پیشنهاد سردبیرمطالب ویژه

چه رسانه ای را برای تبلیغات در سایت انتخاب کنم؟ + تعرفه تبلیغات

تبلیغات در سایت های اینترنتی امروزه بسیار پرطرفدار است و ممکن است اهداف مختلفی از جمله معرفی محصول یا ارائه‌ی خدمات و … دنبال کند. استفاده از روش‌های تبلیغاتی گوناگون مانند تبلیغات در اینستاگرام، تبیلغات در سایت، تبلیغات گوگل ادوردز و… باعث گردیده که صاحبان مشاغل و تولیدکننده‌ها انگیزه‌ی بیشتری برای فعالیت‌های مختلف خود از جمله فروش داشته باشند.

می‌توان گفت که انتخاب بهترین سایت تبلیغات کسب و کار چالش‌های خودر را دارد. در این نوشتار با ما همراه باشید تا مروری بر نکات مهم در انتخاب بهترین رسانه برای تبلیغات در سایت داشته باشیم.

رپورتاژ خبری

تعرفه تبلیغات در سایت های پربازدید

وب‌سایت ایرانی کار یک پلتفورم مهم و باسابقه است که می‌تواند یاری رسان شما در زمینه‌ی تبلیغات باشد. ایرانی کار برای تبلیغات اینترنتی خدمات مختلفی را در شبکه‌های اجتماعی و اینترنت ارائه می‌کند. رپورتاژ خبری، بک لینک، اینستاگرام و بنر از جمله خدمات ارائه شده توسط گروه حرفه‌ای ایرانی کار است.

برای اطلاع از تعرفه تبلیغات در سایت ایرانی کار با شماره ۵۴۹۴۵-۰۲۱ تماس بگیرید.

قیمت تبلیغات در سایت های اینترنتی متفاوت است. این قیمت به عوامل مختلفی از جمله شیوه تبلیغات و بازه‌ی زمانی مرتبط است. برای مشاوره رایگان و گرفتن اطلاعات مورد نیاز جهت انتخاب مناسب‌ترین نوع تبلیغات، با کارشناسان ایرانی کار ارتباط بگیرید.

ایرانی کار یکی از وب‌سایت‌های مهم و پرترافیک است که در این زمینه فعالیت دارد. سفارش‌های آنلاین بنرهای تبلیغاتی شما در وب‌سایت قابل اجرا است. از مزیت‌های همکاری با ایران کار می‌توان امکان سفارش آنلاین، پرداخت آنلاین، ارتباط  با گرافیست، کیفیت بالا و تحویل سفارش در کم‌ترین زمان ممکن نام برد.

بهترین سایت تبلیغات کسب و کار

بر کسی پوشیده نیست که امروزه وب‌سایت‌ها از مکان‌های پرترافیک است و طبیعتا تبلیغات در سایت دارای بازدهی بالای می‌باشد. با توجه به تعدد و تنوع وب‌سایت‌ها و سایت‌های تبلیغاتی، باید در انتخاب مناسب‌ترین و معتبرترین آنها دقت لازم را به عمل آورد تا هدر دادن هزینه و زمان جلوگیری کرد. ایرانی کار یک سایت تخصصی در زمینه‌ی خودرو است که رتبه‌ی یک ترافیک را در این زمینه دارد.

پیدا کردن بهترین سایت برای تبلیغات که در عین حال بیشترین بازدهی را نیز داشته باشد ممکن است دشوار به نظر برسد. عوامل مختلفی برای تعیین مناسب بودن یک وب‌سایت برای تبلیغات وجود دارد.

نکات مهمی ثبت آگهی در تبلیغات وب سایت:

۱. استفاده از روش‌های مختلف تبلیغاتی در تبلیغات محصول و ارائه

۲. استفاده از وب‌سایت‌های اینترنتی مناسب و مرتبط با تبلیغات شما

۴. نو‌آوری و خلاقیت در جذب کاربران و استفاده از ایده‌های جالب

۵. استفاده از نظر سنجی و ارتباط با مخاطبین خود

درج تبلیغات در سایت

۱۰ مورد از سایت های تبلیغاتی رایگان

تعدادی سایت تبلیغات رایگان را برای شما انتخاب کرده‌ایم که در صورت تمایل از خدمات آنها استفاده نمایید.

۱. سایت تبلیغاتی دیوار

۲. سایت تبلیغاتی شیپور

۳. سایت تبلیغاتی با ما

۴. سایت تبلیغاتی آگهی رایگان همشهری

۵. سایت تبلیغاتی آگهی ۲۴

۶. سایت تبلیغاتی ایستگاه

۷. سایت تبلیغاتی آگهی رایگان ایران گوگل

۸. سایت تبلیغاتی آگهی چی

۹. سایت تبلیغاتی نیاز روز

۱۰. سایت تبلیغاتی ایران تجارت

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا