اخبار خودرو

ایران خودرو: ۶۰ هزار نفر برای خرید K132 ثبت نام کرده اند

به گزارش ایرانی کار، تا کنون ۶۰ هزار نفر برای خرید K132 خودروی جدید گروه صنعتی ایران خودرو، ثبت نام کرده‌اند. محسن ناقدی، قائم مقام مدیر عامل ایران خودرو در بازاریابی، فروش و خدمات پس از فروش، به این تعداد ثبت نامی اشاره کرده و قیمت نهایی این خودرو را رقابتی اعلام کرد.

در نشست خبری که امروز برگزار گردید، محسن ناقدی به تحویل به موقع تعهدات ایران خودرو اشاره کرده و عنوان ساخت که از اواخر آبان ماه سال ۹۸، تمامی تعهدات ایران خودرو به موقع انجام شده و حتی خودروها پیش از موعد به مشتریان تحویل داده شده‌اند.

همین طور وی گفت: “در ۴ ماه نخست امسال و ۶ ماه پایانی سال گذشته ایران خودرو هیچ تعهد معوقی برای خود ایجاد نکرده است.”

وی افزود: “البته از ابتدای سال جاری تا ۱۸ تیرماه ۹۳ هزار و  ۴۴ دستگاه خودرو تحویل مشتریان شده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۲۲ درصد رشد نشان می‌دهد.”

این مقام مسئول ادامه داد: “با وجود مشکلات تحریم و کرونا و همچنین بدعهدی شرکای خارجی خوشبختانه روند تعهدات معوق این خودرو ساز ۷۰ درصد بهبود یافته و بسیاری از این تعهدات ساماندهی شده است.”‌

قائم مقام مدیر عامل ایران خودرو در بازاریابی، فروش و خدمات پس از فروش؛ به لزوم تکمیل خودروهای ناقص مانده در خط‌های تولید اشاره کرده و تکمیل تعهدات قبلی این گروه خودروسازی را منوط به تکمیل این خودروها دانست. وی تاکید کرد: “از ابتدای سال جاری تا ۱۸ تیرماه، ۱۰۵ هزارو ۲۳۱ دستگاه تجاری سازی شده که این تعداد نسبت به مدت مشابه سال قبل ۳۴ درصد رشد نشان می‌دهد.”

همین طور وی به ثبت نام ۶۰ هزار نفری متقاضیان خرید خودروی K132 اشاره کرده و عنوان ساخت که قیمت این خودرو در نهایت، قیمت رقابتی خواهد بود. او در این زمینه توضیح داد: “در خصوص خودرو K132 در نهایت قیمت رقابتی خواهد بود ما سعی کرده‌ایم با داخلی سازی قیمت نهایی را کاهش دهیم و در حال حاضر هم ۶۰  هزار نفر برای این خودرو پیش ثبت نام را انجام داده‌اند.”

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا