اخبار خودرواطلاعیه‌های فروش

دومین شرایط فروش فوق العاده محصولات گروه خودروسازی سایپا ویژه آذر ماه

بدین وسیله به اطلاع متقاضیان محترم و نمایندگی های مجاز گروه خودروسازی سایپا می رساند، در ادامه برنامه عرضه های مستمر خودرو در روزهای سه شنبه تا پایان سال، به منظور پاسخگویی به نیاز مصرف کنندگان واقعی، دومین شرایط فروش فوق العاده محصولات گروه خودروسازی سایپا ویژه آذرماه، به شرح زیر اعلام می گردد:

دومین شرایط فروش فوق العاده محصولات گروه خودروسازی سایپا ویژه آذر ماه

تاریخ و نحوه ثبت نام

متقاضیان محترم می توانند از ساعت ۸ صبح روز پنج شنبه ۱۴۰۰/۰۹/۲۵ به مدت ۲ روز، به صورت شبانه روزی با ورود به سایت فروش اینترنتی محصولات گروه خودروسازی سایپا به آدرس https://saipa.iranecar.com پس از ثبت اطلاعات شخصی و دریافت کد کاربری و رمز عبور اخذ شده از سایت، نسبت به ثبت نام و انتخاب نوع خودرو اقدام کنند.

لازم به ذکر است که شرکت در این طرح صرفا از طریق آدرس فوق امکان پذیر بوده و در صورت استفاده متقاضی از سایر آدرس ها، عواقب آن برعهده متقاضی خواهد بود.

نکته: در صورت ثبت نام بیش از ظرفیت تعیین شده برای خودروهای تحویلی در این طرح، پس از پایان ثبت نام اولیه و پس از صحت سنجی اطلاعات ثبت شده و با حضور مراجع نظارتی، قرعه کشی به تفکیک هر خودرو جهت انتخاب متقاضیان نهایی و اولویت بندی زمان تحویل خودرو مطابق ضوابط ابلاغی از کمیته خودرو صورت خواهد پذیرفت.

پس از اعلام نتایج قرعه کشی، منتخبین فروش فوق العاده می بایست ظرف مدت ۷۲ ساعت، نسبت به واریز وجه اقدام نمایند. در صور عدم واریز وجه در موعد مقرر، امتیاز ثبت نام متقاضی منتخب شده در قرعه کشی باطل خواهد شد.

نمایش بیشتر

1 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا