اخبار خودرو

تایید مازراتی برای تولید خودرو های برقی

تایید مازراتی برای تولید خودرو های برقی – اواخر سال گذشته اعلام شد ، FCA تا سال ۲۰۲۱ بیش از ۷ میلیارد دلار سرمایه گذاری برای ایتالیا دارد و این شامل ۱۲ نسخه الکتریکی جدید میباشد. مازراتی که دیگر نمی تواند از پیشرانه های فراری سودی ببرد، بدیهی است که مازراتی بخشی از این طرح های خود را الکتریکی کرده است و اکنون ما جزئیات بیشتری در مورد سبد فروش آینده این برند داریم. در ادامه با ایرانی کار همراه باشید …

تایید مازراتی برای تولید خودرو های برقی

با توجه به پروسه تولید ، مازراتی برنامه ریزی خود را برای ترکیب مدل های جدید و الکتریکی خود در مودنا ، کاسینو و تورین اعلام کرد. به عبارت دیگر ، تمام مدلهای جدید مازراتی ۱۰۰ درصد در ایتالیا ساخته می شوند و سیستم های پیشرانه برقی هیبریدی و باتری را در آنجا تولید میشود. این شرکت اعلام کرده است که دینامیک رانندگی سنتی مازراتی را با فناوری نسل بعدی باتری، برد گسترده و قابلیت شارژ فوق العاده سریع ترکیب کند.

تایید مازراتی برای تولید خودرو های برقی

در ادامه تایید مازراتی برای تولید خودرو های برقی ، در سال ۲۰۲۰ ، مازراتی گیبلی که در تورین ساخته میشود، به اولین خودرو هیبریدی برای این برند تبدیل خواهد شد. پس از آن ، ما اولین مازراتی تمام برقی، یعنی اتومبیل اسپرت با نام پیش بینی شده آلفیری را خواهیم دید. این خودرو در مودنا ساخته میشود و ارتقاء خط تولید عمده این خودرو در حال انجام است. پیش بینی میشود که این خودرو  در انواع ترکیبی و پلاگین هیبریدی نیز موجود خواهد بود اما زمان ورود به بازار آن هنوز مشخص نشده است.

تایید مازراتی برای تولید خودرو های برقی

در ادامه خودروی جدید مازراتی (کوچکتر از لوانته) قرار دارد که قرار است در شهر کاسینو ساخته شود و به لطف فناوریهای نوآورانه خود تصمیم دارد نقش اصلی را برای این برند ایفا کند. پیش بینی می شود اولین نمونه های این خودرو تا سال ۲۰۲۱ وارد خط تولید شوند. مازراتی گرند توریسمو و گرندکابریو در شهر تورین ، جایی که FCA در حال سرمایه گذاری بیش از ۱ میلیارد دلار برای ارتقاء این خودرو استبه صورت برقی تولید می شوند.

تایید مازراتی برای تولید خودرو های برقی

علاوه بر این، تمام وسایل نقلیه جدید مازراتی از جمله مدلهای فعلی به روز میشوند و طیف وسیعی از قابلیت های رانندگی اتوراید را ارائه می دهند، محدوده وسعی از بزرگراه سطح ۲ با پیشرفت دستی به سطح ۳ با دستیابی به استقلال کامل ، داشتن توانایی مانور در داخل و خارج از سیستم خود ران میباشد. در این حالت اگر راننده نتواند کنترل وسیله نقلیه را در دست بگیرد، خودرو به طور اتوماتیک خود را بین خطوط جاده نگه میدارد و یا کاملا امن خودرو را به کنار جاده هدایت میکند.

سرانجام ، مازراتی در حال تهیه یک برنامه سفارشی سازی کاملاً جدید برای مالکان است که به دنبال آن یک سطح جدیدی از یک نوع انحصاری هستند. یک کارگاه اختصاصی سفارشی سازی در کارخانه شهر مودنا ایجاد می شود.

 

 

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا