اخبار خودرو

خودرو مفهومی لکسوس LF-30 در توکیو رونمایی شد.

خودرو مفهومی لکسوس LF-30 در توکیو رونمایی شد. – شرکت تویوتا نیز مانند بسیاری از تولید کنندگان دیگر ، با توسعه گسترده فناوریهای پلاگین هیبریدی و هیدروژنی پلاگین ، خودروهای دارای پیشرانه های کاملاً برقی ، آینده خود را معرفی کرد.نام تجاری لوکس لکسوس نیز از این اشکال جدید الکتروموتوری بهره می برد و برای نشان دادن آنچه در فروشگاه مشتری های فردا وجود دارد، خودرو کانسپت لکسوس LF-30 Electrified در نمایشگاه اتومبیل توکیو امسال رونمایی شد. با ایرانی کار همراه باشید.

خودرو مفهومی لکسوس LF-30 در توکیو رونمایی شد.

نام این خودرو مخفف Lexus Future است و عدد ۳۰ آن نشانگر سی امین سالگرد نام تجاری این برند در بازار است که با رونمایی از ۱۹۹۰ لکسوس LS 400 آغاز شد. LF-30 Electrified یک اتومبیل چهار سرنشین با یک پیشرانه کاملاً برقی و سیستم رانندگی خودمختار دارد.

خودرو مفهومی لکسوس LF-30 در توکیو رونمایی شد.

با داشتن یک موتور الکتریکی در هر چرخ ، لکسوس LF-30 برق از کشش تمام چرخ بهره می برد و می تواند سطح قدرت هر موتور را برای تقویت دینامیک رانندگی در جاده های موتوری متفاوت کند. این خودرو همچنین مجهز به فناوری سیم بکسل است. بازده ترکیبی این خودروی مفهومی با قدرت ۵۳۶ اسب بخار تنظیم شده است ، به همراه گشتاور ۵۱۶ پوندی فوت ، شتاب ۰-۱۰۰ این خودرو در ۸/۳ ثانیه انجام میشود.

خودرو مفهومی لکسوس LF-30 در توکیو رونمایی شد.

این خودرو از یک باتری با حالت جامد برخوردار است ،که در مقابل گرما مقاوم و فشرده تر است و انرژی بیشتری تولید می کند. طبق پروتکل آزمایش WLTP ، ظرفیت آن  ۱۱۰ کیلووات ساعت است. کانسپت LF-30 می تواند از نظر تئوری مسافت ۵۰۰ کیلومتری را با یک بار شارژ طی کند. طراحی این خودرو تعبیر جدیدی از جلو پنجره دوکی شکل به نمایش گذاشته است، زیرا پشت جلو پنجره پیشرانه ایی وجود ندارد که از رادیاتور استفاده کند. قسمت جلویی با ورودی های عمیق ، رنگی آبی و نوارهای روشنایی باریک LED مشخص می شود. در قسمت عقب ، چراغهای روشنایی L تقریباً تا روی سقف امتداد داده میشود ، در حالی که نورپردازی LED آبی علاوه بر داخل چرخ ها ، روی سپر نیز وجود دارد.

خودرو مفهومی لکسوس LF-30 در توکیو رونمایی شد.

خودرو مفهومی لکسوس LF-30 در توکیو رونمایی شد. – در داخل کابین فضای بیشتری را به همراه صفحه نمایش بزرگ که توسط دو صفحه لمسی و همچنین یک فرمان سبک یوک شکل وجود دارد. با کشیدن انگشت روی یکی از صفحه نمایش ها ، رانندگی خودمختار فعال شده و چرخ های فرمان به جلو حرکت می کنند تا فضای بیشتری برای استراحت فراهم شود. سرنشین صندلی جلو همچنین برای تنظیم سیستم های سرگرمی و آب و هوایی یک صفحه نمایش لمسی بزرگ در دسترس است. در حالی که سرنشینان صندلی های عقب از طریق واقعیت افزوده ای که در صفحه سقف شیشه ای نمایش داده می شود از ویژگی های قابل دسترسی برخوردار هستند.

خودرو مفهومی لکسوس LF-30 در توکیو رونمایی شد.

در حالی که Lexus LF-30 Electrified برای تبدیل شدن به وسیله ای برای تولید انبوه است، بسیاری از نشانه ها و فن آوری های یک ظاهر طراحی شده آن طی ده سال آینده راه خود را در وسایل نقلیه مسافربری این برند پیدا می کنند. با این حال ، ماه آینده ، لکسوس از یک وسیله نقلیه کاملاً برقی (احتمالاً یک مدل کوچکتر) رونمایی خواهد کرد که در سال ۲۰۲۰ به بازار خواهد رسید. این خودرو باید براساس مدلهای موجود مانند لکسوس UX یا خودرویی باشد که به زودی مانند لکسوس IS دوباره طراحی خواهد شد.

خودرو مفهومی لکسوس LF-30 در توکیو رونمایی شد.

همانطور که قبلاً گزارش داده بودیم که در مورد سی امین سالگرد لکسوس صحبت کردیم ، هر مدل در ترکیب تا سال ۲۰۲۵ با یک پیشرانه الکتریکی از جمله اولین مدل هیبریدی پلاگین و یک وسیله نقلیه کاملاً برقی در دسترس خواهد بود. یک سیستم رانندگی نیمه خودمختار نیز ظاهر خود را نشان می دهد.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا