اخبار خودرو

تسلا سایبرتراک، پیکاپ برقی

تسلا سایبرتراک، پیکاپ برقی – پیش نمایش جهانی تسلا Cybertruck شب گذشته در لس آنجلس برگزار شد و بسیار مورد توجه همه قرار گرفت. این خودرو بزرگترین انقلاب در زمینه حمل و نقل و مد قابل بحث است. این وانت مانند هیچ وانت دیگری که در ۱۰۰ سال گذشته ساخته شده است نیست و طراحی کاملا نو و جدیدی دارد. مدیر عامل شرکت تسلا ، ایلان ماسک برای رونمایی از Cybertruck روی صحنه رفت و پس از شوک اولیه ناشی از طراحی جعبه ایی شکل و بسیار آینده نگرانه است  و اعلام نمود که این خودرو کاملا مانند تمامی محصولات تسلا برقی میباشد.

تسلا سایبرتراک، پیکاپ برقی

به طور متوسط ۵.۹ متر طول ، تسلا Cybertruck دارای یک کابین شش نفره و ساختار بدنه از فولاد ضد زنگ با مقاومت بسیار بالا، سیستم تعلیق با هوای انطباقی زیر وسیله نقلیه قرار گرفته است، ماسک معتقد است که برای این خودرو بسیار مهم است که بتواند در هر بار و شرایط زمینی تنظیم شود.

تسلا سایبرتراک، پیکاپ برقی

در ادامه معرفی تسلا سایبرتراک، پیکاپ برقی ، اندازه بخش بار دارای ۶.۵ فوت طول است و قابلیت حمل وزن ۳۵۰۰ پوند را دارد. این دستگاه دارای یک درب اتوماتیک تلسکوپی است که برای بارگیری ATV برقی توسط تسلا برای اولین رونمایی شده است، در مورد حداکثر ظرفیت بکسل آن به طور رسمی ۱۴۰۰۰ پوند میباشد. با این مشخصات بهترین در بین وانت های با اندازه کامل است.

در حقیقت، این خودرو برای تقابل با خودرو هایی همچون فورد F-150 رونمایی شده است. تسلا همچنین قول داد که وانت الکتریکی آن سریعتر از خودرو پورشه ۹۱۱ خواهد بود. زمان شتاب آن از ۰-۶۰ مایل در ساعت (۹۶ کیلومتر در ساعت) ۲.۹ ثانیه است!

تسلا سایبرتراک، پیکاپ برقی

این خودرو سه پیکربندی مختلف را در دسترس است، این پیکیری ها به ترتیب شامل این موارد است: تک موتور با سیستم RWD ، موتور دوگانه با سیستم AWD و Tri Motor با سیستم AWD میباشد. برد این خودرو ها با هر بار شارژ کامل به ترتیب بیش از ۴۰۰ ، ۴۸۰ و ۸۰۰ کیلومتر است. این خودرو دارای سیستم شارژ سریع نیز میباشد.

تسلا سایبرتراک، پیکاپ برقی

سرانجام این قیمت این خودرو در حالت پایه  ۳۹.۹۰۰ دلار است و قیمت مدل بالا ۶۹.۹۰۰ دلار قیمت دارد. قیمت کانادا هنوز اعلام نشده است ، اما می توانید با سپردن ۱۵۰ دلار ، رزرو کنید. تولید از اواخر سال ۲۰۲۱ آغاز می شود.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا