اخبار خودرو

رونمایی از جیپ برقی

رونمایی از جیپ برقی – احتمالا در هفته آینده در نمایشگاه CES واقع در لاس وگاس FCA از تکنولوژی های الکتریکی در صنعت خودرو رونمایی میکند. در قدم اول شرکت خودرو سازی جیپ با شعار ” پاک ترین خودرو  SUV در دنیا ” خودرویی را برای سال ۲۰۲۲ رونمایی میکند که هیبرید است. در این پروژه قرار است که خودرو های مدل رنگلر ، کامپس ، رنگراد را به طور هیبرید رونمایی میشود. در ادامه با ایرانی کار همراه باشید.

FCA اعلام کرده است تمامی خودرو های الکتریکی جیپ از سیستم جدید ” ۴XE ” استفاده میشود. این خودروها شامل تکنولوژی ها ای-تورک هیبرید، سیستم بالانس سیستم سوخت و PHEV های معمولی با مقادیر باتری و در نهایت وسایل نقلیه الکتریکی میباشد.

رونمایی از جیپ برقی

خودروساز در بیانیه ای ادعا می کند: ” خودرو های الکتریکی این کمپانی کارآمدترین خودرو های جیپ تا به الان هستند. ارائه آزادی مطلق و آرام در فضای باز در هنگام عملکرد و قابلیت ۴×۴ از مواردی است که روی آن تمرکز شده است.”

در ادامه رونمایی از جیپ برقی اعلام داشت : با توجه به گشتاور بیشتر و پاسخ سریعتر موتور، وسایل نقلیه الکتریکی جیپ یک تجربه سرگرم کننده رانندگی را در جاده ها و قابلیت های بیشتری را نسبت به همیشه در جاده ارائه می دهند.

در مورد Compass و Renegade ، یک موتور بنزینی ۱.۳ لیتری توربوشارژ با دو موتور الکتریکی جابجا می شود تا حداکثر ۲۳۶ اسب بخار و برد پیمایش حدود ۵۰ کیلومتر را تحویل دهد.

رونمایی از جیپ برقی

جزئیات مربوط به Wrangler هنوز منتشر نشده است ، اما می تواند نسخه ای از پیشرانه V6 Chrysler Pacifica Hybrid را داشته باشد. با این حال پیش بینی میشود از ۵۳ کیلومتر مسافت پیمایش بیشتری داشته باشد.

اطلاعات تکمیلی درباره خودروهای Jeep Wrangler ، Compass و Renegade 4xe که همه آنها امسال معرفی شده اند، در نمایشگاه های اتومبیل ژنو ، نیویورک و پکن ارائه می شود ، پس با ما همراه باشید.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا