عمومی

به این ۵ دلیل از رزرو حضوری ویلا در شمال پرهیز کنید

ما ایرانی‌ها عاشق سفر کردن هستیم مخصوصاً سفر به شمال که به جزو جدانشدنی از زندگی ما تبدیل شده است. از کوچک­ترین فرصت‌ها استفاده می‌کنیم تا برنامه سفر به شمال را بچینیم و با اجاره ویلا در شمال چند روزی را در کنار خانواده مشغول استراحت و خوش‌گذرانی شویم. اما پیداکردن یک اقامتگاه مناسب در سفر یکی از بزرگ‌ترین چالش‌هایی بوده که همیشه با آن درگیر بوده‌ایم. اما این روزها اینترنت به همه بخش‌های زندگی ما راه پیدا کرده است که سفر کردن نیز از این قاعده مستثنی نیست.

سامانه‌های رزرواسیون آنلاین اقامتگاه با اینکه چند سالی است که وارد زندگی‌هایمان شده‌اند اما توانسته‌اند در مدتی محدود بین همه مردم بسیار محبوب شوند. اما شاید خیلی از ما با این نوع از خدمات آشنایی کافی نداشته باشیم و همین باعث شود تا از آن‌ها استفاده نکنیم. در ادامه مطلب با ما همراه باشید تا با هم ۵ دلیل مهم که به ما می‌گوید از خیر رزرو حضوری بگذریم را بدانیم و بیشتر با سامانه‌های رزرواسیون آنلاین آشنا شویم.

دلیل اول: رزرو حضوری وقت و هزینه شما را هدر می‌دهد

فرض کنیم ساکن شهر تهران هستید و برای آخر هفته خود و یک استراحت کوتاه‌مدت برای سفر به شهر کلاردشت برنامه‌ریزی کرده‌اید. برای اینکه بتوانید از زمان کوتاه خود بهترین استفاده را ببرید نیاز است که برنامه‌ریزی دقیقی داشته باشید. برای رسیدن به کلاردشت از مبدأ شهر تهران حدود ۳ ساعت در جاده هستید و بعد از رسیدن به مقصد با وجود خستگی راه مجبور خواهید بود تا برای اجاره ویلا در کلاردشت زمانی زیادی را صرف کنید. به دنبال افراد پلاکارد به دست باشید و یا با مراجعه به املاکی‌ها از این سوئیت به آن سوئیت رفته تا بتوانید موردی را متناسب با فاکتورهایی که در نظر گرفته‌اید پیدا کنید. بعد از ساعت‌ها وقت‌کشی برای پیداکردن مکانی برای اقامت خسته‌تر از قبل ناچار به اقامت در مکانی خواهید شد که هیچ شباهتی به چیزی که در ذهن خود برنامه‌ریزی کرده بودید ندارد!

دلیل دوم: به تعداد محدودی اقامتگاه دسترسی خواهید داشت

هنگام رزرو حضوری به تعدادی کمی از اقامتگاه دسترسی خواهید داشت. مثلاً تصور کنید برای دور شدن از فضای شهری و سفر به شهری ساحلی و توریستی عازم  سرخرود مازندارن هستید و قصد دارید چند روزی را با فراغ بال در این منطقه بگذرانید. برای یک سفر خاطره‌انگیز احتیاج خواهید داشت تا با اجاره ویلا در سرخرود سقفی امن و مطمئن برای اقامت خود داشته باشید.

حالا که به مقصد رسیده‌اید و آماده رزرو حضوری ویلا هستید فکر می‌کنید از چند ویلا می‌توانید بازدید کنید؟ برای بازدید حضوری از هر واحد چقدر نیاز است تا زمان صرف کنید؟ در بهترین حالت ممکن شما در یک ساعت خواهید توانست از کمتر از ۱۰ واحد اقامتی بازدید داشته باشید. چه‌بسا که هیچ‌کدام موردپسندتان نباشد و مجبور باشید تا ساعت‌های طولانی را صرف پیداکردن یک اقامتگاه مناسب کنید!

اما سامانه‌های رزرواسیون آنلاین این مشکل را به‌راحتی آب خوردن حل کرده‌اند. یکی از معتبرترین وب‌سایت‌ها در این زمینه «لیدوماتریپ» می‌باشد. لیدوماتریپ اقامتگاه‌های متنوعی را در همه شهرهای ایران پوشش داده است که ماسال نیز یکی از آن شهرهاست. با لیدوماتریپ درحالی‌که در خانه خود مشغول استراحت هستید می‌توانید به بیش از ۱۵۰ اقامتگاهی که در ماسال وجود دارد دسترسی داشته باشید و به‌صورت مجازی از همه واحدها بازدید داشته باشید.

دلیل سوم: در تعطیلات خاص مجبور به چادر زدن خواهید شد

اکثر ما به دلیل شغل خود و یا مدارس کودکان برای سفر کردن مجبوریم تا به تعطیلات رسمی سال اکتفا کنیم. تعطیلات نوروز و تابستان تبدیل به بهترین فرصتی شده که همه برای سفر کردن از آن استفاده می­کنند. اما همین موضوع در بسیاری از اوقات نیز برای ما مشکل‌ساز شده است. بسیار افراد دیگری هم درست مانند ما در این تعطیلات تصمیم به سفر کردن می‌گیرند و این موضوع باعث می‌شود تا میزان تقاضا برای اجاره ویلا و سوئیت تا حد چشمگیری بالا برود. به همین خاطر هیچ بعید نیست که پس از اینکه به شهر مقصد برسید با اقامتگاه‌هایی مواجه شوید که همگی یا ظرفیتشان تکمیل شده و یا امکانات مناسبی ندارند و یا حتی با اقامتگاه‌هایی مواجه شوید که با بودجه شما سازگاری ندارند. در چنین شرایطی تنها راه چاره چادر زدن در پارک‌ها و یا گوشه‌وکنار خیابان‌هاست که بی شک سفر را به کامتان تلخ خواهد کرد.

دلیل چهارم: عدم وجود پشتیبانی برای رسیدگی به مشکلات احتمالی

در رزرو حضوری ویلا و سوئیت احتمال به‌وجودآمدن مشکلاتی در هنگام تحویل اقامتگاه و یا در طول اقامت وجود دارد و هیچ تضمینی برای رفع چنین مشکلاتی نیست. پس بهتر است در رزرو حضوری ویلا و سوئیت امکان بروز هرگونه مشکلی را به جان بخرید. اما با رزرو آنلاین اقامتگاه از سایت‌های معتبری مانند لیدوماتریپ دیگر بروز چنین مشکلاتی وجود ندارد. لیدوماتریپ دارای پشتیبانی ۲۴ ساعته می‌باشد که در تمامی ایام سال حتی روزهای تعطیل سال نیز مشغول به فعالیت هستند. وجود پشتیبانی این اطمینان را به شما می‌دهد که در صورت بروز هرگونه مشکل در هر ساعت از شبانه‌روز بتوانید با واحد پشتیبانی در تماس باشید تا در سریع‌ترین زمان ممکن به مشکل شما رسیدگی شود.

دلیل پنجم: در رزرو حضوری وجود واسطه‌ها باعث بالا رفتن قیمت می‌شود

هیچ‌کس نمی‌خواهد قیمتی چندبرابر بیشتر از قیمت اصلی را برای رزرو یک اقامتگاه پرداخت کند اما این چیزی است که هنگام رزرو حضوری ویلا با آن روبرو خواهید شد. به طور مثال در سفرتان به شمال قصد اقامت چندروزه در شهر محمودآباد را دارید و برای اقامت خود به دنبال مکانی مناسب هستید. برای اجاره ویلا در محمودآباد با واسطه‌هایی مواجه خواهید شد که قیمی چندبرابر از قیمت اصلی را برای اجاره روزانه ویلا به شما اعلام می‌کنند. شما نیز مجبور به پیداکردن سقفی برای اقامت خود راهی دیگر جز پرداخت این مبلغ و اجاره ویلا نخواهید داشت. اما در رزرو آنلاین اقامتگاه علاوه بر نظارت بر قیمت‌ها واسطه‌ها نیز حذف شده و همین موضوع باعث شده تا قیمت رزرو اینترنتی ویلا بسیار کمتر از رزرو حضوری باشد.

لیدوماتریپ چگونه این مشکلات را حل کرده است؟!

لیدوماتریپ از معتبرترین و یکی از باسابقه‌ترین وب‌سایت‌ها در زمینه رزرواسیون آنلاین اقامتگاه می‌باشد که امکان رزرو ویلا، سوئیت، اقامتگاه بوم‌گردی، کلبه چوبی، اقامتگاه کویری و… را به‌صورت آنلاین به وجود آورده و رزرو ویلا و سوئیت را از کاری دشوار و خسته‌کننده به تفریحی هیجان‌انگیز تبدیل کرده است.

با لیدوما فرقی ندارد قصد سفر به کدام شهر ایران را دارید، قصد سفر به نوار ساحلی شمال کشور و اجاره ویلا و سوئیت در متل قو را دارید و یا برای کشف تجربیات جدید راهی سفر به کویر و یا حتی برای یک سفر لوکس و لاکچری به دنبال اجاره ویلایی شیک در کیش هستید. لیدوما در بیش از ۴۰۰ شهر کشور دارای ۷۰۰۰ اقامتگاه فعال بوده و باعث شده تا بدون اضطراب و استرس و تنها با تلفن همراهی که در دست دارید و بدون وابستگی به زمان و مکان خاصی، اقامتگاه خود را رزرو کرده و با خیالی آسوده راهی سفر شود.

برای استفاده از خدمات متنوع این وب‌سایت کافیست از طریق نشانی www.lidomatrip.com وارد وب‌سایت شده و نام شهر مقصد خود را جستجو کنید تا به‌راحتی به‌تمامی اقامتگاه‌های موجود در آن شهر دسترسی داشته باشید. اطلاعات کاملی از تمامی امکانات موجود در اقامتگاه، عکس، موقعیت جغرافیایی، نظرات مسافرین قبلی در وب‌سایت ثبت شده که کمک زیادی به شما در انتخاب اقامتگاه خواهد کرد. حالا شما با رزرو اقامتگاه موردپسند خود تنها چند قدم فاصله دارید!

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا