اخبار خودرو

تحویل خودرو شاهین به مشتریان آغاز شد

 با رونمایی از اپلیکیشن مشتریان سایپا، اولی سری از خودروهای شاهین به عنوان خودروی جدید و نوظهور این گروه خوردوسازی، به صورت نمادین تحویل تعدادی از مشتریان شد. تحویل خودرو شاهین به مشتریان در آستانه سال ۱۴۰۰ می تواند نویدی از سالی بهتر به لحاظ تیراژ تولید خودرو و قیمت های بهتری برای مصرف کنندگان باشد.

تحویل خودرو شاهین به شکل نمادین

در این مراسم تحویل خودرو شاهین به شکل نمادین به مشتریان، سوییچ، اسناد و خودرو ۳ نفر از مشتریان سایپا به آن ها تحویل داده شد. البته به جز این ۱۰ خودروی شاهین دیگر نیز که فاکتور فروش آن در عید مبعث که پشت سر گذاشتیم، صادر شده بود، تحویل گردید. لازم به توضیح است که خودروی شاهین با گارانتی سه ساله یا ۶۰ هزار کیلومتری عرضه می شود و در صورت حضور در زمان سرویس های دوره ای و انجام آن ها، تا این مدت تحت پوشش گارانتی سایپا خواهد بود.

تحویل خودرو شاهین

دوره ای بر مشخصات فنی شاهین

این خودرو دارای موتور M15 توربو شارژ، گیربکس دستی ۵ سرعته و طراحی بدنه با فولاد استاندارد آلایندگی یورو ۵ است. امکانات آن از جمله  فرمان برقی، سانروف، استارت دکمه ای، سیستم ورود خروج بدون سوییچ، سیستم پایش فشار باد تایرها، سیستم تهویه مطبوع اتوماتیک، نشانگر دمای بیرون، سانروف، مولتی مدیا ۷ اینچ، مجهز به سیستم های BAS ،ABS،EBD و سیستم هشداردهنده ضدسرقت هستند.

تحویل خودرو شاهین

همین طور دوربین دید عقب، نشانگر تعویض دنده، محافظ ایمنی کودک و چراغ هدایت تا درب منزل را در این خودروی جدید سایپا داریم.

تصاویر متعلق به خبرگزاری فارس است.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا