اخبار خودرو

۱۰ خودرو برتر با مصرف سوخت خوب

۱۰ خودرو برتر با مصرف سوخت خوب – با همه گیر شدن COVID-19 وضعیت قیمت نفت جهانی بی سابقه ای ایجاد کرده است. هر چند دیر یا زود ، اوضاع به حالت عادی باز می گردد و مردم دوباره شروع به ازدحام در جاده ها خواهند کرد.

از این رو خیلی از افراد به این فکر افتاده اند که در آینده نزدیک چه خودرویی را به عنوان وسیله نقلیه خود در نظر بگیرند. این رقابت بین سه مدل خودرو برقی، هیبریدی و بنزینی در جریان است. در این مقاله به بررسی ۱۰ خودرو برتر بر اساس مصرف مطلوب بنزین پرداخته شده است.

این بررسی ها بر اساس حجم انرزی خروجی پیشرانه و میزان مصرف سوخت خودرو طبقه بندی شده است.

میتسوبیشی میراژ ۲۰۲۰

10 خودرو برتر با مصرف سوخت خوب

این خودرو ممکن است با ۷۸ اسب بخار قدرت بسیار کسل کننده و کند بنظر برسد، اما میراژ کارآمدترین وسیله نقلیه غیر هیبریدی در آمریکای شمالی است و مصرف سوختی در حدود ۶.۲ لیتر در ۱۰۰ کیلومتر دارد.


هوندا فیت ۲۰۲۰

10 خودرو برتر با مصرف سوخت خوب

یک ماشین معمولی دیگر که در این مورد بسیار تعجب آور است. هوندا فیت یک خودرو بسیار کارآمد است (۶.۵ لیتر در ۱۰۰ کیلومتر) و هم قدرت بیشتری (۱۲۸ اسب بخار) دارد.


تویوتا کمری ۲۰۲۰

10 خودرو برتر با مصرف سوخت خوب

این خودرو مجهز به گیربکس اتوماتیک هشت سرعته ، ۲۰۳ اسب بخار قدرت و پیشرانه چهار سیلندر مصرف سوختی در حدود ۶.۹ لیتر در ۱۰۰ کیلومتر دارد. درست به اندازه یک خودرو یاریس با قدرن خروجی ۱۰۶ اسب بخار.


کیا نیرو ۲۰۲۰

10 خودرو برتر با مصرف سوخت خوب

اگر می خواهید یک کراس اوور بسیار کارآمد داشته باشید ، هیچ خودرویی به اندازه ” کیا نیرو ” با میانگین مصرف سوخت ترکیبی ۴.۷ لیتر در ۱۰۰ کیلومتر پیدا نمیکنید.


تویوتا هایلندر هیبرید ۲۰۲۰

10 خودرو برتر با مصرف سوخت خوب

نسل دوم Highlander Hybrid نسبت به مدل قبلی خود ۱۷ درصد سوخت کمتری مصرف میکند. این خودرو با نرخ مصرف ۶.۷ لیتر سوخت در هر ۱۰۰ کیلومتر کارآمدتر است. این یک SUV متوسط سه ردیفه باورنکردنی است که می تواند تا ۳۵۰۰ پوند گشتاور تولید کند.


لکسوس UX200

10 خودرو برتر با مصرف سوخت خوب

با چنین جسته کوچکی انتظار دارید که لکسوس UX 200 از سرعت خوبی برخوردار باشد ، اما آیا می توانید باور کنید که این خودرو با پیشرانه ۱۶۸ اسب بخار با مصرف ۷.۲ لیتر در ۱۰۰ کیلومتر را دارد؟


شورولت سیلورادو ۲۰۲۰

10 خودرو برتر با مصرف سوخت خوب

این خودرو به لطف موتور دیزلی شش سیلندر ۳.۰ لیتری خود قهرمان اقتصاد سوخت در بین وانت های تمام اندازه است و در پیکربندی ۴×۲ با مصرف سوخت ۸.۹ در هر ۱۰۰ کیلومتر بهترین مصرف سوخت را دارد.


هوندا CV-R

10 خودرو برتر با مصرف سوخت خوب

در ادامه مقاله ۱۰ خودرو برتر با مصرف سوخت خوب ، SUV های کامپکت بسیار محبوب هستند و یکی از دلایلی که CR-V در رده دوم (بعد از RAV4) قرار دارد ، میزان مصرف سوخت آن برای مدل FWD است که فقط ۷.۷ لیتر در هر ۱۰۰ کیلومتر است.


بی‌ام‌و ۳۳۰i

10 خودرو برتر با مصرف سوخت خوب

به جز انواع خودرو ترکیبی، اتومبیل های لوکس نیز ممکن است در این لیست قرار بگیرند. بی‌ام‌و مدل ۳۳۰i xDrive که دارای قدرت خروجی ۲۵۵ اسب بخار نیرو است، با نرخ مصرف سوخت ترکیبی ۸.۳ در هر ۱۰۰ کیلومتر شگفت زده می شود.


تویوتا سوپرا ۲۰۲۰

10 خودرو برتر با مصرف سوخت خوب

مطمئنا، تویوتا به دلیل تولید وسایل نقلیه با سوخت مناسب شناخته شده است، اما در اینجا شما یک ماشین اسپرت ۶ سیلندر ۳۳۵ اسب بخار قدرت دارید که در ۴.۳ ثانیه به ۱۰۰ کیلومتر در ساعت می رسد و تنها ۸.۹ لیتر سوخت را می سوزاند.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا