اخبار خودرواطلاعیه‌های فروش

دومین پیش‌فروش ایران‌خودرو از طریق اولویت‌بندی سامانه

ایران‌خودرو شرایط پیش‌فروش برخی از محصولات این شرکت را جهت بخش سوم اولویت‌های تابستان ۱۴۰۲ با موعد تحویل شهریور ۱۴۰۲ اعلام کرد. ایران‌خودرو شرایط پیش‌فروش برخی از محصولات این شرکت را صرفا جهت بخش سوم اولویت‌های تابستان ۱۴۰۲ با موعد تحویل شهریور اعلام کرد. بر این اساس دناپلاس و دناپلاس توربو شارژ دستی با پیش‌پرداخت به ترتیب ۱۳۳میلیون و ۳۰۰هزار تومان و ۱۸۴میلیون و ۴۰۰هزار تومان در این طرح پیش‌فروش خواهند شد. متقاضیانی که در سامانه یکپارچه ثبت‌نام کرده‌اند و اسامی آنها به عنوان بخش سوم اولویت تابستان به این شرکت اعلام شده است و برای آنها توسط شرکت ایران‌خودرو پیامک ارسال‌ شده می‌توانند در این بخشنامه ثبت‌نام کنند. در این طرح قیمت خودرو مطابق قیمت زمان تحویل مندرج در قرارداد خواهد بود.

نمایش بیشتر

۱۱ دیدگاه

  1. سلام . من مرحله اول قبل از ۲۰ اردیبهشت انصراف دادم . و الان برای ثبت نام مرحله دوم در قسمت آخر برای ثبت نهایی پیام می دهد شما قبلا انصراف دادید. الان حسابم وکالتی شده و هیچ مشکلی نیست ولی در جزئیات ثبت نام هنوز اطلاعات مرحله اول هستش. و نمی تونم ثبت نام کنم . الان باید چیکار کنم

  2. سلام برای واریز ۳۸۱میلیون ساینا اس دوگانه که دور دوم سامانه یکپارچه ثبت نام کردیم و پیامک واریز اومده تا کی مهلت داریم؟

  3. سلام چرا ایران خودرو هیچ فراخوانی برای تارا دستی موعد تحویل پاییز منتشر نمیکند

  4. سلام من شاهین ثبت نام کردم میتونم بجای خودروهای ایران،خودروجایگزین کنم چون امکان دارد

    1. سلام وقتتون بخیر
      برای این کار لطفا با ۰۹۶۵۵۰ تماس بگیرید و یا ایران خودرو

  5. سلام من شاهین دستی برای زمستان ۱۴۰۳ برنده شده بودم و اخیرا پیامکی برام اومده که متوجهش نشدم و پاک هم شده چطور میتونم بفهمم پیامکه چی بوده و باید چکار کنم؟

    1. سلام وقت بخیر لطفا جهت پیگیری با شماره ۰۹۶۵۵۰ تماس بگیرید تا راهنماییتون کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا