اخبار خودرومطالب ویژه

تویوتا کمری ۲۰۲۰

تویوتا کمری ۲۰۲۰ با دو نسخه جدید با تولید محدود به روزرسانی شده و در حال فروش است، که باید به این سدان پرفروش میان رده در افزایش صدرنشینی در فروش جهانی کمک کند. نکته قابل توجه، کمری TRD با قدرت V6 نسخه اسپرت SE و XSE است که با قیمتی معادل ۳۵.۹۹۰ دلار عرضه میشود. از پیشرفتهای شاسی اختصاصی و تنظیم صدا است، که همه این امکانات در وانتهای تویوتا و شاسی بلندهای این شرکت استفاده می شود. تریکر های زیر باریک تر شده و استحکام چرخشی را افزایش می دهند. در حالی که فنرهای سیم پیچ سخت تر شده است مرکز ثقل خودرو را ۱۵ میلی متر پایین تر می آورند. میله های گارد ، سختی سپر را در جلو و عقب  ۴۴ درصد افزایش می دهد. با ما همراه باشید …

تویوتا کمری 2020

پکیج فنی

ترمزهای دیسک بزرگتر با Active Cornering Assist ، پیستون های ترمز مخصوص و کالیبره شده ، چرخ های آلیاژ سیاه مات با اندازه ۱۹ اینچ و لاستیک های تابستانی Bridgestone Potenza پکیج فنی را کامل می کنند. کالتی، استودیوی طراحی آمریکای شمالی تویوتا ، با استفاده از شکاف جلویی ، منحرف کننده های هوای جانبی ، اسپویلر و دیفیوزر عقب باعث بهبود در آیرودینامیک این خودرو شده است. چراغهای جلو اختصاصی LED و جلوپنجره مشکی براق از دیگر نکات برجسته کمری TRD هستند. فراموش نکنیم سیستم اگزوز دوتایی با آلیاژ استیل ضد زنگ باعث افزایش تنفس و راندمان پیشرانه میشود.

تویوتا کمری 2020

نمای داخلی

تویوتا کمری ۲۰۲۰ ، در داخل ، صندلی های ورزشی مشکی با روکش SofTex با دوخت قرمز زیبایی دوچندانی را به داخل خودرو میدهد، همچنین در داخل خودرو کمربندهای ایمنی قرمز ، دستگیره تغییر جهت با یک آرم TRD برجسته ، کف بی نظیر و تشک های مخصوص صندوق عقب را پیدا خواهید کرد.

تویوتا کمری 2020

مدل جدید دیگری که برای سال ۲۰۲۰ میباشد مدل Nightshade Edition است که از ۳۰۴۰۰ دلار شروع می شود.در این مدل از خودرو میتوان از چرخ های منحصر به فرد مشکی ۱۸ اینچی ، دستگیره درب مشکی، نشان های مشکی ، یک آنتن باله کوسه سیاه ، اسپویلر عقب سیاه و پنجره مشکی داشته باشید. نکته قابل توجه این است که در هر مدل از خودرو های تویوتا که اکنون ساخته میشوند با صفحه نمایش لمسی هفت یا هشت اینچی و سیستم Apple CarPlay و Android Auto [به صورت انتخابی] سازگار میباشد.

تویوتا کمری 2020

پیشرانه

همانطور که انتظار می رود هیچ تغییری در زیر کاپوت ایجاد نشده است. موتور ۴ سیلندر ۲.۵ لیتری پایه هنوز ۲۰۳ اسب بخار قدرت تولید می کند ، در حالی که ۳.۵ لیتری V6 301 اسب بخار نیرو می بخشد. هر دو با گیربکس اتوماتیک هشت سرعته انتقال قدرت را انجام میدهد. در همین حال ، کمری هیبرید با همان موتور ۲.۵ لیتری چهار سیلندر با موتور الکتریکی نیرویی خالص معادل ۲۰۸ اسب بخار را به صورت ترکیبی تولید می کند. با یک گیربکس خودکار به طور مداوم متغیر همراه است.

تویوتا کمری 2020

قیمت

قیمت برای تویوتا کمری با ۲۶.۶۲۰ دلار شروع می شود و برای تریم XLE V6 به ۴۱.۵۹۰ دلار صعود می کند. در مورد کمری هیبرید، شما باید حداقل ۳۱.۵۵۰ دلار هزینه کنید.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا