اخبار خودرو

تست خودرو مزدا ۳ جدید ۲۰۱۹

تست خودرو مزدا ۳ جدید ۲۰۱۹ – خودروهایی با کلاس خودرو های کوچک در بازارهای جهانی در حال تقلا کردن هستند و حتی برخی از مدل از بازار خارج شده اند مانندفورد فوکوس و شورولت کروز. این نشانه این است که برخی از تولید کنندگان تعدادشان را کاهش داده اند و می‌دانند که طراحی مجدد نهایی آنها به اندازه توسعه سودآور نخواهد بود. اما وسایل نقلیه کراس اوور سود بیشتری دارند. در ادامه همراه ایرانی کار باشید…

تست خودرو مزدا 3 جدید 2019

با این وجود ، مزدا معتقد است آینده ای برای سدان های فشرده و هاچ بک است. طبق گفته کمپانی مزدا در آینده نزدیک مصرف کنندگان مایل هستند مبلغ بیشتری را برای مزدا ۳ خرج کنند. در این حالت سعی در بالا رفتن قیمت دارد و اکنون پیشرانه تمام چرخ را ارائه می دهد.

تست خودرو مزدا 3 جدید 2019

در ادامه تست خودرو مزدا ۳ جدید ۲۰۱۹، مزدا ۳ قبلاً پرفروش ترین خودروی این برند در کانادا بود و از نظر حاشیه ای سبد فروش گسترده دشاته است، اما مشتریان در حال حاضر برای سال ۲۰۱۹ میلادی در نمایندگی فروش خودروهای مزدا خواستار خودرو های جمع و جور دوباره طراحی نشده جمع شده اند. در ۸ ماه نخست سال میزان فروش نسبت به مدت مشابه در سال ۲۰۱۸ حدود ۱۸٪ کاهش یافته است. با این حال ، این شرکت اطمینان دارد که به محض شروع فصل زمستان،مشتریان از خودرو جدید Mazda3 AWD استقبال پرشوری میکنند.

تست خودرو مزدا 3 جدید 2019

دقیقاً به همین دلیل نسل جدید در حال فروش کم هستند اما پس از آن دوباره کیا فورت و فولکس واگت جیتتا شاهد افزایش تعداد فروش آنها هستیم. این یک عقیده ذهنی است ، اما ما فکر می کنیم طراحی Mazda3 مدل ۲۰۱۹ اغوا کننده ترین در بین اتومبیل های سایز کوچک است و در حالی که نوع پنج درب Sport به نظر می رسد طراحی شارپ تری دارد. اما این سدان چهار درب از ظرافت کامل برخوردار است. بسیاری از اتومبیل هایی که دو برابر بیشتر هزینه کنند ، خیره کننده از این خودرو نیستند.

تست خودرو مزدا 3 جدید 2019

پیشرانه مزدا ۳ ۲۰۱۹ بدون تغییر است. یک پیشرانه چهار سیلندر ۲.۰ لیتری با قدرت ۱۵۵ اسب بخار و گشتاور ۱۵۰ پوندی فوت میباشد که به یک گیربکس شش سرعته دستی یا شش سرعته اتوماتیک متصل است. برای اکثر مصرف کنندگان ، علاوه بر کارآمد بودن ، کار را به خوبی انجام می دهد. از طرف دیگر ، از زمان معرفی سالها پیش ، این موتور Skyactiv-G از نظر مصرف سوخت یکی از بهترین هاست و یکی از گزینه هایی است که باعث بالا رفتن سطح محبوبیت این خودرو میشود.

تست خودرو مزدا 3 جدید 2019

مصرف سوخت این پیشرانه ۲.۰ لیتری  ۷.۶ لیتر در ۱۰۰ کیلومتر است، یک مصرف بهینه و مطلوب برای این خودرو، کهبرای سایر سدان های کامپکت با گیربکس اتوماتیک بین ۶.۹ تا ۷.۵ L / 100 کیلومتر مصرف می کنند.در پیشرانه ی ۲.۵ لیتری چهار سیلندر در سطح GS و GT عملکرد بهتری دارد. این پیشرانه شامل گیربکس اتوماتیک است ، و به طور متوسط ۷.۸ لیتر در ۱۰۰ کیلومتر ، با رتبه بندی شهر / بزرگراه ترکیبی مصرف سوخت دارد. به عبارت دیگر با قدرت ۱۸۶ اسب بخار و ۱۸۶ پوند فوت گشتاور  با تنها چند قطره سوخت اضافی میسر میشود.

تست خودرو مزدا 3 جدید 2019

تست خودرو مورد نظر شامل یک پیشرانه‌ی Mazda3 GT دیرانسیل جلو میباشد. زیرا برای ارزیابی سیستم AWD در مکان های برفی نیز میتوان تست کرد. با این حال تقریباً با آنچه در گذرگاه های تجاری مانند Mazda CX-3 و Mazda CX-5 یافت می شود یکسان است.

تست خودرو مزدا 3 جدید 2019

از آنجایی که ما عاشق رانندگی هستیم ، ویژگی های مدیریت Mazda3 بسیار خوشایند است.فرمان پذیری این خودرو با سیستم تعلیق بسیار نرم بوده و در پیچ و تاب های جاده بسیار خوب عمل میکند. حتی در خیابان های شهری نیز عملکرد مناسبی دارد و این به رغم تعلیق عقب پرتو پیچشی است به جای تنظیم مستقل در مدل های قبلی. در بخش اتومبیل سایز کوچک و هاچبک مزدا و فولکس واگن گلف جالب ترین رانندگی را دارند.

تست خودرو مزدا 3 جدید 2019

طراحی ظاهری نه تنها زیباست، بلکه داخل کابین خودرو نیز تحت تأثیر این زیبایی قرار گرفته است. برای ساختن این محیط از مواد با کیفیت استفاده شده است. با این حال ، نسبت به نسل های قبلی این خودرو این خودرو تغییرات بیشتری داشته است، زیرا فضای جلوی صندلی جلو و عقب تغییر کرده است، ستون های شیشه جلو از آن چیزی که دوست داریم عرض بیشتری دارند و اگرچه پنجره های جانبی عقب کمی بزرگتر از گذشته شده است، اما جلوی آن اکنون کوچکتر هستند Mazda3 Sport همچنین دارای ستونهای پشتی ضخیم تر دارد که فضای صندلی های عقب را تاریک تر می کند. فضای صندوق عقب از ۳۵۰ به ۳۷۴ لیتر افزایش یافته است که از خودرو های هوندا سیویک با ۴۲۸ لیتر و فولکس واگن جیتا با ۳۹۹ لیتر بیشتر است.

تست خودرو مزدا 3 جدید 2019

سیستم سرگرمی Mazda Connect می تواند بار دیگر روی یک رابط کاربری عالی ، با دکمه های چرخشی نصب شده بر روی کنسول حساب کند. صفحه نمایش دیگر حساس به لمس نیست و قطر آن ۸.۸ اینچ است. سیستم سرگرمی و اطلاعات خودرو طوری طراحی شده است که مرور کارکردهای مختلف را بدون اینکه چشم خود را از جاده دور کنید قابل انجام است، ، سیستم های اپل CarPlay و Android Auto به طور استاندارد برروی این خودرو قابل استفاده است. یک استریو ۱۲ بلندگو با برند Bose در  مدل GT گنجانده شده است.

تست خودرو مزدا 3 جدید 2019

قیمت گذاری برای مزدا۳ ۲۰۱۹ از ۱۸۰۰۰ دلار تا ۳۱.۴۰۰ دلار میباشد. در مدل GS با درجه متوسط با گیربکس اتوماتیک بهترین انتخاب همه جانبه این خودرو است با قیمت ۲۴۳۰۰ دلار است ، زیرا شامل چرخ های آلیاژی ۱۶ اینچی ، برف پاک کن با سنسور باران ، کنترل آب و هوا ، فرمان با گرمکن ، نظارت بر نقطه کور ، کروز کنترل تطبیقی و همچنین ترمز مستقل و تشخیص عابر پیاده است.

تست خودرو مزدا 3 جدید 2019

افزودن AWD حداقل به قیمت ۲۶ هزار دلار افزایش میدهد. تنها مدل دیگر در بخش خود که کشش همه ی هوا را فراهم می کند Subaru Impreza است که از ۲۰ هزار دلار آن را به عنوان یک ویژگی استاندارد ارائه می دهد.

تست خودرو مزدا 3 جدید 2019

در حال حاضر ، Mazda3 2019 اتومبیل جمع و جور مورد علاقه ما برای طراحی آن ، لذت رانندگی آن و این احساس را ایجاد میکند که ما در حال بدست آوردن وسیله نقلیه ای هستیم که ارزش آن بیش از چیزی است که برای آن پرداخت کرده ایم. همچنین این خودرو مقرون به صرفه تر و جادارتر از مدل CX-3 است.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا