اخبار خودرو

دنا پلاس اتوماتیک تحویل مشتریان می شود

بنابر اظهارات مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو، فرشاد مقیمی، خودروهای دنا پلاس اتوماتیک آماده تحویل است و به زودی به مشتریان تحویل خواهد شد. با این حساب به نظر می رسد که سرانجام انتظار مشتریان ایران خودرو که پیشتر این خودرو را خریداری کرده بودند، به پایان رسیده و شاهد حضور این خودروی جدید گروه صنعتی ایران خودرو در خیابان ها خواهیم بود.

مدیر عامل گروه صنعتی ایران خودرو، فرشاد مقیمی در این خصوص توضیح داد: “خودرو‌های دناپلاس را تحویل مشتریان خواهیم داد. با تعداد خودرو‌هایی که تولید شده آهنگ تحریم را دنبال خواهیم کرد و کل تعوقات را تا آبان ماه صفر خواهیم کرد.”

وی عنوان ساخت: “تولید خودروی دنا پلاس اتوماتیک یک دستاورد بزرگ است که صنعت خودرو برداشته شد. در آینده این خودرو را با آپشن‌های بیشتر عرضه خواهیم کرد.”

فرشاد مقیمی تاکید کرد: “با تمام سختی‌ها در حوزه تولید ایران خودرو با توکل بر خدا رکورد تولید را به بیش از ۲۴۰ هزار دستگاه رساندیم و بیش از ۴۰ درصد رشد در تولید داشتیم. هدف گذاری بر این است تا  تعهدات را به صفر برسانیم.”

وی خاطر نشان ساخت: “دنا پلاس اتوماتیک قابلیت‌های زیادی دارد که از جمله آن می‌توان به موتور توربو شارژ، فرمان برقی، گیربکس اتوماتیک در کنار گیربکس دستی، سیستم ترمز پیشرفته اشاره کرد که توسط مهندسان داخلی طراحی شده است.”

مدیر عامل گروه صنعتی ایران خودرو با اشاره به بومی شدن قطعات خودروهای داخلی، تاکید کرد: “امروز تعدادی از دنا پلاس اتوماتیک تحویل مشتریان داده خواهد شد.”

همچنن معاون مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو، در در مراسم تحویل خودرو‌های دنا پلاس اتوماتیک گفت: “این مراسم برای تحویل چند دستگاه دناپلاس اتوماتیک و‌ شروعی برای ارسال خودرو‌ها به تمام مشتریان است.”

ناقدی عنوان ساخت: “طراحی و تولید این خودرو توسط مهندسین ایرانی انجام شده و این یک افتخار است. از بابت تاخیری که در دناپلاس اتوماتیک انجام شده متاسف هستیم.”

وی یادآور شد: “دنا پلاس توربو اتوماتیک بهترین خودرویی است که در کشور تولید شده است. این تحویل از تهران شروع شده است.”

وی در نهایت به تعوقات مانده ۳۰ هزار دستگاه خودرو در صحبت های خود اشاره کرد.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا