اخبار خودرو

افتتاح خط تولید پادراپلاس زامیاد

با حضور مدیر عامل گروه خودروسازی و صنعتی سایپا و تعدادی از مدیران ارشد این مجموعه، خط تولید پادراپلاس زامیاد افتتاح گردید. در این مراسم افتتاح، بهره برداری از بخش بهسازی سالن رنگ آغاز شده و همین طور خط تولید اکسل وانت نیز راه اندازی و افتتاح گردید.

در این مراسم سید جواد سلیمانی، مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا و تعدادی از مدیران ارشد نیز حضور داشته و از بخش های مختلف خط تولید دیدن کردند.

خودروی پادراپلاس جدیدترین خودروی گروه صنعتی سایپا بوده و طبق مشخصاتی که در باب آن اعلام شده است، این محصول با استانداردهای روز و فاکتورهای لازم جهانی، تطابق کامل دارد. در بخش داخلی و کابین این خودرو نیز، آسایش کامل تامین شده و به لحاظ امکانات و طراحی در تراز قابل توجهی قرار گرفته است.

با راه اندازی و افتتاح خط تولید پادراپلاس زامیاد از گروه خودروسازی سایپا، با یک خودروی تقریبا داخلی (به اندازه ۷۰ درصد بومی سازی شده)، روبرو خواهیم بود که مشخصات فنی و ظاهری بسیار عالی داشته و کاربری ایده آلی دارد. طبق برنامه های اعلام شده از بخش زامیاد گروه سایپا، در سال ۹۹، به اندازه ۱۰۰۰ دستگاه از این خودرو به بازار وارد خواهد شد و انتظار می رود که داخلی سازی این خودرو نیز افزایش یافته و کمتر به قطعات وارداتی وابسته باشد. این طرح با دنبال کردن شعار امسال یعنی “جهش تولید” پیش می رود و می تواند با بومی سازی قطعات مورد نیاز، به کاهش ارزبری نیز کمک قابل توجهی نماید.

در بخش بهسازی سالن رنگ نیز عملیاتی چون نصب کانوایر زمینی، کابین پاشش PVC و کوره آستر صورت گرفت و از این پس این سالن با کیفیت بالاتری عمل خواهد کرد.

همین طور در خط تولید اکسل وانت، به داخلی سازی قطعات پرداخته شده و از دانش فنی داخلی کشور در این زمینه بهره برداری حداکثری به عمل آمده است. به این ترتیب در آینده ای نه چندان دور، نیاز کارخانه به قطعه اکسل وانت مرتفع شده و واردات آن متوقف خواهد شد.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا