اخبار خودرو

رونمایی از فولکس واگن گلف جدید در ژنو

رونمایی از فولکس واگن گلف جدید در ژنو – با توجه به اخبار منتشر شده قرار است تا در نمایشگاه خودرو ژنو ۲۰۲۰ از نسل جدید فولکس واگن گلف GTi رونمایی شود. علاقه مندان به فولکس واگن و هاچ بک های استثنایی آن دلایل هیجان زده شدن در مورد نمایشگاه اتومبیل ژنو ۲۰۲۰ را دارند. مطابق گزارش های متعدد در نمایشگاه قرار است تا نسل هشتم Golf GTI ، اولین حضور عمومی خود را به نمایش بگذارد.

رونمایی از فولکس واگن گلف جدید در ژنو

البته آنچه که ما می دانیم این است که GTi بعدی بر اساس طراحی مجدد گلف که در اکتبر گذشته شاهد آن بودیم خواهد بود. این خودرو با یک شیوه مشابه، یک ظاهر باز طراحی شده دارد که یک جلو پنجره باریک تر ، چراغهای جلو جدید و چراغهای مه شکن و ضربه گیر تکامل می یابد. انتظار می رود نشانه های GTi مانند تریم های قرمز و اگزوز دوگانه به طور طبیعی برگردد.

رونمایی از فولکس واگن گلف جدید در ژنو

بزرگترین تغییرات در داخل این خودرو صفحه نمایش دیجیتال پشت فرمان است که تمامی اطلاعات و ابزار ها را به نمایش میگذارد. در میانه کنسول یک مانیتور بزرگ و لمسی قرار دارد که میتوان بخش سرگرمی خودرو را پیگیری کرد. همچنین این خودرو دارای صندلی های راحتتر و با گرم کن های ویژه قرار گرفته است.
جالب اینجاست که وب سایت انگلیسی Autocar گزارش می دهد که فولکس واگن گلف GTI آینده برقی نخواهد بود. در عوض ، موتور چهار سیلندر ۲.۰ لیتری توربوشارژ آن به روز خواهد شد. پیش بینی شده است که توان تولیدی از ۲۲۸ به ۲۴۲ اسب بخار افزایش می یابد (یا حتی ۲۸۷ اسب بخار در کلوپسپورت ، که مطمئناً در آمریکای شمالی قابل دسترس نیست).

در همین حال ، به نظر می رسد GTI به تنظیمات پیشرانه‌ی چرخ جلو و انتخاب انتقال دستی شش سرعته و یک اتوماتیک هفت سرعته تولید میشود.خبر بد این است که برای دیدن آن در جاده باید مدت طولانی صبر کنیم. فولکس واگن پیشتر گفته بود که نسل بعدی گلف در سال ۲۰۲۱ به عنوان مدل ۲۰۲۲ وارد بازار خواهد شد.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا