رپرتاژ

جذاب‌ترین هدایای تبلیغاتی برای مدیران شرکت ها و سازمان‌ها

دنیای تجارت با سرعت سرسام آوری به پیش میراند و مرزهای جغرافیایی و سیاسی و هیچ مرز دیگری جلودار آن نخواهد بود. هر سازمان و کسب و کاری تنها با حضور پویای نیروهای انسانی خود در این دنیای پر از تحولات و دگرگونی، شکوفایی و رشد را تجربه خواهد کرد. در این میان مدیران از ستون‌های اساسی و شریان‌های حیاتی هر کسب و کاری می‌باشند که تخصص، مدیریت و نبوغ آنهاست که اهداف سازمانی شما را به پیش خواهد برد.

آنها همچون نیروی محرکه‌ای قدرتمند به برنامه‌ها و استراتژی‌های شما رنگ حقیقت می‌پاشند تا همسو و همگام با این دنیای پرتلاطم برند شما درخشان‌تر از همیشه جلوه نماید.

شما چه به عنوان مدیریت ارشد یک کسب و کار که بر بسیاری از متخصصین حرفه‌ای دیگری همچون مدیران واحدهای مختلف مجموعه خود مدیریت میکنید و چه به عنوان شرکتی که با مجموعه‌های دیگر در ارتباط هستید، بر اهمیت و حساسیت جایگاه این مدیران واقفید و آگاه هستید که باید همواره سعی بر آن داشته باشید تا قدردان تمامی زحمات و تلاش‌هایی که خالصانه جهت اهداف مجموعه شما به کار می گیرند باشید.

همواره کسب و کار شما با توجه به وضعیت بازار و دنیای تجارت دچار فراز و نشیب‌ها و چالش‌هایی سخت و دشوار خواهد شد. در این میان شما به عنوان مدیریت ارشد مجموعه خود باید در کنار مدیران حضور داشته و آنها را از حمایت‌ها و دلگرمی‌های خود بهره مند سازید.

از سویی دیگر تعاملات شما با مجموعه‌های دیگر میتواند خالق موفقیت‌هایی بزرگ برای کسب و کار شما باشد. بنابراین صمیمانه‌تر و قدرشناسانه کردن این ارتباطات میتواند برای هر دو مجموعه امری موفقیت آمیز باشد.

هدایای تبلیغاتی همچنان در صدر زیباترین و پرمهرترین روش‌ها برای وسعت بخشیدن به تعاملات خود هم با مدیران داخل سازمانی و هم با مدیران شرکای تجاری شما خواهند بود.

هدایای تبلیغاتی مدیریتی باید به گونه‌ای طراحی و انتخاب و آماده سازی شوند که بسیار شایسته و درخور آنها باشند.

در این محتوا قصد داریم تا از هدایای تبلیغاتی صحبت کنیم که در این روزها برای مدیران بسیار ارزشمند و دوست داشتنی خواهند بود.

  • با حرکت و اشتیاق بینهایت دنیا برای دیجیتالی شدن، مدیران و رهبران کسب و کار شما نیز چاره‌ای جز همگام شدن با دنیا نخواهند داشت. به همین خاطر بسیاری از فعالیت‌های خود را در بستر اینترنت و ابزارهای دیجیتال انجام خواهند داد. به ویژه با ظهور ویروس کرونا، استفاده از دنیای دیجیتال برای پیش بردن کارهای خود چه در سطح حرفه‌ای و تخصصی و چه در ابعاد شخصی و اجتماعی امری غیرقابل اجتناب خواهد بود. چه بسیار مدیرانی که به دلیل همین اپیدمی تمامی کارها و فعالیت‌های خود را در بستر شبکه‌های اجتماعی و برنامه‌های دیجیتال گوشی‌های همراه خود به انجام میرسانند.
  • پاوربانک‌ها در چنین فضایی و با چنین شرایطی از متعلقات و واجبات یک مدیر حرفه‌ای و پر از مشغله خواهند بود. پاوربانک‌هایی ظریف و شیک در طرح‌ها و مدل‌هایی شایسته که در حساس‌ترین لحظات مدیران را برای حضور در این دنیا یاری خواهند کرد.
  • هندزفری‌ها و ایرپادها نیز کامل کننده‌های ضروری این دنیا هستند. چرا که بسیاری از جلسات و میتینگ‌های مهم و سرنوشت ساز کسب و کار شما از طریق فضای آنلاین برگزار خواهد شد و استفاده از چنین تکنولوژی‌هایی حضور در جلسه را مفیدتر و مثمرثمرتر خواهد کرد.

علاوه بر تمام اینها، هندزفری‌ها هدایای جذاب و دوست داشتنی هستند که در زندگی روزمره مدیران پرمشغله کاربردهای فراوانی دارند. اهدای این هدایا از سوی شما برای آنها بسیار ستودنی خواهد بود.

  • کیف‌های کارت الکترونیکی که در پشت گوشی نصب می‌شوند از دیگر هدایای تبلیغاتی مدرن و امروزی هستند که برای مدیران شما و یا مدیران شرکای تجاری شما بسیار جذاب و دوست داشتنی می‌باشند.
  • ست هدایای دیجیتال همواره هیجان انگیز و ستودنی بوده‌اند. طراحی و آماده سازی آنها در رنگ‌ها و طرح‌های یکدست بر جذابیت آنها میفزاید. ست‌هایی شامل پاوربانک‌, هندزفری, اسپیکر, فلش مموری و ماوس‌های بدون سیم که همگی در رنگ‌هایی همچون گلد و مشکی و … درون جعبه‌هایی بسیار زیبا جای گرفته‌اند این هدایا را بسیار محبوب خواهند کرد.
  • از جذابیت و محبوبیت هدایای تبلیغاتی چرم بارها شنیده‌ایم و خوانده‌ایم. و به حق میتوان گفت هیچ گاه کهنه نخواهند شد و همواره به عنوان هدایایی خواستنی, طرفداران خاص خود را داشته‌اند.

هدایای چرمینی را که برای مدیران خود در نظر میگیرید باید اطمینان حاصل کنید از کیفیت و مرغوبیتی فوق العاده برخوردار باشند. این هدایا چنان طیف وسیعی از هدایای تبلیغاتی را در بر گرفته‌اند که جای بسیار خوشحالی خواهد داشت.

  • ساعت‌های مچی چرم با جلوه بسیار حرفه‌ای و جذابی که به یک مدیر میبخشند میتوانند هدیه‌ای بسیار دوست داشتنی و ستودنی قلمداد شوند.
  • کیف‌های مدیریتی چرم تهیه شده از مرغوب‌ترین چرم‌ها میتواند استایلی بسیار دلخواه و مورد پسند یک مدیر را برایش فراهم آورد.
  • ست‌های بسیار زیبای کیف پول و کمربند و خودکاری بسیار خوش دست که لباس چرم بر تن کرده‌اند همگی از هدایای تبلیغاتی شایسته و درخوری برای مدیران شما محسوب میشوند که در عین حال میتوانند با استفاده از آنها نهایت لذت را از محصولات لطیف چرمی تجربه کنند.
  • کیف‌های پاسپورتی هم به جهت اینکه یک مدیر همواره باید مدارک و اسناد خاصی را همراه خود داشته باشد میتواند از هدایای تبلیغاتی چرم بسیار دوست داشتنی و به یاد ماندنی باشند.
  • سررسیدها و دفترهای چرم که بسیار شکیل و زیبا طراحی شده‌اند به گونه‌ای که نام مدیر بر روی آن طلاکوب یا حک شده باشد به همراه خودکار چرم خوش دستی که از ابزار حیاتی یک مدیر میباشد, میتواند همواره برای مدیران هدایایی جذاب به حساب آیند.
  • تهیه پکی از هدایای تبلیغاتی چرم خود به شکوه و ارزش آنها می‌افزاید. ولی باید این نکته را همیشه به خاطر داشت که تعداد زیاد هدایا نباید باعث شود که از کیفیت و نفیس بودن آنها کاسته شود. چرا که کیفیت همیشه حرف اول را میزند.

  • هرگاه حرف از هدایای تبلیغاتی نفیس به میان میاید صنایع دستی اولین تصویری خواهند بود که به ذهن ما متبادر میشوند. صنایع دستی ایرانی که سرشار از هویت و اصالت و هنر ایران زمین هستند همچنان جایگاه بسیار ارزشمندی نزد مردم ایران دارند. چنانچه بسیاری از مدیران همواره ترجیح میدهند تا فضای زندگی و محل کار خود را با هدایایی از این دست بیارایند.
  • نیم ست‌ها و ست‌هایی که از الماس کاری‌ها و میناکاری‌ها درون جعبه‌های شکیل و زیبا طراحی شده‌اند حسابی دل مدیران شما و خانواده‌های آنها را خواهند برد.
  • ترمه‌هایی خوش نقش و نگار که آدمی را مدهوش خود میکنند از دیگر هدایایی هستند که از دل هنر ایرانی برخاسته‌اند و بسیار ارزشمند و گرانبها خواهند بود.

آنچه در این میان همواره باید در خاطر شما بماند این میباشد که هدایا زمانی تاثیرگذار و اثربخش خواهند بود که به زیبایی هرچه تمام‌تر و با آدابی شایسته به مدیران اهدا شوند.

مقصود بسته‌بندی‌های شکیل و شایسته و باکیفیت و آداب اهدایی ست که در شان دریافت کننده آن باشد.

امید که همیشه در تعاملی بسیار نیکو و زیبا همراه با نیروهای انسانی خود به سمت اهداف و استراتژی‌های سازمانی خود پیش روید. و هدایای تبلیغاتی همواره راهی باشند برای قدرشناسی و به جای آوردن سپاس‌ها و تبادل مهر و عشق.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا