عمومی

تعمیرگاه رنو تالیسمان ،کولیوس،کپچر،سفران،لتیتود،فلوئنس

خودروهای شرکت رنو از بهترین خودروهای موجود در بازار اتوموبیل هستند؛ اما هر خودرو به دلایل مختلف گذرش به تعمیرگاه می‌افتد. اگر شما نیز دارای یکی از این خودروهای محبوب هستید و به دنبال یافتن یک تعمیرگاه رنو تلیسمان، تعمیرگاه رنو کپچر یا یا تعمیرگاه رنو کولیوس هستید ما به شما کمک خواهیم کرد تا با مؤلفه‌های یک تعمیرگاه مناسب بیشتر آشنا شوید. قطعا می‌دانید اگر یک تعمیرگاه نتواند کار خود را با مهارت کافی و به درستی انجام دهد نه‌تنها عیب ماشین شما رفع نمی‌گردد بلکه ممکن است با تعمیر نادرست خود صدمه سنگینی به آن خودرو وارد کند. پس انتخاب یک تعمیرگاه رنو تلیسمان یا رنو کپچر یک انتخاب مهم و نیازمند توجه بالایی می‌باشد. در ادامه با مواردی که یک تعمیرگاه باید رعایت کند تا تعمیرگاهی حرفه‌ای و کارآمد محسوب گردد آشنا می‌شوید.

تلفن ثابت: ۰۹۱۲۰۹۹۶۴۵۰ مهندس حامد رضایی

چگونه یک تعمیرگاه مناسب را تشخیص دهیم؟

در کشور ما تعمیرگاه‌های زیادی وجود دارند که ادعای تخصص و حرفه‌ای بودن دارند؛ اما از ادعا تا واقعیت مسیری طولانی وجود دارد که عده‌ی کمی از تعمیرگاه‌های تخصصی توانسته‌اند آن را طی کرده و در نهایت به جایگاهی مناسب در بین مشتریانشان برسند و اعتماد لازم را ایجاد نمایند. مشخصا یک تعمیرگاه رنو کولیوس، تعمیرگاه رنو تلیسمان یا رنو کپچر مجاز و معتبر؛ باید دارای ویژگی های متعدد و مزایای خاصی نیز باشد تا بتواند علاوه بر ارئه خدمات مناسب، اصول خاصی را سرلوحه کار خود قرار دهد و بتواند موجبات رضایت مشتریانش را فراهم آورد. از جمله مزایای یک تعمیرگاه مجاز می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

تیم متخصص :

قطعا نمی‌توان بدون تخصص لازم وسیله پیچیده‌ای مانند اتوموبیل را تعمیر نمود. صرف‌نظر از اینکه تعمیرات خودرو عملی تخصصی می‌باشد و نیازمند علم بالا و همچنین تجربه کافی از تعمیر اتوموبیل است؛ محصولات شرکت رنو، اتوموبیل‌هایی بروز محسوب گردیده و با خودروهای رده پایین تفاوت‌هایی دارند که تنها متخصصین آن توانایی تشخیص و عیب‌یابی بعضی از مشکلاتشان را دارند. بهتر است بدانید هر بخشی از خودرو متخصص خاص خود و دانش مخصوص به خود را دارد. کار حرفه‌ای بر روی یک ماشین هم برای سریع‌تر انجام شدن و هم حرفه‌ای انجام شدن تعمیر، به صورت تیمی انجام می‌پذیرد. پس قبل از بردن خودرویتان به یک تعمیرگاه رنو تلیسمان، از تخصص تیم آن اطمینان حاصل کنید.

هزینه منصفانه :

یک تعمیرگاه رنو کولیوس یا تعمیرگاه رنو کپچر یا اصولا هر تعمیرگاه حرفه‌ای، باید سعی کند تا با مناسب‌ترین قیمت ممکن خدمات خود را ارائه کند. یک تعمیرگاه رنو تلیسمان حرفه‌ای همیشه می‌داند هزینه تعمیر یک ماشین ممکن است تبدیل به مبلغ هنگفتی گردد که شاید در توان مشتری نباشد؛ پس باید ابتدا حیاتی‌ترین چیزها را برآورد کرده و قبل از هر گونه تعمیر، مشتری را در جریان آن قرار دهد؛ حتی اگر این تعمیرات گران تمام شود. یک تعمیرگاه رنو کپچر یا رنو کولیوس باید مشتری را متوجه این مسئله نیز بنماید که قیمت منصفانه ارزان‌ترین قیمت نیست، بلکه مناسب‌ترین قیمت است.

استفاده از قطعات اصلی:

 یکی از مواردی که هر تعمیرگاه رنو تلیسمان باید به آن توجه داشته باشد؛ بکار بردن قطعات اصلی خودرو در هنگام تعمیر است. زیرا یک تعمیرکار حرفه‌ای می‌داند که استفاده از قطعات اصلی، ضامن سلامتی خودرو و همین‌طور سرنشین آن است. استفاده از قطعات اصلی عمر خودرو را بالا برده و از وقوع خرابی در دیگر قطعات نیز جلوگیری می‌کند. پس اگر مشتری خواهان قطعه اصل نباشد یک تعمیرگاه رنو کپچر یا تعمیرگاه رنو تلیسمان بر اساس اصول حرفه‌ای خود همچنان استفاده از قطعه اصل را توصیه می‌کند. شاید در نظر شما قطعات اصل قیمت بالایی داشته باشد اما یقینا عمر بالا و مزایای ذکر شده آن شما را از خرج‌های بیهوده در آینده نجات خواهد داد.

احترام به مشتری :

هر اندازه هم که یک تعمیرگاه رنو کپچر یا تعمیرگاه رنو کولیوس کادری مجرب و حرفه‌ای داشته باشد؛ بدون رعایت احترام به مشتری نمی‌تواند در بازار و حرفه خود موفق ظاهر گردد. شاید شما نیز این جمله را شنیده‌اید که احترام به مشتری پایه هر کسب و کار است. پس از اولین اصول یک تعمیرگاه رنو تلیسمان احترام به مشتری است. در واقع تعمیرکاران بایستی با صبر و حوصله، به صحبت‌ها و تقاضای مشتریان گوش داده و سپس به رفع عیب‌های احتمالی درخواست شده اقدام کند. همچنین یک تعمیرکار خوب پس از تعمیر ماشین، باید به تشریح مباحثی که می‌تواند در نگهداری هر چه بهتر ماشین به صاحبان خود کمک کند بپردازد.

نکات نهایی درباره تعمیرگاه رنو :

برای کسانی که روی خودروی خود بسیار حساس هستند، پیدا کردن یک تعمیرگاه رنو تلیسمان کار دشواری است؛ خصوصا که تعداد تعمیرگاه های تخصصی رنو در کشور ما بسیار کم است.  باید بدانید که یک تعمیرگاه تخصصی خودرو از جمله تعمیرگاه رنو کولیوس، نیاز است حتما تمامی لوازم و دستگاه‌های تخصصی لازم را برای کار خود داشته باشد. مسئله دیگری که برای مشتری در درجه بالایی از اهمیت قرار دارد، زمان تعمیر و تحویل خودرو می‌باشد. بسیار دیده شده که تعمیرگاه به هر دلیلی، تخصصی بودن تعمیرات را بهانه نموده و مشتری را بیهوده معطل می‌نماید که به هیچ‌ وجه عملی درست و حرفه‌ای نمی‌باشد. این‌گونه تعمیرگاه‌ها حتی سیستم نوبت‌دهی مناسبی نیز ندارند.

تا به این لحظه شاید از خود پرسیده باشید پس چه تعمیرگاهی می‌تواند این عمل مهم را با رعایت تمامی این فاکتورها به انجام برساند؟ پیشنهاد ما به شما عزیزان تعمیرگاه تخصصی ایران رنو (www.renoir.ir) می‌باشد. ایران رنو که در محله تهرانپارس پایتخت قرار دارد با بهره‌مندی از تخصص کارکنان حرفه‌ای خود کامل‌ترین خدمات‌ها را در زمینه تعمیر و سرویس خودروهای تلیسمان، کولیوس، کپچر، سفیران، فلوئنس، لتیتود و خودروهای دیگر برند رنو ارائه داده و در این زمینه پیشرو می‌باشد. شما می‌توانید با مراجعه به سایت ایران رنو با متخصصین ارتباط برقرار کرده، سوالات خود را پرسیده و از خدمات پیشرفته ایران رنو اطلاع یابید. پس اگر قصد تعمیر خودروی رنو خود را دارید می‌توانید با آرامش خاطر آن را به ایران رنو بسپارید. امیدواریم که این مطلب به سوالات شما پاسخ لازم را داده باشد.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا