اخبار خودرو

تولید خودرو زامیاد با رشد ۱۲ درصدی همراه بوده است

به گزارش ایرانی کار به نقل از سایپا نیوز، تولید خودرو زامیاد با رشد ۱۲ درصدی همراه بوده است. در آمار ارائه شده توسط ارتباطات شرکت زامیاد سایپا می خوانیم که میزان تولید این گروه خودروسازی تا نخستین هفته مهر ماه سال جاری، نسبت به مدت زمان مشابه در سال قبل، به اندازه ۱۲ درصد رشد داشته است.

تولید خودرو زامیاد

با توجه به مشکلات پیش آمده در صنعت خودرو، محدودیت واردات قطعات، شیوع ویروس کرونا، تعطیلی های پی در پی و سایر موارد، افزایش تولید خودرو زامیاد اقدامی بسیار مثبت ارزیابی می شود. این شرکت خودروسازی نیز مانند سایر گروه های خودروسازی داخلی و حتی شرکت های بزرگ خودروسازی جهانی، چالش های ناشی از ویروس کرونا را لمس کرده و مشکلات ناشی از تحریم های ناعادلانه ایالات متحده آمریکا نیز مزید بر علت بوده اند.

با این همه تلاش و اهتمام کامل تیم تولید این گروه خودروسازی داخلی، باعث شد تا به رشدی نزدیک به ۱۲ درصد در خط تولید نسبت به سال قبل دست یابد. به این شکل می توان گفت که گروه خودروسازی زامیاد توانسته رسالت جهش تولید در سال ۹۹ را به درستی محقق ساخته و بهره وری را در خطوط تولید خود بالا ببرد.

در این شرایط که بسیاری از کارخانه های سرشناس خودروسازی خارجی، ناچار به تعطیل کردن کارخانه های خود یا تعدیل نیروها شدند، شرکت زامیاد توانست با حفظ سرمایه انسانی خود، رونق خط تولید را نیز بالا ببرد.

گزارشات آماری نشان دهنده آن است که تولید در این شرکت در ماه های اردیبهشت، خرداد، تیر و مرداد نیز نسبت به ماه های مشابه در سال ۹۸، به مراتب بیشتر بوده و رونق تولیدات قابل توجه است.

طبق گزارش منتشر شده در وب سایت سایپا نیوز و به نقل از روابط عمومی زامیاد، محیط کاری کارکنان این گروه خودروسازی در تمامی بخش ها، هر روز ضدعفونی شده و همه چیز کاملا مطابق با پروتکل های اعلامی وزارت بهداشت و کمیته کرونا پیش می رود و جان تک تک کارکنان خودروسازی با جدیت تمام در امنیت قرار داشته و به عنوان مهم ترین اصل دنبال می شود.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا