اخبار خودرو

تاکید وزارت صمت بر خروج خودروسازی از انحصار

وزیر صنعت، معدن و تجارت، علیرضا رزم حسینی به موضوع خروج خودروسازی از انحصار پرداخته و با تاکید بر لزوم این اتفاق، ابراز داشت: صنعت خودروسازی را از انحصار خارج می کنیم. رفع انحصار در بازار خودروی کشور کاری بسیار پیچیده و سخت می باشد .

وی خاطر نشان ساخت: در هر صورت به دنبال این هستیم که خودروسازی را از انحصار خارج کنیم و سیاست‌ وزارت صمت این است تا زمانی که خودرو انحصاری است، قیمت‌ها متعادل نیست.

علیرضا رزم حسینی گفت: باید تلاش کنیم تا شرکت‌های جدید را در بازار خودرو تقویت کنیم تا اینها بیشتر در بازار فعالیت کنند و کیفیت خودرو نیز مورد توجه خاص خواهد بود.

وزیر صنعت، معدن و تجارت ادامه داد: به رغم تحریم های ظالمانه و با خروج برخی برندهای خارجی، لوازم خانگی از کشور کارخانه های لوازم خانگی کشور تقویت شده اند و اکنون کیفیت مناسبی دارند و نیاز کشور را تامین می کنند.

او اظهار داشت: آذربایجان شرقی توانمندی لازم را در تولید لوازم خانگی تحت یک برند دارد.

وزیر صنعت، معدن و تجارت همچنین گفت: با توجه به ظرفیت بالای آذربایجان در صنعت خودرو باید توجه بیشتری به این بخش شود،  خودروسازی توسعه یابد و وزارت صمت نیز در این خصوص آمادگی دارد.

رزم حسینی به ظرفیت بالای شرکت تراکتورسازی نیز اشاره کرد و گفت: این شرکت می‌تواند صنعت خودروسازی را هم در کنارش ایجاد کند و ایدرو هم می‌تواند در آذربایجان شرقی کمک و مشارکت داشته باشد.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا