌ست و علاوه بر حوض و حیاط باصفا، پشت بامی مشرف به بادگیرهای شهر دارد. اتاق‌ها در سادگی و تمیزی چیده شده‌اند و امکانات و خدمات مناسبی در اختیار مهمانان قرار می‌گیرد. رستوران و کافی‌شاپ فضای باز هم صرف غذا را برایتان دلنشین‌تر می‌کند.

بوتیک هتل هومان یزد

یکی از بهترین هتل‌های شهر یزد از نظر کاربران اسنپ‌تریپ، بوتیک هتل هومان است. بنای زیبا، اتاق‌های راحت و تمیز، و حیاط چشم‌نواز، باعث می‌شوند از انتخاب این مکان پشیمان نشوید. روم سرویس و کافی‌شاپ و رستوران در دسترس مسافران و مهمانان قرار می‌گیرد. و پرسنل مهمان‌نواز، به بهترین نحو از شما پذیرایی خواهند کرد.

اقامتگاه سنتی پارسیک یزد

این اقامتگاه در خیابان سید گل سرخ و نزدیک بافت تاریخی است. خانه‌ای ۱۰۰ ساله که در حال حاضر یکی از اقامتگاه‌های مقرون به صرفه در زمان سفر یزد محسوب می‌شود. در زمان اقامت در اقامتگاه سنتی پارسیک یزد علاوه بر فاصله کم با دیدنی‌ها و اماکن تاریخی شهر، از فضای باز و خدمات باکیفیت هم برخوردار می‌شوید.

هتل فاضلی یزد

هتل ۳ ستاره فاضلی، از هتل‌های نوساز یزد به‌شمار می‌رود. با اینکه هتل است، اما تعداد اتاق‌های زیادی ندارد و آرامش بر آن حاکم است. اتاق‌های ۱ تا ۴ تخته و سوئیت‌های ۵ نفره را در هتل فاضلی می‌توانید رزرو کنید. علاوه بر روم سرویس ۲۴ ساعته، از رستوران ایرانی و کافی‌شاپ در طول اقامت می‌توان استفاده کرد.

اقامتگاه بوم گردی عمارت بانو یزد

این اقامتگاه، با تعداد اتاق‌های کم در خانه‌ای قجری، یکی از مکان‌های جذابی است که در سفر می‌توانید برای اقامت انتخاب کنید. اتاق‌های ۲ تا ۷ نفره در عمارت بانو قابل رزرو هستند که آن را در سفرهای گروهی و دسته جمعی، به گزینه‌ای مناسب تبدیل می‌کند. فضای سبز، روم سرویس، چایخانه سنتی، و آشپزخانه عمومی، از خدمات و امکانات اقامتگاه بومگردی عمارت بانو هستند.

رزرو هتل در یزد

از هتل‌های لوکس و ۵ ستاره مانند هتل صفائیه یزد ، تا اقامتگاه‌های سنتی و بومگردی و بوتیک هتل، بر روی سایت اسنپ‌تریپ قرار دارند. رزرو آنلاین هتل در یزد، تنها چند دقیقه طول می‌کشد. در بسیاری از روزهای سال هم امکان رزرو هتل‌های یزد با بیشترین تخفیف‌ها را دارید. علاوه بر آن، خدمات پشتیبانی اسنپ تریپ به صورت ۲۴ ساعته در ۷ روز هفته ارائه می‌شود.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا