اخبار خودروپیشنهاد سردبیر

تصاویر لو رفته از بی ام و سری ۸ گرن کوپه

تصاویر لو رفته از بی ام و سری ۸ گرن کوپه نشان از یک سپر جلویی با طراحی تازه دارد و به نظر می‌رسد که چراغ های جلو نیز ظاهر باریک‌تری به خود گرفته باشند. اگر چه پنهان سازی‌های بی ام و همچنان مانع آن است که بتوان یک جلوه کامل از این خودرو را مشاهده کرد، اما می‌توان برخی از مشخصات کلی را به همین شکل از تصاویر به دست آمده، درک کرد.

بی ام و سری ۸ گرن کوپه

طبق چیزی که اغلب اوقات از برند بی ام و انتظار داریم، تغییرات کلی تا جزئی در همه بخش‌ها در خودروهای سری جدید مدل‌های قبل آن اتفاق می‌افتد و احتمالا این مدل نیز از همین قانون تبعیت کرده است. به جز تغییراتی که در سپر جلویی شاهد هستیم، در سپر عقب نیز تغییراتی در الگوی سپر و مدل طراحی چراغ‌ها به چشم می‌آید. این خودرو  برند بی ام و یکی از بهترین محصولات آن بوده و در دو مدل دو درب و کانورتیبل در دسترس است.

بی ام و سری 8 گرن کوپه

همان طور که در تصاویر مشاهده می‌کنید هنوز تصویری از داخل کابین این خودرو به دست نیامده است، اما انتظار می‌رود که داشبورد آن نیز با تغییراتی همراه بوده و برخی امکانات و آپشن‌ها به آن اضافه شده باشند.

بی ام و سری 8 گرن کوپه

همان طور که مشاهده می‌کنید در بخش کناری همان کشیدگی و همان خطوط را شاهد هستیم و به نظر می‌رسد که در این قسمت‌ها تغییر خاصی اتفاق نخواهد افتاد.

بی ام و سری 8 گرن کوپه

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا