اخبار خودرو

تولید محصولات ایران‌خودرو همچنان بر مدار خواهد بود

معاون بازاریابی و فروش گروه صنعتی ایران‌خودرو گفت: با برنامه‌ریزی برای افزایش تیراژ تولید در سال جدید، طرح‌های فروش نیز به صورت مستمر به اجرا گذاشته خواهد شد؛ ایران‌خودرو به دنبال افزایش عرضه مستقیم خودرو به مشتریان واقعی و توزیع عادلانه خودرو است.

بابک رحمانی با بیان‌ این‌که اقدامات ایران‌خودرو به عنوان دارنده بالاترین سهم در بازار خودروی سواری کشور، تاثیر زیادی در ایجاد آرامش در بازار گذاشته، گفت: با اجرای طرح‌های پیش فروش و فروش فوق‌العاده و عرضه مستمر به بازار، حفظ تعادل در عرضه و تقاضای بازار را دنبال می‌کنیم.

وی از تحویل خودرو در ایام تعطیلات نوروز به مشتریان خبر داد و گفت: همزمان با فعالیت بخش تکمیل‌کاری خودرو در سالن‌های تولیدی، کارکنان بازاریابی و فروش نیز در حال تحویل خودروها به مشتریان بوده‌اند.

رحمانی تصریح کرد: تعهدات تارا، محصول جدید ایران‌خودرو در موعد مقرر انجام خواهد شد و برای این محصول برنامه‌های فروش متنوع دیگری نیز در سال جدید تدارک دیده‌ایم.

وی با اشاره به ایجاد روند نزولی قیمت خودرو در روزهای پایانی سال گذشته، گفت: انجام تعهدات ایران‌خودرو به مشتریان و افزایش عرضه به بازار نقش مهمی در شکل گیری روند کاهشی قیمت در بازار داشته است.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا