اخبار خودرو

تویوتا تریدمارکز ، خط نوین از طراحی کراس اوور ها

تویوتا تریدمارکز ، خط نوین از طراحی کراس اوور ها – در اوایل ماه دسامبر ، تویوتا با استفاده از دفتر ثبت اختراع و علائم تجاری ایالات متحده، برند تجاری ۴Active را ثبت کرد. اکنون ما دلیل این نامگذاری را مورد بررسی قرار میدهیم. آیا ۴Active یک کانسپت یا وسیله نقلیه محدود به تولید است؟ یا صرفا برای نمایش و کانسپچوال داشته باشد. تویوتا به سادگی از این علامت تجاری استفاده کرد تا بتواند از پس آن برآید و نامی را در اختیار بگذارد که ممکن است در آینده از آن استفاده کند. در ادامه همراه ایرانی کار باشید.

تویوتا تریدمارکز ، خط نوین از طراحی کراس اوور ها

اگر ما روی این خودرو شرط ببندیم  پول خود را به اسم ۴Active در SUV متقاطع آینده قرار می دادیم. مسلماً ، ما هیچ اثبات و نقل قولی از تویوتا نداریم که تویوتا قرار است در آینده از این پلتفرم استفاده کند.

تویوتا تریدمارکز ، خط نوین از طراحی کراس اوور ها

در ادامه تویوتا تریدمارکز ، خط نوین از طراحی کراس اوور ها – با توجه به اخبار منتشر شده مشخص است که تویوتا قصد دارد یک کراس اوور جدید را در کارخانه آینده خود در آلاباما – که به طور مشترک با مزدا ساخته می شود – بسازد ، و به نظر می رسد که ۴Active نام خوبی برای این مدل از خودرو است. با توجه به احتمال اینکه ۴Active سعی در برانگیختن هرگونه نگرش SUV با اندازه متوسط از برند ژاپنی داشته باشد. مشخص است که این مدل در نهایت به عنوان یک نوع تولید کانسپت FT-4X از سال ۲۰۱۷ نیویورک روبرو خواهد شد. نمایش کانسپت کراس اوور جعبه ای شکل و اسپرت به نظر می رسد که یادآور SUV های مشهور ۴Runner و FJ Cruiser تویوتا میباشد اما روی پلتفرم کامپکت و بی بدیل Toyota New Global Architecture-C طراحی شده است.

تویوتا تریدمارکز ، خط نوین از طراحی کراس اوور ها

با عبور بیشتر خطوط بین قسمتهای زیر مجموعه و جمع و جور (مانند a la Jeep Compass ، Kia Seltos ، و Nissan Rogue Sport)، به نظر می رسد تویوتا یک رقیب منطقی باشد که رقیب خود را به همان اندازه رها کند تا از شکاف میان C-HR عبور کند. و RAV4. سؤال تنها این است: آیا این خودرو هنگام ورود با نام ۴Active رونمایی شود یا با نام دیگر.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا