اخبار خودرو

تیپ های شاهین سایپا اعلام شد

خودروی شاهین سایپا به عنوان محصول جدید این گروه خودروسازی بزرگ کشور، توجهات زیادی را به خود جلب کرده است. با انتشار کاتالوگ این خودرو از سوی گروه خودروسازی سایپا، تیپ های شاهین سایپا نیز مشخص شد که در دو نوع تیپ S و تیپ G خواهند بود.

در ادامه با ایرانی کار همراه باشید.

تیپ های شاهین سایپا

همان طور که گفتیم تیپ‌های شاهین سایپا S و G خواهند بود که هر یک از این دو تیپ طبق انتظار دارای مشخصات و ویژگی‌های متمایزی از یکدیگر خواهند بود. شاهین سایپا از پیشرانه ۱۵۰۰ سی سی توربو برخوردار خواهد بود و این خودرو با ۱۱۰ اسب بخار قدرت و گشتاور ۱۶۵ نیوتن متری به بازار عرضه می‌شود. همین طور جعبه دنده آن دستی خواهد بود.

لازم به ذکر است که خودرو شاهین ارائه شده در ثبت نام و پیش فروش‌های سایپا، همان مدل S بوده و قرعه‌کشی و خریدهای انجام گرفته بر این پایه بوده است. باید منتظر ماند و دید نسخه فول آپشن آن در کدام یک از پیش فروش‌ها یا فروش‌های ویژه سایپا ارائه خواهد شد.

تجهیزات و امکانات رفاهی شاهین S

تجهیزات و امکانات رفاهی خودروی شاهین S شامل ایربگ راننده و سرنشین جلو، استارت دکمه‌ای، سیستم ورود و خروج بدون سوییچ، رادیو پخش مجهز به پورت USB و AUX، سیستم هشدار موانع دنده عقب یا همان سنسور پارک خودرو، سیستم‌های ABS، EBD و BAS و هشدار تعویض دنده GSI، سیستم هشداردهنده ضدسرقت و ایموبلایزر، کمربند پیش کشنده سرنشینان جلو، چراغ مه شکن جلو و عقب، چراغ روشنایی در روز، چراغ‌های اتوماتیک، نشانگر تعویض دنده، محافظ ایمنی کودک، باز شدن درب‌ها هنگام تصادف، چراغ هدایت تا درب منزل و قفل اتوماتیک درب‌ها در سرعت بالای ۱۰ کیلومتر بر ساعت است.

تجهیزات و امکانات رفاهی شاهین G

اما تجهیزات و امکانات رفاهی شاهین G نیز به قرار زیر است:

ایربگ راننده و سرنشین جلو، استارت دکمه‌ای، سیستم ورود و خروج بدون سوییچ، سیستم تهویه مطبوع اتوماتیک، سانروف، سیستم هشدار موانع دنده عقب یا همان سنسور پارک خودرو، مولتی مدیا ۷ اینچی، سیستم های ABS، EBD و BAS و هشدار تعویض دنده GSI، سیستم هشداردهنده ضدسرقت و ایموبلایزر، کمربند پیش کشنده سرنشینان جلو، چراغ مه شکن جلو و عقب، چراغ روشنایی در روز، چراغ‌های اتوماتیک، سوییچ های روی فرمان سیستم پخش صوتی، نشانگر تعویض دنده، محافظ ایمنی کودک، باز شدن درب‌ها هنگام  تصادف، چراغ هدایت تا درب منزل و قفل اتوماتیک درب‌ها در سرعت بالای ۱۰ کیلومتر بر ساعت و دوربین دید در عقب 

تیپ های شاهین سایپا

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا