اخبار خودرو

بولینگر از شاسی بلند الکتریکی به سبک هامر رونمایی کرد

بولینگر از شاسی بلند الکتریکی به سبک هامر رونمایی کرد – شرکت بولینگر در تلاش است که در تولید شاسی بلند های کاملاً برقی و وانت ها  برخی از تولید کنندگان برتر این صنعت مانند فورد و جنرال موتورز مجبورند را از میان بردارد و یا در برخی موارد با تعدادی از راه اندازی ها هماهنگ شوند. در حال حاضر احتمالاً با خودرو ریویان آشنا هستید ، که اواخر سال گذشته در مدل های وانت R1T و R1S SUV معرفی شد و قصد داشت به زودی وارد بازار شود، البته با کمک کمپانی فورد و کمک ۵۰۰ دلاری سرمایه گذاری آن.امروز ما قصد داریم در مورد کمپانی بولینجر موتور با شما صحبت کنیم. این کمپانی به نظر نمی رسد که سرمایه گذاران بزرگی داشته باشد یا با یک خودروساز بزرگ مشارکت داشته باشد اما قصد دارد حداقل یک شرکت در حال رشد و توسعه باشد.

بولینگر از شاسی بلند الکتریکی به سبک هامر رونمایی کرد

در چند روز پیش ، بولینگر رسما وانت تمام الکتریکی B1 SUV و B2 خود را رونمایی کرد. گفته می شود که این دو وسیله نقلیه در حدود ۶۱۴ اسب بخار و ۶۶۸ پوند فوت گشتاور از موتورهای برقی دوگانه تولید می کنند در حالیکه برد تقریبی پیمایش آنها ۳۲۰ کیلومتر و ظرفیت بکسل ۷۵۰۰ پوند (تقریبا ۳.۵ تن) را ارائه می دهند.در مقایسه مدل های ریویان در حدود ۴۰۰ و ۷۰۰ اسب بخار متغیر خواهند بود و به صاحبان این خودرو امکان این را می دهند که تا ۳۸۶ کیلومتر را در حالت اصلی یا بیش از ۶۰۰ کیلومتر در ترمینال خود را بپوشانند ، و بارهای سنگین را تا ۱۱۰۰۰ پوند برسانند.

بولینگر از شاسی بلند الکتریکی به سبک هامر رونمایی کرد

بولینگر از شاسی بلند الکتریکی به سبک هامر رونمایی کرد – یک سیستم تعلیق کاملاً مستقل و قابل تنظیم وجود دارد که امکان تنظیم از سطح زمین تا ۱۵ اینچ را فراهم می کند و می تواند پنج اینچ را افزایش یا پایین آورد. از نظر طراحی ، بولینگر B1 و B2 بسیار جعبه ای شکل و خام است و از یک پلتفرم یکسان با سبک Hummer برخوردار هستند. با داشتن پنل های آلومینیومی گلگیرها و لاستیک های بزرگ و پرخاشگرانه ظاهری شبیه به کامیون های غول پیکر به خود گرفته است.

علاوه بر این ، می توان پانل های سقفی را برداشت و دیوار جلوی تخت وانت را پایین کشید تا محموله به داخل کابین گسترش یابد. در فضای داخلی با ترکیب صندوق عقب و دروازه جلوی آن ، وسایل داخلی طولانی از قبیل تیرهای چوبی و نردبان ها یک گذرگاه را میتوان با این خودرو حمل کرد. قیمت گذاری هنوز اعلام نشده است اما می توان فرض کرد که نزدیک به ۱۰۰۰۰۰ دلار باشد.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا