اخبار خودرو

خودروی جدید کرمان موتور در راه است

تصاویر منتشر شده حاکی از آن است که خودروی جدید کرمان موتور در راه بوده و باید انتظار عرضه یک خودروی جدید در رده سدان از سوی این گروه خودرویی را داشته باشیم. این سدان جدید با نام KMC K7 همراه بوده و احتمالا طی چند هفته آینده به صورت تستی و آزمایشی وارد خیابان ها و جاده های کشور خواهد شد تا مراحل تست و بررسی های اولیه را پشت سر بگذارد.

خودروی جدید کرمان موتور

خودروی جدید کرمان موتور که به دو نام جک A5 و جک J7 در بازارهای مختلف خودرویی خطاب یم شود، با پیشرانه ۱.۵ لیتری همراه بوده و به اندازه ۱۵۰ اسب بخار قدرت به همراه گشتاور ۲۱۰ نیوتن متر دارد. پیشرانه این خودرو دارای استاندارد آلایندگی یورو ۶ بوده و گشتاور آن بین ۲۰۰۰ تا ۴۵۰۰ دور در دقیقه خواهد بود.

این خودروی سدان با دو جعبه دنده دستی و اتوماتیک همراه است، اما انتظار می رود که نمونه اتوماتیک آن از سوی کرمان موتور عرضه گردد. نسخه اتوماتیک این خودرو با جعبه دنده CVT همراه بوده و عملکرد مناسبی دارد. همان طور که در تصویر منتشر شده مشاهده می کنید، ظاهر بیرونی و فضای داخلی این خودرو به اندازه کافی جذاب است.

از جمله امکانات آن نیزمی توان به شش کیسه هوا، تهویه اتوماتیک، نمایشگر لمسی عمودی، دوربین پارک ۳۶۰ درجه، دوربین ثبت وقایع، سنسور نور و باران، استارت دکمه ای، فرمان کمکی برقی، تریم داخلی چرم، درِ صندوق برقی، سیستم کنترل پایداری، سامانه شروع حرکت در سربالایی، سنسور فشار باد و دمای تایرها، فناوری LED کاسه چراغ ها، جلو آمپر تمام دیجیتال، فرمان کمکی برقی، کروز کنترل، آینه های تاشو برقی، رادار خطی، رادار نقطه کور، سانروف و… اشاره کرد که البته بخشی از آن ها به صورت سفارشی خواهند بود.

پیش بینی می شود که در صورت پیشرفت مناسب همه چیز، این خودرو در بهار یا تابستان سال ۱۴۰۰ به صورت رسمی و انبوه عرضه شود. در مورد قیمت آن نیز هنوز صحبتی نشده است.

خودروی جدید کرمان موتور

خودروی جدید کرمان موتور

خودروی جدید کرمان موتور

نمایش بیشتر

1 دیدگاه

  1. چه سلامی چه علیکی
    ‌‌کشور رو ۳۰ سال به عقب بردن
    ارز از کشور خارج میشه بجاش ماشین چینی وارد میشه
    حداقل با خودرو ساز تاپ کار کنید
    این تعداد پژو که تو ایران هست تو فرانسه پیدا نمیکنیک
    کیفیت آشغال
    حالا قرعه کشی هم اضافه شده
    .
    .
    .
    .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا