عمومی

خودرو بی ام و خود را کجا تعمیر کنیم؟

شرکت خودرسازی بی ام و به عنوان یکی از شرکت های بزرگ در سطح جهان است که خودروهای لوکس و گران قیمتی را تولید کرده و روانه  بازار می کند. تمام قطعات خودروهای لاکچری و لوکس این شرکت که از فناوری بالایی برخوردار هستند، پس از تست های فنی سطح بالا بر روی خودرو نصب می شود. به گونه ای که خودروهای بی ام و به لحاظ زیبایی، کارایی و امنیت جزء بهترین خودروهای حال حاضر جهان محسوب می شود. بنابراین نگهداری از این خودرو باید با رعایت نکات لازم بوده و تعمیر قطعات آن هم باید زیر نظر مکانیک های ماهر و متخصص انجام شود. در ادامه مقاله می خواهیم بهترین تعمیرگاه بی ام و در تهران را مورد بررسی قرار دهیم تا در مواقعی که خودرویتان نیاز به تعمیر دارد به آن جا مراجعه کنید.

بهترین تعمیرگاه بی ام و باید چه ویژگی هایی داشته باشد؟

بی ام و خودرویی است که دچار استهلاک زیادی می شود و این مساله سبب آن می شود که برای تعمیرات آن سراغ تعمیرگاه BMW معتبر برویم. در این تعمیرگاه، تعمیرکار بی ام و که فردی متخصص و باتجربه است به درستی قطعه معیوب را شناسایی کرده و قطعات را تا جای ممکن تعمیر می کند تا نیازی به تعویض آن ها پیدا نشود. زیرا قطعات این خودرو بسیار گران قیمت بوده و برای رانندگان به صرفه است که قطعات آن به جای تعویض، تعمیر شود. بهترین تعمیرگاه BMW در تهران باید خدمات  زیرا را به بهترین نحو ارائه دهد.

  • استفاده از ابزارهای مخصوص تعمیر موتور

اگر هر قسمت از موتور خودرو دچار خرابی شود، تعمیرکار بی ام و ماهر باید تشخیص درستی از قطعه یا قطعات معیوب را داشته باشد و سیستم مکانیکی خودرو را با دقت بالا تنظیم کرده و با استفاده از ابزارهای مخصوص برای تعمیر موتور سبب افزایش بازده آن شود که نهایتا عمر مفید آن را بیشتر می کند.

تعمیرات مربوط به گیربکس

گیربکس از جمله قطعات مهم در سیستم هر خودرویی محسوب می شود که از این رو در تعمیر و رفع عیب گیربکس بی ام و باید نهایت دقت صورت گیرد. مکانیک بی ام و متخصص می تواند به راحتی به قطعات ریز گیربکس دسترسی پیدا کرده و آن را تعمیر کند. علاوه بر این عیب قطعاتی از جمله ساعت گیربکس و شیربرقی های آن را به راحتی تشخیص داده و آن را تعمیر کند.

 

تعمیر قطعات الکترونیکی خودرو بی ام و

باید بگوییم قطعات الکترونیکی بی ام و یکی از حساس ترین قسمت های این خودرو به شمار می رود. از این رو در بهترین تعمیرگاه BMW باید این قطعات به خوبی و با دقت بسیار تعمیر شود. مکانیک بی ام و ماهر می تواند به راحتی بردهای الکترونیکی و نقشه های آن را بررسی و تعمیر کند. علاوه بر این امکان برنامه ریزی و حتی برنامه ریزی مجدد واحد های کامپیوتری بی ام و همانند ای سی یو و کدگزاری مجدد این واحدها، کاری است که هر مکانیک بی ام و توان انجام دادن آن را ندارد و باید در تعمیرگاه BMW معتبر و زیر نظر مکانیک متخصص انجام شود.

تشخیص و تعمیر قطعات معیوب سیستم تعلیق بی ام و

سیستم تعلیق خودرو شامل قطعاتی است که وظیفه آن ها حرکت خودرو بر روی چرخ هاست. در یک تعمیرگاه BMW معتبر خرابی قطعات سیستم تعلیق همانند بوش ها، سیبک ها، کمپرسور، فنرها، کمک فنرها، سیستم تعلیق بادی و … توسط یک تعمیرکار بی ام و حرفه ای انجام می شود که با تشخیص صحیح  و حتی الامکان تعمیر قطعات اصلی و تعویض قطعات جزئی سبب کاهش قابل توجه هزینه هایی شود که باید برای تعویض قطعات آسیب دیده پرداخت شود.

استفاده از دستگاه دیاگ در تشخیص قطعات معیوب بی ام و

یکی از دستگاه های پرکاربرد در تعمیرات بی ام و که در بهترین تعمیرگاه های بی ام و استفاده می شود دستگاه دیاگ است. دیاگ دستگاهی است که با یک سیستم ارتباطی الکترونیکی که به صورت شبکه ای کار می کند از یک طرف به سیستم رایانه و از سوی دیگر به کمک پورتی به نام obd به قسمت های مختلف بی ام و متصل می شود و به راحتی لوازم یدکی BMW معیوب و نوع عیب آن ها را تشخیص می دهد. به کمک دستگاه دیاگ تعمیرکار بی ام و نیازی ندارد تا وقت خود را صرف پیدا کردن قطعه معیوب کند و از این طریق در مدت زمان تعمیرات بی ام و هم صرفه جویی می شود.

 

تعمیرگاه بی ام پارت، پیشرو در ارائه بهترین خدمات تعمیرات بی ام و

برای دسترسی به سرویس های بیان شده باید به بهترین تعمیرگاه BMW مراجعه کرد.  از این رو تعمیرگاه بی ام پارت مفتخر است تا خدمات بیان شده را به بهترین نحو و با مناسب ترین قیمت به مراجعین محترم در تهران ارائه دهد. حال سوالی که مطرح است این است تعمیرگاه بی ام پارت چه مزایایی را در تعمیرات بی ام و برای مراجعین دارد؟

  • امکان تماس آسان در هر ساعتی فراهم است و به راحتی و در کم ترین زمان می توانید خودروی خود را به تعمیرگاه بی ام پارت بسپارید.
  • اگر قطعات معیوب نیاز به تعویض داشته باشد لازم نیست خودتان برای خرید آن ها اقدام کنید زیرا همه قطعات در فروشگاه این تعمیرگاه موجود است.
  • تعمیرگاه بی ام پارت همیشه تلاش می کند تا مطلوب ترین و بهترین خدمات را به مشتریان ارائه دهد. به گونه ای که این خدمات بالاتر از آن چیزی باشد که شما انتظارش را دارید.
  • این امکان برایتان فراهم است که پیش از تعمیرات بی ام و از مشاوره کارشناسان این تعمیرگاه BMW بهره مند شوید.
  • مجموعه بی ام پارت بهترین مکانیک ها و تعمیرکارانی را دارد که از در عین داشتن تخصص، از تجربه بالایی هم برخوردارند.
  • همیشه یکی از دغدغه های مشتریان آن است که قطعات تعویض شده اصلی و استاندارد باشد، از این رو ما به شما اطمینان می دهیم قطعاتی که در این تعمیرگاه بی ام و تعویض می شود همگی آن ها اصلی و استاندارد هستند.
  • شاید مشتریان پول کافی برای خرید قطعات نو نداشته باشند، از این رو نباید نگران باشند، زیرا در تعمیرگاه بی ام پارت امکان استفاده از وسایل استوک و دست دوم با درخواست مشتری فراهم است.
نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا