اخبار خودرو

تکنولوژی جدید درب پیکاپ

تکنولوژی جدید درب پیکاپ – به طور معمول کمپانی های خودرو سازی آمریکایی در بخش تولید پیکاپ نوآوری های به خصوصی را در بخش بدنه ایجاد میکنند. از تکنولوژی رم باکس که در سال ۲۰۰۹ از آن رونمایی کرد [ در اینجا بخوانید ] تا این مورد آخر که توسط مهندسان GMC طراحی و اجرا شده است. در ادامه با ایرانی کار همراه باشید.

در این طراحی که درب عقبی خودرو GMC سیرا مورد بحث و بررسی قرار گرفته است، نمونه نهایی به سبکی اجرا شده است که این درب به طریق های مختلفی قابل استفاده است. همان طور که مشخص است این درب به حالت های نیم باز شو، پله ایی ، باز شدن از کنار و مدل های مختلف دیگر باز میشود.

به گفته GMC سال ها زمان برای توسعه و تست این درب صرف شده که در تاریخ این کمپانی بی سابقه است. نکته جالب توجه اینکه با دیدن ساختاری ساده از خود خواهید پرسید چرا چنین ایده ای تا بحال به عمل تبدیل نشده بود.

در ادامه تکنولوژی جدید درب پیکاپ – مهندسین GMC برای استفاده راحت تر از قسمت بار پیکاپ سیرا، درب مخصوصی طراحی کرده اند. این درب از قسمت های تاشوی مختلفی تشکیل شده که در شرایط مختلف می توان از آنها برای ثابت کردن اشیا بلند، دسترسی آسان تر به لوازم و یا به عنوان یک پله استفاده کرد.

در ادامه میتوانید کلیپ نحوه عملکرد درب پیکاپ سیرا را ببینید.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا