اخبار خودرو

ریسپکت و دیگنیتی پرستیژ در پاییز به بازار می‌آیند

مدیرعامل گروه بهمن با اشاره به اینکه برخی مشکلات باعث تاخیر در تحقق بخش از برنامه های گروه شده است، گفت: ریسپکت و دیگنیتی پرستیژ از مهر و آبان سال جاری وارد بازار خواهند شد.

به گزارش پرشین خودرو، بیوک علیمرادلو در حاشیه بیست و دومین نمایشگاه خودروی مشهد در خصوص تشریح برنامه های این گروه خودروسازی افزود: قرار بود این دو محصول یعنی ریسپکت و دیگنیتی پرستیژ زودتر وارد بازار شوند اما بنا به مشکلاتی که طی ماه اخیر به وجود آمد با تاخیر مواجه شد و مهر و آبان امسال وارد بازار می‌شوند.

وی اضافه کرد: با این حال در نیمه دوم سال شاهد افزایش تولید محصولات این گروه خودروسازی خواهیم بود.

این دفعال بخش خصوصی ادامه داد: باتوجه به بیانات مقام معظم رهبری در خصوص تولید و اشتغالزایی مجموعه گروه بهمن بر اساس همین رهنمون تولید محصولات خود را افزایش داده است و در زمینه اشتغالزایی رشد صددرصدی را شاهد بوده ایم و کماکان در هر دو زمینه در تلاش هستیم تا بتوانیم فضای کار بیشتری را ایجاد نماییم.

علیمرادلو‌ خاطرنشان کرد: در حوزه تولید اتوبوس آسنا توانسته ایم محصولی جدید را به بازار عرضه نماییم و با توجه به میزان تولید این محصول می‌توانیم بخشی از نیاز بازار را تامین نماییم و در خصوص خودروهای دیزلی نیز با ورود امپاور توانستیم جای خالی این محصول را در سبد محصولات شرکت و بازار پر کنیم.

مدیر عامل گروه بهمن در خصوص مجموعه ایران دوچرخ نیز گفت: تنوع محصولات موتورسیکلت را افزایش داده و موتورسیکلت برقی جدیدی را بزودی به بازار عرضه خواهیم کرد.

وی همچنین با اشاره به نیاز کشور به رشد اقتصادی و اشتغالزایی از افزایش دو برابری نیروی کار در این شرکت خبر داد و افزود: در سال جاری نسبت به دو سال گذشته شاهد رشد ۱۰۰ درصدی افزایش نیروی کار بوده ایم. به نحوی که از ۳ هزار نفر به ۶ هزار نفر رسیده ایم ضمن اینکه با توجه به برنامه های توسعه ای گروه بهمن همچنان به این تعداد افزوده خواهد شد.

مدیرعامل گروه بهمن در پایان تاکید کرد: در نیمه دوم سال تمام برنامه ها و اهداف خود را محقق خواهیم کرد.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا