رپرتاژ

ردیاب خودرو یا دزدگیر ماشین کدوم بهتره؟

شاید این سوال برای خیلی ها پیش امده باشه که قیمت دزدگیر ماشین خوب چنده ؟ یا اصلا دزدگیر برای ماشینم چی بگیرم ، همون دزدگیر هایی که توی بازار رایج هست. یا برم سراغ لوازم امنیتی بروز تر مثل ردیاب خودرو. اما آیا واقعا ردیاب میتونه امنیت ماشین رو تامیین کنه ؟

شاید خیلی از ما با امکانات یک ردیاب آشنا نباشیم. ولی یقینا میدونیم که ردیاب یک دستگاه کنترل نامحسوس هست و مثل دزدگیر خودرو نمیتونه سارقان رو بترسونه و فراری بده. اما دزدگیر هم به سادگی از کار میافته و عملا ممکنه هیچ کارایی نداشته باشه !!!

میخوام تو این مقاله این مشکل بزرگ رو براتون حل کنم. آیا نامحسوس بودن بهتره یا سر و صدا راه انداختن ؟؟؟

از یک ردیاب خودرو چه توقعاتی میشه داشت؟

شاید همه شما کم و بیش اسم جی پی اس و ردیاب خودرو به گوشتون خورده باشه. پر واضحه که این دستگاه موقعیت خودرو یا اشخاص رو رصد میکنه و اطلاع میده. اما نکته قابل توجه این جاست که آیا واقعا باید از ردیاب ها توقعی بیشتر از این داشت؟؟ جواب شما اینه .. بله. امکانات یک ردیاب خودرو میتونه خیلی فراتر از یک موقعیت یاب باشه و عملا این دستگاه میتونه نقش یک بادیگارد رو برای ماشین شما بازی کنه. اما نکته مهم اینجاست که با توجه به تنوع بالای جی پی اس های توی بازار باید موقع خرید ردیاب خیلی دقت کرد.

مطمئن باشید با پولی که به اندازه قیمت یک دزدگیر ماشین کنار گذاشتین میتونین از امکانات بیشتری بهره مند بشین. من در این مقاله میخوام راجع به یک مدل ردیاب فول امکانات با شما صحبت کنم . دستگاهی که مطمئنا سطح توقع شما رو بالا میبره. و دیگه به یک دزدگیر ماشین اکتفا نمیکیند.

ردیاب خودرو رایان که محصولی از یک شرکت دانش بنیان ایرانیه قابلیت های بسیار متنوعی داره. و در کنار این همه تنوع یک اپلیکیشن فوق العاده جذاب و کاملا فارسی داره که شما میتونید از طریق اون به راحتی با دستگاه ارتباط بگیرین. ضمنا جا داره که بگم ردیاب ها برد نامحدودی دارن و از اره دور هم میتونن دستورات شما رو بگیرن و اجرا کنن چون این دستگاه سیمکارت خور هست و از طریق پیامک و اینترنت تبادل اطلاعات میکنه.

حالا میریم سراغ معرفی امکانات یک ردیاب خودرو فول تا ببینیم چه توقعاتی میشه از ردیاب ها داشت؟

ردیاب خودرو

امکانات ردیاب خودرو رایان مدل ۳۰۰MB

این دستگاه تقریبا به اندازه ی یک کارت عابر بانک هست و خیلی ساده توی خودرو شما جاساز میشه. ردیاب خودرو رایان وضعیت ماشین یعنی روشن یا خاموش بودن ماشین ، باز یا بسته بودن درب ها و سرعت خودروی در حال حرکت رو به شما اطلاع میده.

این دستگاه هشدار های مختلفی داره مثلا : هشدار باز شدن درب ماشین

هشدار استارت خوردن ماشین، هشدار خاموش شدن

هشدار سرقت باتری خودرو

هشدار برخورد ضربه به خودرو

هشدار بکسل شدن ماشین

هشدار سرعت غیر مجاز

مهمه بدونید که شاید بعضی از ردیاب های موجود در بازار امکانات مشابه این دستگاه رو داشته باشن اما چیزی که ردیاب خودرو رایان رو متمایز میکنه سیستم اعلام هشدار این دستگاه هست.

این که دستگاه چطور قراره این هشدار ها رو به شما اطلاع بده خیلی مهمه. ردیاب رایان مدل ۳۰۰ اگه اتفاق مهمی برای ماشین شما بیافته مثلا به ماشین ضربه برخورد بکنه یا در ماشین باز بشه اول از همه با مالک خودرو یعنی شما تماس میگیره. برای ۲ نفر از کسانی که شما معرفی کردید پیامک میفرسته و جالب تر این که گوشی موبایل هر ۳ کاربر شروع به آژیر کشیدن میکنه. باز هم جالب تر این که نوع هشدار به صورت صوتی براتون پخش میشه. مثلا گوشی موبایل شما اعلام میکنه  ( به خودرو ضربه وارد شد ) .

فراموش نکنید که برد دزدگیر ماشین کمتر از ۱۰۰ متره اما ردیاب ها برد نامحدودی دارن.

دزدگیر ماشین دزدها رو فراری میده

خیلی از ما اعتقادمون بر این هست که وقتی ماشینمون دزدگیر داره دزدها بیخیال ماشین می شن .اما اگه دزدی بیخیال نشد و دزدگیر ماشین رو از کار انداخت اونوقت چی کار کنیم؟

اول از همه اینو بگم که این باور اصلا اشتباه نیست و واقعا وجود یک ال ای دی چشمک زن و یک آژیر پر سر و صدا چیز خوبیه اما کافی نیست. مسئله این جاست که آژیر خطر کافی نیست با توجه به برد کم دزدگیر ها.

ردیاب مدل ۳۰۰ رایان خودش باتری داخلی داره و با توجه به جاساز شدن دستگاه فرضا اگر دزدی بتونه پیداش کنه و برقش رو قطع کنه. دستگاه به خاطر باتری داخلیش باز هم میتونه به شما هشدار رو اعلام کنه.

جالب بدونید اگه کار از کار بگذره و خدایی نکرده بیاید ببنید ماشینتون رو دزد برده . باز هم این بادیگارد نامحسوس میتونه به داد خودروی ربوده شده ی شما برسه. ردیاب فول رایان میتونه خودروی شما رو از راه دور خاموش کنه. این دستگاه هم به صورت فوری و هم به صورت امن میتونه ماشین رو خاموش کنه . دستگاه برق یا بنزین رو قطع میکنه و نمیزاره ماشین بدون اجازه شما روشن بشه.

قیمت دزدگیر ماشین و ردیاب خودرو تقریبا یکی هست اما امکانات نامحسوس ردیاب به طرز محسوسی بیشتر هست.

اما اگه هنوز هم نمیتونی بیخیال آژیر خطر و ال ای دی چشمک زن دزدگیر ماشین بشی . باید بگم راه حل این مشکلت هم پیش منه.

ردیاب خودرو و دزدگیر خودرو

قیمت دزدگیر + یک ردیاب چقدر باشه خوبه ؟

کاملا واضحه که امکانات یک دزدگیر معمولی خیلی ناچیزه و به تنهایی نمیتونه امنیت وسیله نقلییه ما رو تامین کنه. تا اینجا راجع به ردیاب صحبت کردیم دستگاهی که امکانات زیادی داره اما به صورت نامحسوس کار میکنه. شاید این کنترل نامحسوس یعنی ردیاب برای بعضی از افراد کافی باشه ، اما ممکنه من و شما و خیلی های دیگه دنبال یک دزدگیر با امکاناتی شبیه به ردیاب باشیم.

میخوام یک عضو فول امکانات از خانواده امنیتی رایان رو بهتون معرفی کنم ، اگه تا اینجا احساس میکنید باید هم یک دزدگیر و هم یک ردیاب برای ماشینتون بگیرین باید بگم نیازی نیست به اندازه قیمت دزدگیر و یک ردیاب پول خرج کنید. تنها کافیه یک ردیاب دزدگیر فول امکانات تهییه کنید. دستگاه ردیاب-دزدگیر رایان مدل ۳۰۰RMB هم یک ردیاب کاملا حرفه ای و هم یک دزدگیر سیمکارتی هوشمنده و امکانات هردو دستگاه رو در یک دستگاه کوچیک به اندازه یک کارت عابر بانک جمع کرده. این دستگاه به خاطر اندازه کوچیکش به سادگی توی خودروی شما جاساز میشه و محسوس و نامحسوس از خودروی شما حفاظت میکنه.

اگه دوست داری با محصولات امنیتی خانواده رایان آشنا بشی مثلا دزدگیر سیمکارتی رایان رو بشناسی . دستگاهی که ردیاب نیست ولی یک دزدگیر با کلی امکانات دوست داشتنیه . فقط کافیه برای مشاوره با شماره ۰۲۱۲۸۴۲۷۵۵۱ و یا ۰۲۵۳۳۵۵۱۴۰۵ تماس بگیری و یا از هر راهی که برات آسون تره مثلا پیامک یا واتساپ و … با شماره ۰۹۳۹۱۶۹۴۱۴۴ ارتباط برقرار کنی تا مشاوران رایان باهات تماس بگیرن.

ضمنا میتونی مستقیم وارد سایت شرکت رایان بشی و خودت اپلیکیشن رایان رو قبل از خرید دانلود و نصب کنی و به عنوان مهمان وارد برنامه رایان بشی.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا