اخبار خودرو

ساخت موستانگ کلاسیک و برقی

شرکت فورد هم اکنون اعلام کرده است که برای برنامه چند سال آینده خود خودرو های برقی زیادی را در سبد خرید قرار میدهد.، از جمله یک نوع ترکیبی از موستانگ و یک کراس اوور برقی که از موستانگ الهام گرفته شده است. یک شرکت مستقر در لندن که در ساخت خودروهای لوکس و با کارایی بالا تخصص دارد ، اکنون موستانگ سال ۱۹۶۷ الکتریکی را به ما نشان می دهد. در حدود یک سال گذشته روی ای فورد موستانگک ار کرده اند.

تیم Charge Automotive یک موستانگ کلاسیک ۵۲ ساله را در اختیار گرفتند و کل پیشرانه درونسوز بنزینی را جایگزین یک موتور الکتریکی با قدرت ۳۵۰ کیلووات (۴۶۹ اسب بخار نیرو) کرده اند و  گشتاور ۸۸۵ پوندی را بدست آوردند.

با تکیه بر یک سیستم درایو تمام چرخ که می تواند با لمس یک دکمه به درایو چرخ عقب تبدیل شود ، شتاب ۰ تا ۱۰۰ موستانگ برقی را ۳.۹۹ ثانیه دقیقاً سوق می دهد.

انرژی از باتری ۶۴ کیلووات ساعتی تأمین می شود برای پیمایش در حدود ۳۲۰ کیلومتر را با شارژ کامل فراهم می کند.

مطمئناً خودروی کلاسیکی آمریکایی با تجهیزات الکتریکی که بروز شده باشد اتفاق جالبی است [مترجم: متاسفانه بنظر من اصلا کار جالبی نیست] ، ترکیب ظاهری ماشین عضلانی کلاسیک و لمس تجهیزات مدرن. به عنوان مثال، کابین خودرو مجهز به یک رابط دیجیتالی سفارشی برای کنترل پیشرانه برقی و سایر کارکردهای وسیله نقلیه است .

اکنون اینجاست که ما باید خبرهای خوب و بد را برای شما بیان کنیم. تعداد تولیدی این خودرو ۴۹۹ دستگاه میباشد و در بحث هزینه در حالت پایه قیمت گذاری از ۳۰۰،۰۰۰ پوند  شروع می شود. این معادل ۴۹۵،۰۰۰ دلار است که براساس نرخهای فعلی ارز است – تقریباً نیم میلیون! مبلغ ۵،۰۰۰ پوند (۸۴۰ دلار) برای بازپرداخت کامل بازپرداخت لازم است.

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا