پیشنهاد سردبیرمطالب ویژه

چگونه با کمترین هزینه صاحب یک خودروی آفرودی شوم؟ خرید خودرو اقساطی!

ایرانی کار یکی از بهترین فعالان حوزه‌ی لیزینگ خودرو یا به عبارتی عرضه کننده‌ی خودرو اقساطی در سطح کشور است. شما از طریق ایرانی کار می‌توانید صاحب یکی از بهترین اتومبیل‌های صنایع خودروسازی باشید.

محصولات صنایع خودروسازی در سرتاسر کشور تنوع بالایی دارد و  سلیقه‌ی اغلب مشتریان را پوشش می‌دهد. خودرو ها شامل انواع مختلف شاسی بلند، نیمه‌شاسی و سواری است و همچنین امکانات متنوعی در آنها تعبیه شده است. با وجود اینکه این امکانات در قیمت خودرو تاثیرگذار است، اما با توجه به شرایط خرید خودرو اقساطی که ایرانی کار پرای مشتریان عزیز فراهم نموده، خرید خودروهای آفرودی برای بسیار راحت و مناسب شده است.

خرید خودرو با کمترین پیش پرداخت (خودرو اقساطی)

بر هیچ کس پوشیده نیست که با توجه به شرایط اقتصادی فعلی جامعه، پس‌انداز کردن عملا غیرممکن است. در شرایطی کنونی و با توجه به نیازی که وجود دارد، خرید اقساطی خودرو با کمترین پیش پرداخت راه حل مناسبی به نظر می‌رسد.

امروزه، در بازار رقابتی فروش خودرو مراکزی هستند که فروش اقساطی خودرو  را با دریافت پیش پرداخت‌های بسیار زیاد انجام می‌دهند و می‌توان گفت که مشتریان خود را دارند. با این وجود، مراکزی چون ایرانی کار نیز وجود دارد که دغدغه‌ی ارائه‌ی بهترین خدمات با بهترین شرایط ممکن به علاقمندان عزیز در اولویت دستور کار آن باشد. از این رو، سعی ما بر این است که تسهیل خرید خودرو را برای مخاطبین تا جای ممکن فراهم کنیم و در شرایط بحرانی اقتصادی در کنار مشاریان عزیز باشیم.

شرایط فروش اقساطی یا لیزینگ ایرانی کار

اگر در حال بررسی طرح‌های مراکز مختلف لیزینگ خودرو هستید و با توجه به بودجه‌ی اختصاصی برای خرید، ترجیح می‌دهید کمتر از پنجاه درصد قیمت را به عنوان پیش پرداخت واریز کنید، ایرانی کار شرایط مناسبی را برای شما در نظر گرفته است.

خودرو آفرودی قسطی

معرفی دایون Y5

خودرو آفرودی دایون Y5 که یکی از خودروهای پرطرفدار در میان علاقمندان به آفرود است، توسط خط تولید صنایع خودروسازی ایلیا در بازار اتومبیل ایران عرضه می‌شود. موتوری که در این خودرو تعبیه شده ساخت کمپانی میتسوبیشی در ژاپن است و دارای حجم دو لیتر می‌باشد. این موتو به‌ کمک توربو شارژر توانایی تولید قدرتی برابر با ۲۰۲ اسب‌ بخار و گشتاور ۲۸۰ نیوتون‌ متر دارد.

همچنین، دایون Y5 جزو  خودروهای دو دیفرانسیل است و ظرفیت هفت‌ سرنشین دارد. این مشخصه‌ها باعث می‌شود که تجربه‌ی رانندگی با این خودرو  لذت‌بخشی و به یاد ماندنی باشد. علاوه بر این، گیربکس دایون Y5 شش‌ سرعته و اتوماتیک است و توسط شرکت آیسین ژاپن ساخته شده است.

از دیگر ویژگی‌های این خودرو سیستم چهار چرخ‌ محرک به‌ کار رفته و شاسی مستقل آن است که توسط شرکت آمریکایی BorgWarner ساخته شده است. این ویژگی باعث می‌شود که دایون Y5 قابلیت انتخاب سه‌ حالت دو چرخ سبک (۲H)، چهار چرخ سبک (۴H ) و چهار چرخ سنگین (۴L ) داشته باشد و در نتیجه آفرود خوب و مناسبی را برای آن تامین می‌کند. در نهایت قابل ذکر است که قفل دیفرانسیل دایون Y5 ساخت شرکت Eaton است و  سیستم ترمز آن نیز توسط شرکت Bosch تولید می‌شود.

تمامی این ویژگی‌ها و مشخصه‌ها باعث می‌شود که دایون Y5 جزو بهترین گزینه‌های خودروهای آفرودی قلمداد شود. شرایط خرید اقساطی این خودرو و کیفیت آن باعث می‌‎شود که انتخاب خوبی برای مشتریان عزیز باشد.

نمایش بیشتر

۴ دیدگاه

    1. دوست عزیز سلام؛
      شرایط جدید به زودی از طریق ایرانی کار اطلاع رسانی خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا