اخبار خودرو

تیزر تبلیغاتی هامر تمام برقی

تیزر تبلیغاتی هامر تمام برقی – در روز های گذشته اخبار مربوط به بازگشت هامر با یک شاسی بلند تمام برقی را پوشش دادیم. [ در اینجا بخوانید ]

همچنین اعلام کرده بودیم که قرار است در حین مسابقات سوپربال ۲۰۲۰ تیزر تبلیغاتی این خودرو به نمایش در آید. هم اکنون میتوانید تیزر این خودرو را زودتر از بقیه سایت های خبری مربوط به خودرو مشاهده کنید.

 

 

تیزر تبلیغاتی هامر تمام برقی – همچنین اعلام کرده بودیم که قرار است در حین مسابقات سوپربال ۲۰۲۰ تیزر تبلیغاتی این خودرو به نمایش در آید. هم اکنون میتوانید تیزر این خودرو را زودتر از بقیه سایت های خبری مربوط به خودرو مشاهده کنید. این خودرو دارای ۱۰۰۰ اسب بخار است و بدون صدا جاده را در مینوردد و قابلیت های آفرود این خودرو همچنان پا برجا هست. با اینکه این خودروساز آمریکایی از انتشار جزئیات مربوط به این خودرو از جمله قیمت پایه هامر الکتریکی خودداری کرده است، اما بسیاری از کارشناسان و تحلیلگران و فعال در حوزه خودرو بر این باورند که این خودرو با مشخصاتی نظیر قدرت موتور ۱۰۰۰ اسب بخار، ۱۱ هزار و ۵۰۰ فوت گشتاور و مدت زمان رسیدن به سرعت ۶۰ مایل بر ساعت تنها در عرض ۳ ثانیه معرفی و روانه بازارهای جهانی خواهد شد.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا