اخبار خودرو

زمان تحویل شاهین سایپا مشخص شد

به گزارش ایرانی کار به نقل از سایپا نیوز، زمان تحویل شاهین سایپا زمستان امسال خواهد بود. با این حساب علاقه مندان به این خودرو که پیشتر نسبت به خرید اقدام کرده باشند، در زمان های مقرر، لذت رانندگی با شاهین را تجربه خواهند کرد.

زمان تحویل شاهین سایپا

سید جواد سلیمانی، مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا در این باره توضیح داده است: وزارت صمت افزایش کمیت و کیفیت محصولات داخلی را از مسیر رقابتی کردن فضای صنعت خودرو هدف گذاری کرده است، در همین راستا؛ سایپا برنامه ریزی هایی برای تحقق این هدف‌گذاری در دستور کار قرار داده که براساس آن در ۳ سال آینده، ۱۰ محصول جدید به بازار عرضه خواهد شد.

وی ادامه داد: خودرو شاهین که امروز مورد تائید وزیر صمت نیز قرار گرفت، در داخل کشور طراحی شده و حاصل تلاش مهندسان گروه سایپاست.

مدیر عامل سایپا تاکید کرد: همه اجزا و اِلِمان های خودرو شاهین در داخل کشور طراحی شده و برای کاهش ارزبری آن نیز برنامه ریزی شده است.وی خاطر نشان ساخت: شاهین سایپا از لحاظ استاندارد در سطح مطلوب و بالایی قرار دارد و می تواند ۳ ستاره کیفی استانداردهای اروپا را دریافت کند.

طبق چیزی که سلیمانی مطرح ساخت میزان ارزبری این خودرو به اندازه ۱۵ درصد بوده که در مراحل تولید بعدی، به مراتب کمتر خواهد شد. به این ترتیب به اندازه ۸۵ درصد از تولید شاهین، بومی و داخلی است که می تواند خبر خوشی برای صنعت خودروی کشور باشد.

با اعلام این خبر می توان منتظر بود تا طی ماه ها و هفته های آینده، شاهد این خودرو در خیابان ها و جاده های کشور باشیم.
نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا