رپرتاژ

بهترین هتل های کیش برای عید قربان ۱۴۰۰

جزیره محبوب و پرطرفدار کیش که در تمام فواصل سال مورد استقبال همه قرار می‌گیرد، یکی از مناطق توریستی ایران است که به دلیل خدمات رسانی خوبی که به توریست‌ها و گردشگران دارد، همواره شهر پر رفت و آمدی است. یکی از خدمات عالی و فوق‌العاده‌ای که جزیره کیش به توریست‌ها و گردشگران خود ارائه می‌دهد، اقامتگاه‌های لوکس و لاکچری می‌باشد که در مناطق مختلف این شهر اعم از ساحل و مرکز جزیره بنا شده‌اند.

هتل های کیش تا به حال موفق شدند که رضایت مشتریان خود را به دست بیاورند و روز به روز خدمات و امکانات باکیفیت‌تری را به مسافران ارائه دهند. اگر شما هم برای تعطیلات عید قربان قصد سفر به کیش را دارید، در ادامه این مقاله با ما همراه باشید تا بهترین هتل های کیش برای عید قربان ۱۴۰۰ را به شما معرفی کنیم.

هتل مارینا پارک کیش

 نمای بیرون هتل مارینا پارک کیش

هتل مارینا پارک کیش یکی از معروف‌ترین مجموعه‌های گردشگری و تفریحی در این جزیره محسوب می‌شود که یک هتل پنج ستاره است. همچنین باید بدانید امکانات و خدمات آن بالاتر از انتظار مسافران می‌باشد. اگر یک بار در عمرتان می‌خواهید به جزیره کیش سفر کنید، پیشنهاد می‌کنیم هتل مارینا پارک کیش را رزرو نمایید؛ چراکه این هتل زیبا خدمات فوق‌العاده‌ای به مسافران و میهمانان خود ارائه می‌دهد که از شنیدن آن‌ها متعجب می‌شوید.
برای مثال از تفریحات آبی هتل مارینا پارک کیش می‌توان به قایق بادبانی، چتربازی با پاراسل، شاتل سواری، کایاک سواری، بنانا سواری، جت اسکی، ماشین پرواز، کایت بوردینگ، غواصی و… می‌باشد.
علاوه بر این هتل مارینا پارک کیش دارای استخر آب شیرین با ساحل ماسه‌ای و حتی یک پارک بادی در آب است که در آن امکاناتی مانند سالن ماساژ تایلندی با ماساژورهای حرفه‌ای وجود دارد. جالب است بدانید کل مساحت این هتل ۱۰ هکتار است و دارای یک پارک بزرگ ساحلی می‌باشد که بهترین مناطق سبز جزیره کیش را به وجود آورده است.

معماری و دکوراسیون داخلی هتل مارینا پارک کیش بسیار مدرن و شیک است و تمامی المان‌ها و عناصر به کار رفته در اتاق‌ها با یکدیگر همخوانی دارند که فضای آرامش‌بخشی را برای میهمانان خود فراهم می‌آورد. در ساحل اختصاصی هتل مارینا پارک کیش می‌توانید به تفریحات مهیج بپردازید و از کافی شاپ و استراحتگاه‌های مستقر در این مکان بهره‌مند شوید.

اتاق‌ها و سوئیت‌های هتل مارینا پارک ۱۶۰ واحد اقامتی می‌باشد که با توجه به سلیقه و نیاز خود می‌توانید یکی از این اتاق‌ها و سوئیت‌ها را انتخاب کنید. امکانات داخل اتاق‌های هتل مارینا پارک شامل مینی بار، چای ساز، یخچال، تلفن، سشوار داخل حمام، ماهواره، صندوق امانات، مبلمان، چراغ مطالعه، بالکن، منظره عالی به ساحل یا باغ، تهویه مطبوع، اینترنت و یک بالکن زیباست.

هتل شایان کیش

نمای بیرون هتل شایان کیش

هتل شایان هم یک هتل ۵ ستاره است که یکی از اقامتگاه‌های خوب برای سپری کردن تعطیلات عید قربان می‌باشد. این هتل با دکوراسیون لوکس و امکانات فوق‌العاده‌ای که دارد که به عنوان یکی از پرطرفدارترین هتل های کیش شناخته می‌شود. با اینکه هتل شایان در سال ۱۳۵۴ ساخته شده؛ اما هنوز هم جزو هتل های لوکس کیش به شمار می‌رود و با ۱۹۵ اتاقی که دارد توانسته مسافران مشکل‌پسند خود را راضی نگه دارد.

موقعیت جغرافیایی هتل شایان کیش یکی از دلایل محبوب شدن آن میان مسافران است؛ چراکه به تمامی مراکز خریدی مانند مروارید و مریم مشرف می‌باشد و همچنین فاصله بسیار کمی به اسکله تفریحی دارد. رستوران هتل شایان صبحانه مفصلی برای مسافران خود در نظر می‌گیرد و در وعده ناهار انواع و اقسام غذاهای ایرانی، فرنگی و دریایی را برای آن‌ها سرو می‌کند.

علاوه بر این، با اقامت در این هتل می‌توانید از استخر رو باز و فروشگاه‌های متنوع داخل هتل شایان استفاده کنید. اتاق‌های هتل شایان که برخی از آن‌ها رو به دریا می‌باشد، دارای یک تراس بزرگ است که مکانی بسیار عالی برای استراحت و تماشا زیبایی‌های خلیج می‌باشد. اگر تفریحات و امکانات هتل شایان شما را راضی نکرد، می‌توانید به اماکن تفریحی و دیدنی اطراف هتل سر بزنید. از جمله این جاذبه‌های دیدنی فلای بورد، اسکله میرمهنا، شهر زیرزمینی کاریز و پارک سیمرغ می‌باشد.

هتل داریوش

هتل داریوش کیش که معماری آن الهام گرفته از تخت جمشید می‌باشد یک هتل بسیار لوکس و شگفت‌انگیز است. هتل داریوش یکی از هتل های پنج ستاره جزیره کیش می‌باشد که دارای ۱۹۰ باب اتاق و سوئیت است که برخی از آن‌ها رو به دریا و برخی دیگر از آن‌ها رو به باغ می‌باشد.

امکانات داخلی هتل داریوش بسیار لوکس و مدرن بوده و تمیزی اتاق و سوئیت‌هایش زبانزد عام و خاص می‌باشد. کیفیت و تنوع غذاها و نوشیدنی‌های هتل داریوش قابل‌توجه تمام مسافران قرار گرفته و در کنار لذت بردن از منوی خارق‌العاده این هتل می‌توانید از امکانات ورزشی تفریحی مانند: استخر، جکوزی و سونا هم بهره‌مند شوید.

هتل ترنج

اگر تصاویری از هتل های روی آب جزایر مالدیو و کارائیب را دیده باشید به راحتی می‌توانید هتل ترنج را تصور کنید. این هتل به همان اندازه زیبا و باشکوه است و اولین هتل دریایی در خاورمیانه می‌باشد که به عنوان یک هتل نوساز هم شناخته می‌شود. اقامت در این هتل آن‌قدر سبب سرخوشی شما می‌شود که دوست ندارید از این اقامتگاه رویایی بیرون بروید.

داخل اتاق‌های هتل ترنج کیش آن‌قدر زیبا و شیک چیدمان شده که فرقی با خانه خودتان ندارد و به همان اندازه و شاید هم بیشتر، احساس راحتی خواهید کرد. این منطقه کاملاً دنج و آرام است و مکان اید‌ه‌آلی برای ریلکس کردن می‌باشد. از امکانات تفریحی هتل ترنج می‌توان به ساحل اختصاصی آن و کیفیت بالای صبحانه و ناهارش اشاره نمود.

هتل ویدا
هتل ویدا هم مکان مناسبی برای گذراندن تعطیلات عید قربان است. این هتل نوساز که تنها سه سال از افتتاح آن می‌گذرد با وجود یک ساختمان ۱۱ طبقه و ۱۴۴ واحد اقامتی پذیرای میهمانان و مسافران جزیره کیش می‌باشد. به جرات می‌توان گفت هتل ویدا در مقایسه با قیمت هتل های کیش ، هزینه کمتری از مسافران خود دریافت می‌کند. هتل ویدا دسترسی بسیار خوبی به ساحل و مراکز خرید دارد و کارکنان آن بسیار محترم و خوش برخورد هستند. ناگفته نماند اتاق و سوئیت‌های هتل ویدا کیش که نوساز هم می‌باشد، بسیار تمیز و مجهز به تمامی امکانات رفاهی است.

هتل فلامینگو کیش

اگر اقامتگاه‌های به سبک آپارتمانی را دوست ندارید، هتل فلامینگو با ویلاهای اختصاصی که به شما ارائه می‌کند، این نیازتان را برآورده می‌سازد. هتل فلامینگو که یکی از مدرن‌ترین و لوکس‌ترین هتل های کیش می‌باشد، دارای صبحانه بسیار عالی و متنوع و محوطه زیبا و رویایی است. همچنین اتاق‌های این هتل تمیز و مجهز به تمامی امکانات رفاهی می‌باشد و گزینه‌ای ایده‌عال برای تعطیلات عید قربان است.

هتل کوروش

از دیگر هتل‌هایی که برای تعطیلات مناسب است هتل ۵ ستاره کوروش می‌باشد که یک هتل نوساز است. هتل کوروش دارای ۱۹۸ اتاق و سوئیت است و در ۱۶ طبقه ساخته شده که قطعا یکی از این اتاق‌ها مطابق میل و سلیقه شما خواهد بود. جالب است بدانید هتل کوروش دارای ۹ رستوران مجلل می‌باشد که می‌توانید انواع غذاهای خوشمزه و لذیذ را در منوی آن پیدا کنید.

جمع‌بندی

هتل های نامبرده شده جزو بهترین و لوکس‌ترین هتل های کیش بود که توضیحات مختصری در مورد هر کدام از آن‌ها دادیم. برای کسب اطلاعات و جزئیات بیشتر در مورد هر کدام از این هتل ها و همچنین رزرو هتل در کیش می‌توانید به وب سایت ایران هتل آنلاین مراجعه نمایید و همچنین قیمت هتل در کیش را نیز مشاهده کنید.

متا: بهترین هتل های کیش برای تعطیلات عید قربان اعم از هتل مارینا پارک کیش، هتل شایان، هتل داریوش، هتل فلامینگو و… است.

نمایش بیشتر

1 دیدگاه

  1. در چند روزی که به کیش سفر کرده بودم در واحدهای ویلایی هتل فلامینگو کیش اقامت داشتم و هم خود و هم خانواده کاملا راضی بودیم. سفر ما در دوران کرونا بود و باید بگم نظافت و پروتکل های بهداشتی به خوبی رعایت میشد. یکی از خوبیای این هتل ۴ ستاره موقعیت مکانی اون هست که تا اسکله تفریحی فقط ۵ ۶ دقیقه راه داره. تنها ایراد هتل فلامینگو این بود که در دو روز آخر سفر آب گرم در حموم در حد آب ولرم بود که چندان مطلوب نبود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا