اخبار خودرو

افزایش سقف ذخیره سازی بنزین در کارت های سوخت رقم خورد

امروز ۱ام مرداد ماه سال ۱۳۹۹، سهمیه بنزین کلیه وسایل نقلیه در ساعت صفر به کارت‌های سوخت اضافه شده است. اما خبر خوب این است که با افزایش سقف ذخیره سازی بنزین در کارت های سوخت همراه هستیم. به این ترتیب سقف ذخیره سازی از ۶ ماه به ۹ ماه تغییر پیدا کرده است.

با ایرانی کار همراه باشید.

افزایش سقف ذخیره سازی بنزین در کارت های سوخت

مطابق چیزی که سخنگوی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی، فاطمه کاهی اعلام کرده است، سقف ذخیره سازی بنزین در کارت سوخت وسایل نقلیه مختلف از ۶ ماه که سابق بر این بود، به ۹ ماه افزایش پیدا کرده است. به این شکل افراد می‌توانند تا ۹ از ذخیره ماندن ذخیره سوخت خود در کارت‌های سوخت، اطمینان داشته و عجله‌ای برای تخلیه و مصرف کردن آن نداشته باشند.

فاطمه کاهی سخنگوی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی کشور، اظهار داشت: “سهمیه بنزین خودرو‌های سواری و موتورسیکلت‌ها در ساعت صفر بامداد چهارشنبه اول مرداد ماه ۹۹ در کارت‌های سوخت شخصی شارژ خواهد شد.”

وی افزود: “در این ماه نیز مطابق ماه‌های گذشته ۶۰ لیتر سهمیه بنزین به کارت هوشمند سوخت خودرو‌های شخصی و ۲۵ لیتر بنزین به کارت سوخت موتورسیکلت‌ها با نرخ ۱۵۰۰ تومان واریز خواهد شد، همچنین سهمیه سوخت خودرو‌های عمومی و خدماتی مطابق جدول سهمیه طرح مدیریت مصرف سوخت واریز می‌شود.”

فاطمه کاهی توضیح داد: “سقف ذخیره سازی بنزین در کارت‌های سوخت از ۶ ماه به ۹ ماه افزایش پیدا کرده است. همچنین سقف ذخیره کارت سوخت ۵۴۰ لیتر تعیین شده و اگر صاحب خودرویی تنها ۳۰ لیتر از این میزان را استفاده کرده باشد در مرداد ماه تنها ۳۰ لیتر بنزین به عنوان سهمیه سوخت دریافت می‌کند.”

افزایش سقف ذخیره کارت سوخت به لحاظ مدت زمانی و نیز حجم ذخیره بنزین، در روزهای کرونایی که مردم به ماندن در خانه‌ها توصیه شده و تا حد امکان کمتر از منزل بیرون می‌روند، اقدامی مثبت بوده و باعث دلگرمی افرادی که کمتر از سوخت ذخیره وسیله نقلیه خود استفاده می‌کنند، خواهد شد.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا