اخبار خودرو

رونمایی از شورولت کامارو ۱۲۰۰ اسب بخاری هنسی

رونمایی از شورولت کامارو ۱۲۰۰ اسب بخاری هنسی – وقتی Dodge پرده از Challenger SRT Demon-racer drag racer برداشت، شرکت هنسی سریعاً با یک شورولت کامارو تقویت شده به نام The Exorcist (جادوگر) پاسخ داد ، علت این نامگذاری هم می دانید که جادوگر شیاطین را می کشد. این شرکت تقویت کننده تگزاسی تصمیم به رونمایی کامارویی کرد که حتی اگزورسیست هم نتواند با آن مقابله کند.این خودرو جدید که در نمایشگاه سما ۲۰۱۹ رونمایی شد، که با توصیفات شرکت هنسی آنرا هیولا مینامند. اگرچه از نظر فنی این خودرو کامارو قبلی را به راحتی شکست میدهد اما ایا دوج چلنجر دیمن را نیز شکست میدهد. با ایرانی کار همراه باشید .

رونمایی از شورولت کامارو 1200 اسب بخاری هنسی

شاید این گزارش کمی احساساتی باشد اما این کامارو با تنظیم هنسی است که  ۱۲۰۰ اسب بخار قدرت دارد (نزدیک به دو برابر نیرویی که شما در یک “کامارو” ZL1 1 عادی دریافت می کنید.) هنسی با تغییر کامل موتور LT4 کامارو، قدرت این خودرو را به طور چشمگیری بالا برد. این تغییرات به تنهایی قدرت کامارو را تا ۷۵۵ اسب بخار افزایش داد.

رونمایی از شورولت کامارو 1200 اسب بخاری هنسی

رونمایی از شورولت کامارو ۱۲۰۰ اسب بخاری هنسی – از آنجا هنسی در تلاش است تا افزایش جریان هوا این خودرو را کاهش دهد و با استفاده از سیستم القایی با جریان زیاد و یک سوپر شارژر شروع به کار می کند. اجزای تقویت شده این خودرو از هدرز تا انتهای اگزوز انجام شده است. در پشت این خودرو این یک دوربین بزرگ و یک سیستم اگزوز کامل می باشد. سیستم سوخت نیز به روز شده است ، و یک کانسیلر بزرگتر به کاهش دمای ورودی کمک می کند.

رونمایی از شورولت کامارو 1200 اسب بخاری هنسی

یک هود فیبر کربن سفارشی نیز فضای گردش هوا به موتور را افزایش میدهد، کالیبراسیون جدید موتور نیز آپدیت شده است. خریداران می توانند بین گیربکس دستی شش سرعته اتوماتیک یا ۱۰ سرعته اتوماتیک یکی را انتخاب کنند که در حالت دوم بسته های کلاچ به روز شده و یک مبدل گشتاور را در پیکج خود دارند تا بتوانند از افزایش قدرت قابل توجهی برخوردار شوند. اگر هم به صورت دستی انتخاب کنید، یک کلاچ Centerforce تلاش خواهد کرد تا تمام قدرت را تحت فشار کامل گاز قرار دهد.

رونمایی از شورولت کامارو 1200 اسب بخاری هنسی

در نهایت هنسی می گوید کامارو می تواند در کمتر از ۲.۳ ثانیه به ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت برسد و در ادامه طی ۹.۳ ثانیه به سرعت ۲۴۰ کیلومتر بر ساعت برسد. سرعت نهایی این خودرو ۳۵۴ کیلومتر بر ساعت است.

رونمایی از شورولت کامارو 1200 اسب بخاری هنسی

فقط ۲۴ دستگاه برای تولید این خودرو برنامه ریزی شده است و قیمت آن اصلا ارزان نیست. پیش بینی می شود مبلغ ۲۰۰۰۰۰ دلار برای یکی از این هیولاها باید پرداخته شود، اما می توانید این هفته را به طور رایگان در نمایشگاه SEMA 2019 آنرا مشاهده کنید.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا