اخبار خودرو

رونمایی از خودرو جدید هیوندای در نمایشگاه سما

رونمایی از خودرو کانسپت جدید هیوندای ولوستر در نمایشگاه سما – هیوندای نوعی قوی تر و کارآمد از خودرو هاچ بک ولوستر خود را به نمایشگاه انجمن تخصصی تجهیزات ویژه ۲۰۱۹ (SEMA) در لاس وگاس ، نوادا ارائه می دهد. این کانسپت با عملکرد بالا دارای دریچه‌ های هوای بزرگتر و بخش های متعددی که نشان میدهد این خودرو قدرت خروجی بیشتر و بهتری را نسبت به خودرو ولوستر عادی به نمایش میگذارد. همراه ایرانی کار باشید …

رونمایی از خودرو کانسپت جدید هیوندای ولوستر در نمایشگاه سما

لوازم جانبی بیرونی شامل قطعات زیادی از کمپانی KWA است که شامل بال عقب تهاجمی ، کاپوت سفارشی و تکه های نارنجی متضاد در فاسیا های جلو و عقب ، هود ، لبه سپر های جانبی و روکش های آینه بیرونی است. در داخل این خودرو کانسپت اسپرت از قطعات مختلفی استفاده شده است که میتوان به دریجه جیب مانند Alcantara ، صندلی های Sabelt ، دستگیره های تغییر آلومینیومی ، یک دکمه قرمز برای شروع و متوقف کردن موتور اشاره کرد.

رونمایی از خودرو کانسپت جدید هیوندای ولوستر در نمایشگاه سما

در ادامه رونمایی از خودرو کانسپت جدید هیوندای ولوستر در نمایشگاه سما ، با داشتن همان پیشرانه pow و سیستم اگزوز Capriso ، احتمالا این خودرو همان ۲۷۵ اسب بخار را با توربوشارژر و پیشرانه ۲.۰ لیتری خطی چهار سیلندر خود که در زیر کاپوت را ایجاد میکند. در عوض در این خودرو برای بهبود جانبی و تقویت ترمزها در این خودرو تمرکز کرده است و از یک سیستم تعلیق کویل مخصوص خودرو های مسابقه ایی که از فنرهای کویل H&R ، میله های ضد رول جلو و عقب فولادی با برند Daewon ، محافظ داخلی از شرکت WIF و چرخ های ۱۹ اینچی  OZ با لاستیک Pirelli P-Zero استفاده می کند. علاوه بر این این کانسپت شامل روتورهای عقب شش پیستونی و چهار پیستون در جلو توسط Alcon است که در روتورهای جلوی ۱۵.۰ اینچی و ۱۴.۲ اینچی عقب گیر می کنند. این دیسک ها اندازه قابل توجهی از ۱.۴ و ۱.۸ اینچ را نسبت به نمونه های تولید Veloster N با بسته عملکرد ، اندازه گیری می کنند.

رونمایی از خودرو کانسپت جدید هیوندای ولوستر در نمایشگاه سما

اگرچه احتمالاً عملکرد این خودرو کمی کمتر از یک اتومبیل در اندازه خودرو های نمایشگاه سما باقی مانده باشد، اما کیت اضافی آن قادر است بنظر مشتریان را تغییر دهد.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا