اخبار خودرو

رونمایی خودرو مفهومی میتسوبیشی در نمایشگاه توکیو

میتسوبیشی Teases خودرو جدید و مفهومی جدید PHEV [پیشرانه هیبرید که بخش الکتریکی فعال است و بخش بنزینی حکم ژنراتور را دارد] میباشد در نمایشگاه اتومبیل توکیو رونمایی میشود. میتسوبیشی یکی از اولین خودروسازانی است که برای نمایشگاه اتومبیل توکیو ۲۰۱۹ خود را آماده کرده است. وسیله نقلیه مورد نظر یک SUV کوچک هیبریدی با پلاگین است که بین ۲۵ اکتبر و ۴ نوامبر در ژاپن به عموم مردم عرضه می شود.

تا به الان اطلاعات زیادی در مورد این خودرو مشخص نشده است، زیرا این شرکت که بخشی از اتحاد رنو-نیسان است هنوز هیچ جزئیاتی را اعلام نکرده است. با این حال ، آنها گفتند که این خودرو یک هیبرید پلاگین کم فشار و پیشرانه چهار چرخ الکتریکی متحرک میباشد. براساس اعلامیه رسمی مطبوعات ، این خودرو به رانندگان کمک می کند تا لذت و اعتماد به نفس رانندگی بی نظیر را در همه جا به شما ارائه دهد و به رانندگان امکان این را میدهد که در زمین های پست و هموار با هر درجه سختی بتوانند به راحتی رانندگی کنند.

تنها تصویری که از این خودرو منتشر شده است بخش عقبی خودرو میشود. البته هنوز نامشخص است. این یک شکل نسبتاً جعبه ای با یک ظاهر طراحی شده سقف تقسیم شده ، برش فیبر کربن و چهار عنصر مدور است که می تواند بخشی از سیستم تهویه باشد. یک پنجره عقب کوچک نگاهی به آنچه احتمالاً بخشی از پیشرانه است ، ارائه می دهد.

این تنها اولین تیزر است ، بنابراین باید منتظر خبرهای بعدی برای این خودرو باشیم، زیرا تاریخ رونمایی آن به سرعت نزدیک می شود و میتسوبیشی قطعات بیشتری از پازل را رونمایی خواهد کرد. اوج نمایش این خودرو  در ۲۳ اکتبر در نمایشگاه توکیو برنامه ریزی شده است.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا