اخبار خودرو

دوج چارجر ۲۰۲۰ ادیشن دایتونا

برنامه جدیدی که خودرو دوج در نظر دارد رونمایی رسمی از ادیشن دایتونا میباشد. خودرو چهار در عضلانی. روز گذشته شرکت دوج اعلام کرد قوی ترین نوع خودرو چارجر خودرو را با قدرت ۷۱۷ اسب بخار قرار است وارد بازار کند. این خودرو به مناسبت سالگرد ۵۰ سالگی دایتونا تولید میشود.

این مدل از خودرو دوج چارجر دایتونا ۱۹۶۹ الهام گرفته شاده است. با همان بال عظیم در عقب خودرو و جلوپنجره عظیم طراحی شده است. از این مدل تنها ۵۰۱ دستگاه (به تعداد کمترین تعداد دور در مسابقات نسکار) ساخته شده است که در سال ۲۰۲۰ عرضه میشود. طراحی منحصر به فرد این خودرو با نقوش مدل رسمی دایتونا و رنگ آبی ظاهری کلاسیک و در عین حال خاص به خودرو داده است (سایر رنگ های موجود برای این خودرو Pitch Black ، Triple Nickel و Knockle White میباشد).

 این خودرو با ظاهری تماما اسپورت دارای رینگ های ۲۰ اینچی مدل Warp Speed و لاستیک های Pirelli 305 / 35ZR20 است و عملکرد ترمز های Brembo با دیسک های ۶ پیستونی در جلو ۴ پیستونی در عقب بینظیر است. آرم دایتونا (شیر کوهی) را میتوان در جاهای مختلی از خودرو دید.

نوار آبی رنگ (همانند رنگ خودرو) در داخل خودرو بر روی داشبورد و فرمان قابل مشاهده است. در رابطه با پیشرانه این خودرو در دور موتور ۶۱۰۰ دارای ۱۰ اسب بخار افزایش قدرت است که به ۷۱۷ اسب بخار میرسد. قیمت این خودرو هنوز مشخص نشده است اما از پاییز امسال میتوان آن را سفارش داد.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا